Als ik naar die meet ga kunnen we misschien eerst wel ff meeten jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Booh, helemaal stuk hier!
Douchen en naar bed!!
Oh en Shar ik zag dat het SHJN meet in EHV is, kom je langs?
Heb je gestemd?quote:
Will the real Mitt Romney please stand up?quote:
Lol!! Daardoor heb ik die CD weer aanstaanquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Will the real Mitt Romney please stand up?
Goed bezigquote:
Ik maar even nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JaaaaMorgen weer
Status na 4 dagen zonnen: minibeetje kleur en 2340928409823 sproeten
Kwestie van de juiste zonnebrand gebruiken, ik heb ook een wit huidjequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik maar even niet![]()
Ik blijf lijkbleek of verander in een kreeft
Jij valt nogal mee hoe wit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:20 schreef Sharana_LV het volgende:
Kwestie van de juiste zonnebrand gebruiken, ik heb ook een wit huidje
Eminemquote:Op woensdag 21 maart 2012 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Eminem is en blijft een eindbaas
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Eminem![]()
Yoyoyo imma wanneB niggah ...
Je loopt achter. Het was gisteren al lentequote:
Dan is het vandaag toch ook lente?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:10 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Je loopt achter. Het was gisteren al lente
precies, lekker door spammenquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dan is het vandaag toch ook lente?
Dan moet ik uit de zonquote:
Ja, mobiel. Maar om te spammen gaat het via mobiel te langzaamquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je post nu toch ook terwijl je blijkbaar in de zon zit?
Als iedereen voor het bbq-en komt helpen de tuin op te ruimen kan het hier welquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeggeeeeee. .... bij wie is de tuin groot genoeg voor een BBQ meetHET IS MOOI WEER JONGE
Mijn (ouders) tuin is groot zat, zijn toch vaak de weekenden weg.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeggeeeeee. .... bij wie is de tuin groot genoeg voor een BBQ meetHET IS MOOI WEER JONGE
ouders bellen en inplannen die zooi kkthnxbyequote:Op woensdag 21 maart 2012 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn (ouders) tuin is groot zat, zijn toch vaak de weekenden weg.
Dus als het van tevoren bekend is.
Niet bellen, wachten totdat ze weg zijn. PARTYquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ouders bellen en inplannen die zooi kkthnxbye
Krijg hier wel een beetje een high school idee vanquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet bellen, wachten totdat ze weg zijn. PARTY
Zal eens vragen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Krijg hier wel een beetje een high school idee van![]()
Maar kicke! Ik hoor het wel
Yesquote:Op woensdag 21 maart 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heuj, die heb je van mijn anti-Gwen-plaatjes afgekeken
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!quote:
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je gaat lurken moet je niet direct beginnen met posten natuurlijk!
Als je 3 dagen niet poept mis je ook een hoopquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurk. Volgens mij mis ik namelijk een hoop.
Welkomquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef RBWO het volgende:
[..]
Maar wil jullie laten weten dat ik hier ook mee lurk. Volgens mij mis ik namelijk een hoop.
3 dagen niet poepenquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je 3 dagen niet poept mis je ook een hoop
Jonguh, ik poep het liefst 2 keer per dag!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
3 dagen niet poepen :x
ik krijg al pijn in m'n buik als ik een dag oversla.
"chick"quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:28 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent dus die gamende "chick" volgens Stefan? (Was niet aanwezig bij de premiere)
Excuus Poitquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, ik poep het liefst 2 keer per dag!
[..]
"chick"
Is een fucking babe gek!!
En tevens m'n verloofde.
nope.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:38 schreef RBWO het volgende:
[..]
Excuus Poit. Ik verwoorde het gewoon nog netjes.
Wel relaxt dat je een gamende verloofde hebt ;-). Jullie houden van hetzelfde genre?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nope.
Shar is meer van de Zelda, Poit van de sex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |