Daar word ik niet vrolijk vanquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:56 schreef SummerBreeze het volgende:
iedereen beetje in de lappenmand?
Ikke wel, behoorlijk veel last van mijn rug. Straks maar eens even kijken of ik de knoop er met behulp van een wasdrogerbal en de muur uit kan krijgen.
Waar ben je dan ook als we je nodig hebben lieve Lot!!quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van
Ik zit gewoon in Eindhoven hoor!! Ben niet zo moeilijk vindbaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 12:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Waar ben je dan ook als we je nodig hebben lieve Lot!!
Hmm afgelopen weekend was het heel het weekend gratisquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
Iemand nog interesse in een Star Wars Old Republic Free Trial dinges?
Waarom koop je hem dan?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm afgelopen weekend was het heel het weekend gratis.
En er komt nog 1tje aan. Ik heb anders de full game nog liggen in de verpakking, dus 1ste maand gratis zit er nog bij. En aangezien ik hem toch niet ga spelen mag ie wel weg
Zo heb ik het van mijn manueel therapeut geleerd. Is niet goed dus?quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Daar word ik niet vrolijk van
dafuq serieus? het lijkt mij echt niet goed!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:06 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo heb ik het van mijn manueel therapeut geleerd. Is niet goed dus?
Ik zie ook niet het verschil tussen een massage of dit. Er wordt in beide gevallen milde druk uitgeoefend op de lastige spier. Alleen kan ik het nu zelf.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dafuq serieus? het lijkt mij echt niet goed!
Jamaar net als bij een massage, als het op de verkeerde manier gedaan wordt gaat het uiteindelijk alleen maar meer pijn doen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:16 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik zie ook niet het verschil tussen een massage of dit. Er wordt in beide gevallen milde druk uitgeoefend op de lastige spier. Alleen kan ik het nu zelf.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alleen aan sensuele massages met wet endings
Okay, tot zo!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe alleen aan sensuele massages met happy ending
Ik rij in de electrische auto van het werkquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, rijden er überhaupt al treinen vanuit a'dam?
Aight, zie je zo wel verschijnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik rij in de electrische auto van het werk
right, noemen ze dat tegenwoordig een frappucchino?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik spring de auto in, frappucchino scoren
das ongeveer 4 dagen rijden naar Breda met een electrische auto.quote:
Dan blijf ik wel binnenquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
it's gonna be a verry bloody dayquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Toch geen prius he ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik rij in de electrische auto van het werk
Nja heb beta gedaan, trial en die early acces zooi. En was wel tof, maar tijdens de early acces deed ik het nog maar amper.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom koop je hem dan?Volgens mij heb je de helft van de games die je hebt nog in seal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |