Die soundtrack is dan ook geniaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:45 schreef Poit het volgende:
huh,
wtf,
Kom er net achter dat de soundtrack van de eerste Resident Evil film is gedaan door Marylin Manson!
Awesome!
gohquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Poit het volgende:
Ach, 100 keer liever plaatjes van Shar dan die bagger die AQ hier linkdumpt..
tien minutenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:58 schreef wc-eend het volgende:
Shar, hoe lang doe je over die nageltjes?
Ik bagger nix ja!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:40 schreef Poit het volgende:
Ach, 100 keer liever plaatjes van Shar dan die bagger die AQ hier linkdumpt..
I knowquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zelfs nick is in het nagellak topic te vinden!
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
I iz doneHOLY SHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef RickoKun het volgende:
Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Laat me raden: hij kan zo in je signature...quote:
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..quote:
GA HET METEEN DOEN!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laat me raden: hij kan zo in je signature...
Kunnen we regelen!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Gast kom op... iedereen hier weet ondertussen wel dat je PU en Gamekings helemaal geweldig vind.. kom nou eens met wat nieuws of interessants..
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:13 schreef AQuila360 het volgende:
ALS HET ER AL NIET IN STOND VOOR LIKE 3 jaren!
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je hem erin zette. Dat was nog in de tijd dat er een discussie dat je geen TVP meer mocht plaatsen. Met mijn geheugen is niks mis hoor
Geen idee, hij leeft nog dat is enige wat ik je kan zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja dat was echt zo'n gedoe toen. Was heintje er toch ook nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |