Dat is ook wel zo!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je nu de hele tijd kutpolls gaat maken is je eerste poll niet zo handig!
Niet gezond lot!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Gaat lekker, gisteren 13 uur gewerkt en vandaag 11 uur en moet nu nog verslagen gaan typen.
Ik ben de enige die gekozen had dat het beter gaatquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo!
Heb jij bij die poll nog gekozen voor kwaliteit? Want ik zie er 4 stemmen voor.
Dan stop ik toch met die klote polls weer.
Thanx
denk je ook beetje om jezelf mopquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Morgenochtend zou ik eigenlijk vrij zijn maar nu ga ik alsnog werken omdat er anders een shitload aan patienten afgebeld zou moeten worden.
Laatste week, volgende week neem ik een beetje gas terug. Vind het echt niet leuk dat dit mijn laatste stageweek is eigenlijk...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
denk je ook beetje om jezelf mop
ik dacht dat je gek werd van je stage?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Laatste week, volgende week neem ik een beetje gas terug. Vind het echt niet leuk dat dit mijn laatste stageweek is eigenlijk...
Nee dat was de vorige stage!!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht dat je gek werd van je stage?
Dat is wel netjes van je!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben de enige die gekozen had dat het beter gaatmaar als je kutpolls gaat plaatsen gaat het natuurlijk helemaal niet beter
oh zoquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee dat was de vorige stage!!
Deze stage is heel goed bevallen, het enige wat ik beu ben is stagiaire zijn maar het werk is echt super leuk!
That's oke babe! Moet wel zeggen dat het allemaal snel gegaan is. 30 weken zijn toch zo voorbij. Nu nog 18 weken tot aan mijn diploma!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh zosorry ik ben echt een zaagselhoofd ik volg niet alles goed
spannendquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
That's oke babe! Moet wel zeggen dat het allemaal snel gegaan is. 30 weken zijn toch zo voorbij. Nu nog 18 weken tot aan mijn diploma!
als feature?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik heb de iPad 2 al, inclusief deuk erin
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld wegquote:
Haha dat is wel klotequote:Op woensdag 21 maart 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld weg
Wtf?! Dat werkt ook niet lekker lijkt mij!?quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten het een prima feature vonden, ik vind het niet zo heel handig, want nou gaath et geluidsicoontje niet meer uit beeld weg
Nee daarom ligt hij ook in de kastquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wtf?! Dat werkt ook niet lekker lijkt mij!?
Je hebt nog garantie?!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee daarom ligt hij ook in de kast
Ik ga hem in t weekend wel ff naar de apple winkel brengen ... stomme katten
Ja anders gewoon iets verzinnen?! Ik heb ook deukje in de iPadquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Yes, benieuwd of ze hierover moeilijk gaan doen
Ik heb gewoon geen ideeeeeeeee hoe het komt, en lief kijken enzeuquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders gewoon iets verzinnen?! Ik heb ook deukje in de iPad
Haha dat laatste werkt misschien, maar dat eerste niet. Zo komt ie niet uit de doosquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ideeeeeeeee hoe het komt, en lief kijken enzeu
Eranuquote:
Vuh?quote:
Wat voor cursus volg je?quote:
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met jequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren keiharde conceptpitch gegeven
Vandaag alles uitwerken, GDD afmaken en dan 4 weken lang aan de programmatuur
Fixedquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eentje van de baas, tis maar een dagje, anger management
Wat een strafquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef GameBabe het volgende:
Zo dan maar even in bed blijven bij gebrek aan treinen naar amsterdam
Hier ook! Voel me fantastiscoquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:57 schreef Poit het volgende:
Nee hoor, fit als een hoentje hier
Succes allen brakke menschen!
Zo sexy zijn mijn ideeeeeeeeen nu ook weer nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met je
Ik sluit me hierbij aan. Wat helpt dat heerlijke weer hier goed aan meequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook! Voel me fantastiscoVanaf morgen ook een enorm tof partyweekend voor de boeg en ik ben al helemaal in de stemming
Ik zou hem stiekem wel eens willen proberen ja! Eens kijken hoe het speelt zo na jaren geleden de demo te hebben gespeeld op de gamescomquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand nog interesse in een Star Wars Old Republic Free Trial dinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |