Haha dat laatste werkt misschien, maar dat eerste niet. Zo komt ie niet uit de doosquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen ideeeeeeeee hoe het komt, en lief kijken enzeu
Eranuquote:
Vuh?quote:
Wat voor cursus volg je?quote:
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met jequote:Op donderdag 22 maart 2012 09:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren keiharde conceptpitch gegeven
Vandaag alles uitwerken, GDD afmaken en dan 4 weken lang aan de programmatuur
Fixedquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eentje van de baas, tis maar een dagje, anger management
Wat een strafquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef GameBabe het volgende:
Zo dan maar even in bed blijven bij gebrek aan treinen naar amsterdam
Hier ook! Voel me fantastiscoquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:57 schreef Poit het volgende:
Nee hoor, fit als een hoentje hier
Succes allen brakke menschen!
Zo sexy zijn mijn ideeeeeeeeen nu ook weer nietquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang je niet mét een keiharde een conceptpitch gaat geven komt het nog wel goed met je
Ik sluit me hierbij aan. Wat helpt dat heerlijke weer hier goed aan meequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hier ook! Voel me fantastiscoVanaf morgen ook een enorm tof partyweekend voor de boeg en ik ben al helemaal in de stemming
Ik zou hem stiekem wel eens willen proberen ja! Eens kijken hoe het speelt zo na jaren geleden de demo te hebben gespeeld op de gamescomquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand nog interesse in een Star Wars Old Republic Free Trial dinges?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |