quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
I iz doneHOLY SHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Laat me raden: hij kan zo in je signature...quote:
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..quote:
GA HET METEEN DOEN!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laat me raden: hij kan zo in je signature...
Kunnen we regelen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
ALS HET ER AL NIET IN STOND VOOR LIKE 3 jaren!
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoor
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?
Lees het topic en geef antwoord danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
[..]Waarom vraag ik in godsnaam ook iets aan je...
Sorryquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Jammer dat die weg was/is.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggen
Deze gaat trouwens wel in m'n sigquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:17 schreef wc-eend het volgende:
Tjah, geen idee waarom je accu's zo snel leeg zijn.. Als ze in die twee maanden niet gebruikt worden en daarna het helemaal niet doen ligt het denk of aan de accu of aan de batterij ervan..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lees het topic en geef antwoord dan
Ik wacht AQ, al jaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer opquote:
quote:
Ik geloof nog eerder in het einde van de wereld ergens in 2012 dan een kwalitatief hoogstaande post van AQquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik wacht op veel dingen maar daar al jaren niet meer op
Het ging inderdaad beter toen je je 'kwaliteitsverbetering' niet hier uitprobeerde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
Het ging al wel beter maar nog niet genoeg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet eigenlijk weer hier naar toe. Kwalitatief goede posts afleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |