Lees het topic en geef antwoord danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]Waarom vraag ik in godsnaam ook iets aan je...
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Jammer dat die weg was/is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggen
Deze gaat trouwens wel in m'n sigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Tjah, geen idee waarom je accu's zo snel leeg zijn.. Als ze in die twee maanden niet gebruikt worden en daarna het helemaal niet doen ligt het denk of aan de accu of aan de batterij ervan..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lees het topic en geef antwoord dan
Ik wacht AQ, al jaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer opquote:
quote:
Ik geloof nog eerder in het einde van de wereld ergens in 2012 dan een kwalitatief hoogstaande post van AQquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer op
Het ging inderdaad beter toen je je 'kwaliteitsverbetering' niet hier uitprobeerde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het ging al wel beter maar nog niet genoeg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
Huurwoningen in de buurt??quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:05 schreef Solique het volgende:
Weer op 2 huisjes gereageerd. Ben benieuwd
Ja, huurwoningen in Alphen zelf.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Huurwoningen in de buurt??
Bizar trouwens van die woning waar je zo snel moest kijken.. Heb dat hier ook meegemaakt.. Achteraf bleek het echt een enorm pauperhuis te zijn maar toch, erg handig is dat allemaal niet nee.. Soms lijkt het wel of ze denken dat mensen die willen huren ook direct werkeloos zijn
Klinkt tofquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, huurwoningen in Alphen zelf.
Zit tevens nog naar koop te kijken, veel kortingen voor al ingeschreven mensen.
Was in Boskoop waar ik zo snel op moest reageren
Ga ze nog wel even bellen dezer dagen hoe iemand van omringende gemeenten op een normale manier kan reageren.
Ja, ben benieuwd of het gaat lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |