SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2012 08:38:41 ]
Kijk, dat scheelt sowieso een hoop.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey Sol![]()
Komt goed, gelukkig heb ik leuk werk
Sharquote:
Ja meesteres mevrouw.quote:
braafquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja meesteres mevrouw. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:37 schreef Poit het volgende:
Shar.. Kan je die 2 misplaatste letteres boven in de OP verwijderen?
Thnx babequote:
Donderdagochtend kan ik langsquote:
wat was er fout dan? Geen zin om de vorige OP en deze naast elkaar te leggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:37 schreef Poit het volgende:
Shar.. Kan je die 2 misplaatste letteres boven in de OP verwijderen?
Het is al aangepastquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:49 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
wat was er fout dan? Geen zin om de vorige OP en deze naast elkaar te leggen
quote:
Oh sorry, er stond AQ inquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:52 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
I know, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Dat rode glimt nu helemaal zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Holy shit, de zon is echt episch op mijn nagels nu![]()
Mensen hebben straks een zonnebril nodig als ze blog bezoeken
Wowquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is eraf, deze nu
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is eraf, deze nu
[ afbeelding ]
Je krijgt ze maar nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ben nu fotos aan t maken, volgens mij worden het er 34324239
Lens poetsen, solved.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar alle fotos zijn vetkan niet kiezennn
Je zal toch moeten kiezenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar alle fotos zijn vetkan niet kiezennn
Awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee die is eraf, deze nu
[ afbeelding ]
Awesomerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:26 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh wow Shar, gaaf lakje!
Vanmorgen lekker gedouched, maar ik mag zo weer. SC heeft net fruit gehad en omdat het mevrouw niet snel genoeg ging propte ze haar hand in het tupperwarebakje. Om vervolgens mijn haren vast te pakken...
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Tip van de dag: Leg een pak yoghurt niet op de verkeerde kant terug in de koelkast
oh my...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_voor_blondies.html
De genialiteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de bovenkant? Dat vind ik sowieso al best knapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Tip van de dag: Leg een pak yoghurt niet op de verkeerde kant terug in de koelkast
Altijd lekker als alles er aan de onderkant uitlooptquote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:39 schreef Sharana_LV het volgende:
en je kids.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:10 schreef wc-eend het volgende:
Het is Lente... de zon schijnt... mijn depri-dagen lijken redelijk voorbij op toekomstige shit met mijn ex danMaar hey.. ik heb jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
I iz doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
I iz doneI iz hipnotaizedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
I iz doneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
Die soundtrack is dan ook geniaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:45 schreef Poit het volgende:
huh,
wtf,
Kom er net achter dat de soundtrack van de eerste Resident Evil film is gedaan door Marylin Manson!
Awesome!
gohquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Poit het volgende:
Ach, 100 keer liever plaatjes van Shar dan die bagger die AQ hier linkdumpt..
tien minutenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:58 schreef wc-eend het volgende:
Shar, hoe lang doe je over die nageltjes?
Ik bagger nix ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Poit het volgende:
Ach, 100 keer liever plaatjes van Shar dan die bagger die AQ hier linkdumpt..
I knowquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zelfs nick is in het nagellak topic te vinden!
I iz doneHOLY SHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Laat me raden: hij kan zo in je signature...quote:
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..quote:
GA HET METEEN DOEN!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laat me raden: hij kan zo in je signature...
Kunnen we regelen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
ALS HET ER AL NIET IN STOND VOOR LIKE 3 jaren!
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoor
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?
Lees het topic en geef antwoord danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]Waarom vraag ik in godsnaam ook iets aan je...
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Jammer dat die weg was/is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggen
Deze gaat trouwens wel in m'n sigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Tjah, geen idee waarom je accu's zo snel leeg zijn.. Als ze in die twee maanden niet gebruikt worden en daarna het helemaal niet doen ligt het denk of aan de accu of aan de batterij ervan..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lees het topic en geef antwoord dan
Ik wacht AQ, al jaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer opquote:
quote:
Ik geloof nog eerder in het einde van de wereld ergens in 2012 dan een kwalitatief hoogstaande post van AQquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer op
Het ging inderdaad beter toen je je 'kwaliteitsverbetering' niet hier uitprobeerde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het ging al wel beter maar nog niet genoeg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
Huurwoningen in de buurt??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Solique het volgende:
Weer op 2 huisjes gereageerd. Ben benieuwd
Ja, huurwoningen in Alphen zelf.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Huurwoningen in de buurt??
Bizar trouwens van die woning waar je zo snel moest kijken.. Heb dat hier ook meegemaakt.. Achteraf bleek het echt een enorm pauperhuis te zijn maar toch, erg handig is dat allemaal niet nee.. Soms lijkt het wel of ze denken dat mensen die willen huren ook direct werkeloos zijn
Klinkt tofquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, huurwoningen in Alphen zelf.
Zit tevens nog naar koop te kijken, veel kortingen voor al ingeschreven mensen.
Was in Boskoop waar ik zo snel op moest reageren
Ga ze nog wel even bellen dezer dagen hoe iemand van omringende gemeenten op een normale manier kan reageren.
Ja, ben benieuwd of het gaat lukken.quote:
Als ik naar die meet ga kunnen we misschien eerst wel ff meeten jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Booh, helemaal stuk hier!
Douchen en naar bed!!
Oh en Shar ik zag dat het SHJN meet in EHV is, kom je langs?
Heb je gestemd?quote:
Will the real Mitt Romney please stand up?quote:
Lol!! Daardoor heb ik die CD weer aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Will the real Mitt Romney please stand up?
Goed bezigquote:
Ik maar even nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JaaaaMorgen weer
Status na 4 dagen zonnen: minibeetje kleur en 2340928409823 sproeten
Kwestie van de juiste zonnebrand gebruiken, ik heb ook een wit huidjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik maar even niet![]()
Ik blijf lijkbleek of verander in een kreeft
Jij valt nogal mee hoe wit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Kwestie van de juiste zonnebrand gebruiken, ik heb ook een wit huidje
Eminemquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Eminem is en blijft een eindbaas
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Eminem![]()
Yoyoyo imma wanneB niggah ...
Je loopt achter. Het was gisteren al lentequote:
Dan is het vandaag toch ook lente?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je loopt achter. Het was gisteren al lente
precies, lekker door spammenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dan is het vandaag toch ook lente?
Dan moet ik uit de zonquote:
Ja, mobiel. Maar om te spammen gaat het via mobiel te langzaamquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je post nu toch ook terwijl je blijkbaar in de zon zit?
Als iedereen voor het bbq-en komt helpen de tuin op te ruimen kan het hier welquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeggeeeeee. .... bij wie is de tuin groot genoeg voor een BBQ meetHET IS MOOI WEER JONGE
Mijn (ouders) tuin is groot zat, zijn toch vaak de weekenden weg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeggeeeeee. .... bij wie is de tuin groot genoeg voor een BBQ meetHET IS MOOI WEER JONGE
ouders bellen en inplannen die zooi kkthnxbyequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn (ouders) tuin is groot zat, zijn toch vaak de weekenden weg.
Dus als het van tevoren bekend is.
Niet bellen, wachten totdat ze weg zijn. PARTYquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ouders bellen en inplannen die zooi kkthnxbye
Krijg hier wel een beetje een high school idee vanquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet bellen, wachten totdat ze weg zijn. PARTY
Zal eens vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Krijg hier wel een beetje een high school idee van![]()
Maar kicke! Ik hoor het wel
Yesquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heuj, die heb je van mijn anti-Gwen-plaatjes afgekeken
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!quote:
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!
Als je 3 dagen niet poept mis je ook een hoopquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurk. Volgens mij mis ik namelijk een hoop.
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurk. Volgens mij mis ik namelijk een hoop.
3 dagen niet poepenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je 3 dagen niet poept mis je ook een hoop
Jonguh, ik poep het liefst 2 keer per dag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
3 dagen niet poepen :x
ik krijg al pijn in m'n buik als ik een dag oversla.
"chick"quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent dus die gamende "chick" volgens Stefan? (Was niet aanwezig bij de premiere)
Excuus Poitquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, ik poep het liefst 2 keer per dag!
[..]
"chick"
Is een fucking babe gek!!
En tevens m'n verloofde.
nope.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef RBWO het volgende:
[..]
Excuus Poit. Ik verwoorde het gewoon nog netjes.
Wel relaxt dat je een gamende verloofde hebt ;-). Jullie houden van hetzelfde genre?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope.
Shar is meer van de Zelda, Poit van de sex.
Jij spaart ze he?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, ik poep het liefst 2 keer per dag!
[..]
"chick"
Is een fucking babe gek!!
En tevens m'n verloofde.
Poep bedoel je?quote:
Ik ben ook in de warquote:
Ik heb maar 1 verloofde hoor!quote:
Zie OP en door jouw gequote post..quote:
ehmz jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent dus die gamende "chick" volgens Stefan? (Was niet aanwezig bij de premiere)
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
euw okayik dacht al voor een trio moet ik diegene wel goedkeuren hoor
ben je aan t doen dan?quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Miljaar net superveel zware stenen gesjouwd
Dadelijk krijg ik nog eelt op m'b handen
Ik nix alleen ff helpen om die dingen te versjouwen :pquote:
Dan weet ze nog niksquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik nix alleen ff helpen om die dingen te versjouwen :p
Maar waren zwaarder dan ik dacht
oh zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik nix alleen ff helpen om die dingen te versjouwen :p
Maar waren zwaarder dan ik dacht
Had je al heel lang, KONING MASTOquote:Op woensdag 21 maart 2012 18:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dadelijk krijg ik nog eelt op m'b handen
BBNquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je al heel lang, KONING MASTO
Jawel!quote:
ja en me laptop doet het ineens weer op magische wijze snap geen reet van die rotzooiquote:
zo blijf je de jing en jang in evenwicht.quote:
handleiding gelezen zeker, en nu weet je weer wat het aan knopje isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja en me laptop doet het ineens weer op magische wijze snap geen reet van die rotzooi
Beter toch, scheelt geldquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja en me laptop doet het ineens weer op magische wijze snap geen reet van die rotzooi
Ik wou pas een nieuwe aan het eind van het jaar dus het beste is als die het nog ff volhoud tot dan.quote:
al lang al gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Stem ook meteen ff op mijn poll BBN van 2 pagina's terug en Shar ook!
Waarop?quote:
Die optie is geen optie helaas!quote:
heb ik al gedaan mien jong.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die optie is geen optie helaas!
Je hebt 4 keuze's jong maak er 1
Poll: Wie is de liefste van de SC?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mis de sharana is de allerliefste optie
Dat is geen optie, maar een feitquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mis de sharana is de allerliefste optie
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll: Wie is de liefste van de SC?
• Shar
• Shar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kan geeneens een goeie poll makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll: Wie is de liefste van de SC?
• Shar
• Shar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is geen optie, maar een feit
En wat heb je gekozen....?quote:
daar heb je toch echt geen poll voor nodigquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Is BBN een pleuris joch?
• Ja!
• Nee! (of toch wel eigenlijk)
• Beide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het lijkt er tot nu toe op dat men je toch wel een pleuris joch vind als ik de poll moet geloven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
daar heb je toch echt geen poll voor nodig
Als je nu de hele tijd kutpolls gaat maken is je eerste poll niet zo handig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Was die polls helemaal vergetenterwijl ik voorheen constant van die kut polls maakte.
Nu ook 1 in het feedback topic gemaakt!
Alweer gemod.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Was die polls helemaal vergetenterwijl ik voorheen constant van die kut polls maakte.
Nu ook 1 in het feedback topic gemaakt!
Dat is ook wel zo!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je nu de hele tijd kutpolls gaat maken is je eerste poll niet zo handig!
Niet gezond lot!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat lekker, gisteren 13 uur gewerkt en vandaag 11 uur en moet nu nog verslagen gaan typen.
Ik ben de enige die gekozen had dat het beter gaatquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo!
Heb jij bij die poll nog gekozen voor kwaliteit? Want ik zie er 4 stemmen voor.
Dan stop ik toch met die klote polls weer.
Thanx
denk je ook beetje om jezelf mopquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Morgenochtend zou ik eigenlijk vrij zijn maar nu ga ik alsnog werken omdat er anders een shitload aan patienten afgebeld zou moeten worden.
Laatste week, volgende week neem ik een beetje gas terug. Vind het echt niet leuk dat dit mijn laatste stageweek is eigenlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
denk je ook beetje om jezelf mop
ik dacht dat je gek werd van je stage?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Laatste week, volgende week neem ik een beetje gas terug. Vind het echt niet leuk dat dit mijn laatste stageweek is eigenlijk...
Nee dat was de vorige stage!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht dat je gek werd van je stage?
Dat is wel netjes van je!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben de enige die gekozen had dat het beter gaatmaar als je kutpolls gaat plaatsen gaat het natuurlijk helemaal niet beter
oh zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dat was de vorige stage!!
Deze stage is heel goed bevallen, het enige wat ik beu ben is stagiaire zijn maar het werk is echt super leuk!
That's oke babe! Moet wel zeggen dat het allemaal snel gegaan is. 30 weken zijn toch zo voorbij. Nu nog 18 weken tot aan mijn diploma!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zosorry ik ben echt een zaagselhoofd ik volg niet alles goed
spannendquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
That's oke babe! Moet wel zeggen dat het allemaal snel gegaan is. 30 weken zijn toch zo voorbij. Nu nog 18 weken tot aan mijn diploma!
als feature?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik heb de iPad 2 al, inclusief deuk erin
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld wegquote:
Haha dat is wel klotequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld weg
Wtf?! Dat werkt ook niet lekker lijkt mij!?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld weg
Nee daarom ligt hij ook in de kastquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf?! Dat werkt ook niet lekker lijkt mij!?
Je hebt nog garantie?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daarom ligt hij ook in de kast
Ik ga hem in t weekend wel ff naar de apple winkel brengen ... stomme katten
Ja anders gewoon iets verzinnen?! Ik heb ook deukje in de iPadquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Yes, benieuwd of ze hierover moeilijk gaan doen
Ik heb gewoon geen ideeeeeeeee hoe het komt, en lief kijken enzeuquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders gewoon iets verzinnen?! Ik heb ook deukje in de iPad
Haha dat laatste werkt misschien, maar dat eerste niet. Zo komt ie niet uit de doosquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ideeeeeeeee hoe het komt, en lief kijken enzeu
Eranuquote:
Vuh?quote:
Wat voor cursus volg je?quote:
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met jequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren keiharde conceptpitch gegeven
Vandaag alles uitwerken, GDD afmaken en dan 4 weken lang aan de programmatuur
Fixedquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eentje van de baas, tis maar een dagje, anger management
Wat een strafquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef GameBabe het volgende:
Zo dan maar even in bed blijven bij gebrek aan treinen naar amsterdam
Hier ook! Voel me fantastiscoquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:57 schreef Poit het volgende:
Nee hoor, fit als een hoentje hier
Succes allen brakke menschen!
Zo sexy zijn mijn ideeeeeeeeen nu ook weer nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met je
Ik sluit me hierbij aan. Wat helpt dat heerlijke weer hier goed aan meequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook! Voel me fantastiscoVanaf morgen ook een enorm tof partyweekend voor de boeg en ik ben al helemaal in de stemming
Ik zou hem stiekem wel eens willen proberen ja! Eens kijken hoe het speelt zo na jaren geleden de demo te hebben gespeeld op de gamescomquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand nog interesse in een Star Wars Old Republic Free Trial dinges?
Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef SummerBreeze het volgende:
iedereen beetje in de lappenmand?
Ikke wel, behoorlijk veel last van mijn rug. Straks maar eens even kijken of ik de knoop er met behulp van een wasdrogerbal en de muur uit kan krijgen.
Waar ben je dan ook als we je nodig hebben lieve Lot!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van
Ik zit gewoon in Eindhoven hoor!! Ben niet zo moeilijk vindbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar ben je dan ook als we je nodig hebben lieve Lot!!
Hmm afgelopen weekend was het heel het weekend gratisquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand nog interesse in een Star Wars Old Republic Free Trial dinges?
Waarom koop je hem dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm afgelopen weekend was het heel het weekend gratis.
En er komt nog 1tje aan. Ik heb anders de full game nog liggen in de verpakking, dus 1ste maand gratis zit er nog bij. En aangezien ik hem toch niet ga spelen mag ie wel weg
Zo heb ik het van mijn manueel therapeut geleerd. Is niet goed dus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van
dafuq serieus? het lijkt mij echt niet goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo heb ik het van mijn manueel therapeut geleerd. Is niet goed dus?
Ik zie ook niet het verschil tussen een massage of dit. Er wordt in beide gevallen milde druk uitgeoefend op de lastige spier. Alleen kan ik het nu zelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuq serieus? het lijkt mij echt niet goed!
Jamaar net als bij een massage, als het op de verkeerde manier gedaan wordt gaat het uiteindelijk alleen maar meer pijn doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zie ook niet het verschil tussen een massage of dit. Er wordt in beide gevallen milde druk uitgeoefend op de lastige spier. Alleen kan ik het nu zelf.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alleen aan sensuele massages met wet endings
Okay, tot zo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alleen aan sensuele massages met happy ending
Ik rij in de electrische auto van het werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, rijden er überhaupt al treinen vanuit a'dam?
Aight, zie je zo wel verschijnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik rij in de electrische auto van het werk
right, noemen ze dat tegenwoordig een frappucchino?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik spring de auto in, frappucchino scoren
das ongeveer 4 dagen rijden naar Breda met een electrische auto.quote:
Dan blijf ik wel binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
it's gonna be a verry bloody dayquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Toch geen prius he ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik rij in de electrische auto van het werk
Nja heb beta gedaan, trial en die early acces zooi. En was wel tof, maar tijdens de early acces deed ik het nog maar amper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan?Volgens mij heb je de helft van de games die je hebt nog in seal
prius is geen elektrische autoquote:
Met de nadruk op auto.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
prius is geen elektrische auto
Uw saldo is niet toereikendquote:
Doh , hybrid , maar er zit gewoon een elektromotor in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
prius is geen elektrische auto
Na ongeveer 50KM merk je het verschil welquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Doh , hybrid , maar er zit gewoon een elektromotor in.
En net alsof vrouwen het verschil merken :p
echt wel want ze weten al het verschil tussen een dildo en een viboquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
Oh,
My,
GAWD!!
Net buiten zitten eten.. Heeft de zon al m'n motivatie opgeslurpt!!
Moet netjes op werk, dus Pantalon + overhemd met korte mouwen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik loop heel de dag al in korte broek en (te strak?!) tshirt. Minder eten, meer sporten, de zomer komt er aan
Euh, ja dus!quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja? Moeten je benen er af?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet netjes op werk, dus Pantalon + overhemd met korte mouwen.
Jas straks maar in mijn tas zien te proppen.
Ik moet sporten voorlopig vergeten
Ik vind een korte broek wel heel erg enthousiast..quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik loop heel de dag al in korte broek en (te strak?!) tshirt. Minder eten, meer sporten, de zomer komt er aan
Kon er maar iets aan gedaan wordenquote:
Er is nog hoop !quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:46 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Euh, ja dus!
Er zit namelijk alleen maar een elektrische HULPmotor in
Maar je bent inmiddels naar de dokter geweest?quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Kon er maar iets aan gedaan worden
Vanmorgen, geen best nieuwsquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar je bent inmiddels naar de dokter geweest?
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:26 schreef Poit het volgende:
Oh,
My,
GAWD!!
Net buiten zitten eten.. Heeft de zon al m'n motivatie opgeslurpt!!
Wat dan?quote:
Sterkte met het verlies.quote:
quote:
Dan komen de kats van Shar wel van pasquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Doe maar een tafel voor 30 aub.
Daar zijn de musjes iig nog niet zoveel in aantal afgenomen zoals ze hier wel beweren.
Redelijke toffe serie al mist er ook een hoop.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo meteen eindelijk aan Mass effect 3 beginnen. Ik heb deel 1 en 2 de afgelopen dagen zoveel gespeeld dat ik snacht's nog net niet wakker schrik omdat ik denk dat er een reaper in de straat loopt. Maar wat een serie zeg! Dat ik daar nog niet eerder aan begonnen was begrijp ik nog steeds niet.
En dan zou ik deel 1 nu een 5 geven na deel 2 gespeeld te hebben. Deel 1 bevat te veel irritaties vind ik. Neem die auto bijvoorbeeld.... Wat een onding. Gelukkig was deel 2 vele malen beter en weer met een enorme dosis humor waar ik soms hard op om heb moeten lachen. Ik ga mij nu dan ook opmaken voor nog 2 korte N7 missies in deel 2 en dan op naar deel 3. Ik ben ook benieuwd hoe mijn keuzes uit gaan pakken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Redelijke toffe serie al mist er ook een hoop.
Was voor deel 1 echt hyped maar daarna niet meer al speel ik ze wel met plezier. Deel 3 komt later nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |