Ja maar jij zit niet in het complot, dus dat telt dan nietquote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik doe als sinds de release van de Xbox met dezelfde accu
Dit. Maar ze gaan wel steeds sneller leeg lijkt het.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:55 schreef Rekkie het volgende:
Ik doe als sinds de release van de Xbox met dezelfde accu
Lijkt me sterk. Mn xbox360 is iets van vier jaar oud, daarbij zaten standaard al 2 draadloze controllers (met accu). Deze deden het omstreeks een jaar geleden niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:11 schreef firebladex het volgende:
of misschien molt jouw controllers de accu zelf en word het hoog tijd voor een nieuwe controller.
Flikker op naar 9gag, kut puberquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze had ik uit frustratie (Dark Souls) kapot geslagen en op de grond gemieterd ("PROBLEM?! *trollface* kut dark souls
).
Kankersjapjes die denken dat dit bedacht is door 9gagquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Flikker op naar 9gag, kut puber
Kut puber, ik browsde de afvoerputten van het internet al toen jij nog in de balzak van je vader rond zwom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kankersjapjes die denken dat dit bedacht is door 9gag![]()
[ afbeelding ]
Wat schrijf jij tegen mij? Gare schoolkind dat je me er bent. Ik browsde niet eens, ik gebruikte MS-DOS op de voorregionen van het internetquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kut puber, ik browsde de afvoerputten van het internet al toen jij nog in de balzak van je vader rond zwom.
Ik zal vanavond even een kiekje nemenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef mister_manager het volgende:
Als je die xbox met de knop op de console aan zet herkend die je controller wel. vraag me niet waarom. Een vriend van me heeft hetzelde probleem
Te lomp, ik kan wel de console aandrukken via de plug n play in de controller. Maar vervolgens blijft mn controller knipperen (alle 4 kanten tegelijk) en ziet de xbox de controller niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef mister_manager het volgende:
Als je die xbox met de knop op de console aan zet herkend die je controller wel. vraag me niet waarom. Een vriend van me heeft hetzelde probleem
Ik doe nooit iets fout mijn zoon!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wazig dan, je zal wel iets fout doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |