abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109459928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer ben je dan echte rivalen? :D Altijd met dat nep sfeer, nep dit nep dat nep rivaal.. maar wel elke week hier komen trollen als PSV punten verspeelt, dan houdt het je toch genoeg bezig..
Ze zijn zo hypocriet dat ze het zelf niet door hebben :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:15:15 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109459985
Leedvermaak is niet hetzelfde als rivaliteit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109460486
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dit.

Gemaakte rivaliteit omdat je historisch gezien geen rivalen hebt :')
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.

Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_109460588
Morgen lekker op de bank met een biertje in de hand kijkend naar de wedstrijd. ZIN IN *O*
pi_109460694
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.

Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
arrogantie is denk ik ook de grootste reden waarom er zoveel haat is :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_109460700
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

:D
pi_109461235
Wat is dan grondige haat? Wat heeft Ajax jouw ooit aangedaan? (Persoonlijk)
pi_109461263
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Kampioenschap afgepakt, 30 keer :P
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:10:15 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109461312
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109461315
huh weer een nieuwe mod hier?
pi_109461319
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
:O :O :O
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:12:20 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109461350
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

:O :O :O
Dat zeg ik :Y
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:12:46 #88
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_109461360
Dat idee van rivaliteit en 'clubs met historie' en 'de klassieker' is inderdaad onzin. Over hondervijftig jaar zeggen ze dat nog steeds terwijl momenteel beide clubs niet eens zo lang bestaan. Elite vs volksclub is ook onzin. Alsof die supporters zoveel van elkaar verschillen.

Heck, ze zeggen wel eens dat groepen die een hekel aan elkaar hebben veel op elkaar lijken. Maar in het geval van Rotterdam en Amsterdam geldt dat voor een groot deel iig voor zover ze zich beter voelen dan anderen omdat ze 'uit de grote stad' komen, maar ondertussen geen flauw idee hebben van wat er buiten die stad van hun te vinden is. Het is allemaal één pot nat. Een beetje zoals steeds meer Nederlanders denken over mensen uit het buitenland en dat het buitenland één pot nat is, en allochtonen dus één homogene groep mensen zijn.

Voetbalculturen, yeah right. De ene keer is het traditionele systeem 4-3-3 de andere keer weer 3-4-3. Ik hoor Adriaanse nog zeggen dat ze (Ajax dus) het PSV-systeem speelden.

En Feyenoord zijn de werkers, en Ajax de aanvallende stylisten. Davids? Wouters? Moulijn? :')
pi_109461403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat zeg ik :Y
Wat zeg je? Jij denkt dat niemand hier de eeuwige rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord begrijpt? Als jij dat denkt moet je dat zelf weten, maar hier zitten niet alleen maar achterlijke :')
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:35:11 #90
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_109461848
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
pi_109462016
Het is ook allemaal maar raar een kinderachtig gedraag en zich beter voelen dan, we zijn zowat allemaal het zelfde en allemaal hypocriet..
pi_109462035
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
Lijkt me een goede zet.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109462195
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
pi_109462204
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laat O+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109462224
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.
pi_109462233
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.
Was ook niet zo heel serieus, hehe :P
Je mag best in elkaars topic komen, maar laat elkaar gewoon in de waarde :)

Doel hiermee niet persé op jou trouwens :s)
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 14:54:32 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_109462251
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_109462262
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum. :')
Was niet serieus man :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109462283
quote:
19s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Was ook niet zo heel serieus, hehe :P
Je mag best in elkaars topic komen, maar laat elkaar gewoon in de waarde :)

Doel hiermee niet persé op jou trouwens :s)
Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.
pi_109462291
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.
Kritiek leveren en trollen zijn 2 heel verschillende dingen.

Maar goed, back ontopic hier? :)
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')