zo blijf je de jing en jang in evenwicht.quote:
handleiding gelezen zeker, en nu weet je weer wat het aan knopje isquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja en me laptop doet het ineens weer op magische wijze snap geen reet van die rotzooi
Beter toch, scheelt geldquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ja en me laptop doet het ineens weer op magische wijze snap geen reet van die rotzooi
Ik wou pas een nieuwe aan het eind van het jaar dus het beste is als die het nog ff volhoud tot dan.quote:
al lang al gedaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
Stem ook meteen ff op mijn poll BBN van 2 pagina's terug en Shar ook!
Waarop?quote:
Die optie is geen optie helaas!quote:
heb ik al gedaan mien jong.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die optie is geen optie helaas!
Je hebt 4 keuze's jong maak er 1
Poll: Wie is de liefste van de SC?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mis de sharana is de allerliefste optie
Dat is geen optie, maar een feitquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik mis de sharana is de allerliefste optie
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll: Wie is de liefste van de SC?
• Shar
• Shar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kan geeneens een goeie poll makenquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Poll: Wie is de liefste van de SC?
• Shar
• Shar
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat is geen optie, maar een feit
En wat heb je gekozen....?quote:
daar heb je toch echt geen poll voor nodigquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Poll: Is BBN een pleuris joch?
• Ja!
• Nee! (of toch wel eigenlijk)
• Beide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het lijkt er tot nu toe op dat men je toch wel een pleuris joch vind als ik de poll moet geloven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
daar heb je toch echt geen poll voor nodig
Als je nu de hele tijd kutpolls gaat maken is je eerste poll niet zo handig!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Was die polls helemaal vergetenterwijl ik voorheen constant van die kut polls maakte.
Nu ook 1 in het feedback topic gemaakt!
Alweer gemod.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Was die polls helemaal vergetenterwijl ik voorheen constant van die kut polls maakte.
Nu ook 1 in het feedback topic gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |