Ze zijn zo hypocriet dat ze het zelf niet door hebbenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:46 schreef Geo4kant het volgende:
Wanneer ben je dan echte rivalen?Altijd met dat nep sfeer, nep dit nep dat nep rivaal.. maar wel elke week hier komen trollen als PSV punten verspeelt, dan houdt het je toch genoeg bezig..
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Gemaakte rivaliteit omdat je historisch gezien geen rivalen hebt
arrogantie is denk ik ook de grootste reden waarom er zoveel haat isquote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een onzin. PSV heeft historisch een hele grote rivaal. Je moet je een beetje in de historie verdiepen voordat je onzin uitkraait. Alleen zijn wij niet van die zielige randstedelingen die daar eeuwen over blijven zeiken..... Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Daarbij, ik heb een grondige Ajax haat, dus ik vind het heerlijk als die arrogante ajacieden weken lopen te bakkussen omdat ze in hun ogen onverdiend verloren hebben.
Kampioenschap afgepakt, 30 keerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dan grondige haat? Wat heeft Ajax jouw ooit aangedaan? (Persoonlijk)
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:06 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is dan grondige haat? Wat heeft Ajax jouw ooit aangedaan? (Persoonlijk)
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
Wat zeg je? Jij denkt dat niemand hier de eeuwige rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord begrijpt? Als jij dat denkt moet je dat zelf weten, maar hier zitten niet alleen maar achterlijkequote:
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Eeuwige rivaliteit tussen de twee grootste steden van het land, twee compleet verschillende voetbalculturen tegenover elkaar. Maar ik snap dat zoiets een beetje zinloos is om uit proberen te leggen aan een PSV'er. Van een eigen voetbalcultuur of enige rivaliteit hebben zij namelijk nog nooit gehoord.
Lijkt me een goede zet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:35 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Echt, al die Ajacieden en Feyenoorders die hier op pedante wijze komen uitleggen dat zij zogenaamd de enige echte clubs zijn met een eigen voetbalcultuur. Iedere keer weer hetzelfde riedeltje, hou toch eens op. Ik word er aardig flauw van inmiddels. Kunnen we alsjeblieft over naar de orde van de dag? Dank.
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laatquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laat
Was ook niet zo heel serieus, hehequote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan kun je beter niet op fok zitten maar op psv.netwerk ofzoiets.
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of je spreekt met z'n allen af dat je elkaars teamtopics met rust laat
Was niet serieus manquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.
Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel serieus, hehe
Je mag best in elkaars topic komen, maar laat elkaar gewoon in de waarde
Doel hiermee niet persé op jou trouwens
Kritiek leveren en trollen zijn 2 heel verschillende dingen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig is elk puntje van kritiek in een ander clubtopic al een troll.
de betweter uithangen wel dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me helemaal de bedoeling van een dergelijk forum.
Dat hoeft van mij inderdaad ook niet zo nodig. We weten dat jullie Wijnaldum niet zo lief vinden en dat zal vast ook niet meer veranderenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn mening geven, er komen ook vaak genoeg PSV'ers in het Feyenoord topic janken over hoe wij Wijnaldum zien. Dat ben ik inmiddels ook wel moe maar je doet er niets aan.
Cocu houdt vast aan zijn lijntwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 18:56:10#PSV gaat wederom niet op trainingskamp, zoals onder #Rutten gebruikelijk was. Morgenmiddag verzamelen op #Herdgang en busje in #nieuwewind reageer retweet
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die hele rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord is er ook alleen maar omdat de media dat elk jaar weer oprakelt.
Idd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.
Waar de f*ck bemoei jij je mee man, zielepietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Eens. De nederlandse pers houdt dit hele fabeltje in leven.
Werd er dan ook getraind of alleen overnacht? Het woord 'trainingskamp' zegt het misschien al wel, maar misschien is dat een fout van zijn kant.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Cocu houdt vast aan zijn lijntwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 24-03-2012 om 18:56:10#PSV gaat wederom niet op trainingskamp, zoals onder #Rutten gebruikelijk was. Morgenmiddag verzamelen op #Herdgang en busje in #nieuwewind reageer retweet
Inderdaad. En waar basseren die mensen zich op die dat niet vinden. leg mij dat eens uitquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord geen rivaliteit vinden hebben. Dan mag je je als voetbalvolger wel diep schamen
Tsja, ik vraag me af hoe deze discussie tot stand kwamquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Buitendam het volgende:
PSV topic, he.
Heel dat gezwam over Feyenoord, Ajax en hun rivaliteit is me toch een partij offtopic en saai.
Heuj, ik stelde een ontopic vraag.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:55 schreef Buitendam het volgende:
PSV topic, he.
Heel dat gezwam over Feyenoord, Ajax en hun rivaliteit is me toch een partij offtopic en saai.
5 posts boven je.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan de vraag niet vinden. Wat was 't?
En ik maar terugzoeken op pagina 2quote:
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. En waar basseren die mensen zich op die dat niet vinden. leg mij dat eens uit
Lol.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.
Het is niet alleen uitgerangeerd, maar gewoonweg cheesy. Net als in die oude Chinese films: "you are a worthy adversary". En dat op basis van kansloos gedrag. Want die spelers geven er al jaren geen flikker meer om. Misschien door het vijandige publiek, maar niet tussen de spelers, aangezien die elkaar voor een groot deel al kennen van andere elftallen en competities. Wat dat betreft hebben we met zo out of the top of my head met vuistslag van Vertonghen tegen Marcelo, de vampieractie (Bakkal) en snuifgebaren-actie van Suarez (Reis) wel een harder verleden in recente tijden. Verder de historie in? Dat terwijl jullie Ono en Lobont liggen te bekken, en Van Persie en De Jong gewoon budbuddies zijn sinds ze samen in Jong Oranje en jeugdcategorieën daarvoor spelen. Je weet wel, waar Huntelaar (destijds jeugdspeler PSV) Sno (destijds jeugdspeler Ajax of Feyenoord (is tussentijds overgestapt) een stomp op zijn gezicht gaf tijdens een training als reactie op een te harde sliding. En wat te denken van de splitsing tussen de PSV-spelers aan de ene kant en de Ajax+Feyenoord-spelers aan de andere kant in de jaren '70?
Kortom, het idee over dat het gewoon een spel in kansloos gedrag is tussen de dokwerkers en 020....Holds more than some merit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:35 schreef Caland het volgende:
Het minderwaardigheidscomplex neemt epische proporties aan.
Ho ho niet alle lemmings over één kam scheren!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
...knip...
Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt.
als als als....... het is Twente. Wacht maar tot het afgelopen is.....quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:17 schreef Kenju het volgende:
Twente staat overigens achter tegen ADO... Mochten ze het verliezen, dan kan PSV nu eens wèl profiteren...
En je denkt niet dat het te maken heeft met het feit dat Amsterdam en Rotterdam van oudsher al een rivaliteit hebben op elk gebied. Als dan de grootste clubs van de steden elkaar treffen dan heb je natuurlijk een rivaliteit.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. ...
Kortom, het idee over dat het gewoon een spel in kansloos gedrag is tussen de dokwerkers en 020....Holds more than some merit.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Wat is er toch met Ajax en Feyennoord in een PSV topic???![]()
Go PSV Go.
Wat doe jij in een psv topic jonguh. Ga lekker kaas knabbelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Waar de f*ck bemoei jij je mee man, zielepiet
Dat was dan ook meteen Twente's beste wedstrijd van het seizoen. Daarna dus de grote vormdip.quote:
Precies. En al die Ajax-helden die het verschrikkelijk vonden dat het zo slecht ging met Feyenoord een paar jaar terug. Het is geen echte concurrentie, het is een flauw spel, alleen om wat glans te geven aan een bepaalde wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het gegeven dat jullie niet weten hoe ver jullie bij elkaar in de kont moeten kruipen omdat jullie alleen bij elkaar de legitimiteit vinden omtrent het idee dat Ajax en Feyenoord de enige clubs zijn met historie, etc. etc. En dat gedrag naar elkaar toe is alleen maar om dat beeld in stand te houden. Er is geen aan te duiden reden achter. Gewoon groepsgedrag waar men als kansloze lemmings achter anderen aan loopt. Alle ideeën achter de factoren die de tegenstellingen die er ooit waren (voor zover die überhaupt daadwerkelijk bestonden) veroorzaakten, bestaan allang niet meer.
Het is niet alleen uitgerangeerd, maar gewoonweg cheesy. Net als in die oude Chinese films: "you are a worthy adversary". En dat op basis van kansloos gedrag. Want die spelers geven er al jaren geen flikker meer om. Misschien door het vijandige publiek, maar niet tussen de spelers, aangezien die elkaar voor een groot deel al kennen van andere elftallen en competities. Wat dat betreft hebben we met zo out of the top of my head met vuistslag van Vertonghen tegen Marcelo, de vampieractie (Bakkal) en snuifgebaren-actie van Suarez (Reis) wel een harder verleden in recente tijden. Verder de historie in? Dat terwijl jullie Ono en Lobont liggen te bekken, en Van Persie en De Jong gewoon budbuddies zijn sinds ze samen in Jong Oranje en jeugdcategorieën daarvoor spelen. Je weet wel, waar Huntelaar (destijds jeugdspeler PSV) Sno (destijds jeugdspeler Ajax of Feyenoord (is tussentijds overgestapt) een stomp op zijn gezicht gaf tijdens een training als reactie op een te harde sliding. En wat te denken van de splitsing tussen de PSV-spelers aan de ene kant en de Ajax+Feyenoord-spelers aan de andere kant in de jaren '70?
Verrassend, Lens op de bank, Wijnaldum rechtsbuiten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-03-2012 om 14:07:37De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens reageer retweet
Inderdaad, duurt nog veul te langquote:
inderdaad, had Lens wel verwachtquote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Verrassend, Lens op de bank, Wijnaldum rechtsbuiten.twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-03-2012 om 14:07:37De volledige opstelling van #PSV: Tyton, Hutchinson, Marcelo, Bouma, Pieters, Labyad, Toivonen, Strootman. Wijnaldum, Matavz, Mertens reageer retweet
Lens deed het juist erg goed de laatste tijd vind ik.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
Ik vind dat Wijnaldum zich daar ook wel mag bewijzenLens is toch niet je van het is gebleken, maar als invaller kan hij vaak wel veel forceren.
Jammer, had die twee jeugdspelers op de backposities wel willen zien tegen een echte buitenspeler zoals Lens. Maar Cocu kiest blijkbaar voor meer zekerheid op het middenveld met Wijnaldum.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vind het ook wat behoudend, al valt het te billijken wanneer je Lens er rond minuut 60 inbrengt tegen vermoeide back.quote:Op zondag 25 maart 2012 14:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jammer, had die twee jeugdspelers op de backposities wel willen zien tegen een echte buitenspeler zoals Lens. Maar Cocu kiest blijkbaar voor meer zekerheid op het middenveld met Wijnaldum.
Nou ja, het is natuurlijk wel Ajax-uit. Het zal me een zorg zijn, 0-0 tot de blessuretijd en dan in de laatste minuut een handsgoal van Toivonen. 0-1, en lekker met 3 punten naar huis.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Slappe hap. Zo'n muur hebben ze normaal alleen in China staan. Geen minuut het gevoel dat ze naar voren willen ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |