Johan heeft er duidelijk verstand van.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef DrDentz het volgende:
Wel goed gezien dat Ajax zou winnen bij ADO, ADO uit altijd lastig, Haags kwartiertje enzo, vijandige sfeer.
Bedankt morpheus20001quote:Op maandag 19 maart 2012 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Opgeschoond. Hier doen we idd gezellig en maakt het niet uit voor welke club je bent
Tyron: on-topic blijven aub.
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk staat vanavond het voetbal centraal en is het niet weer een geforceerde Hansie-afzeik uitzending.
Wat een goed idee.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.
Mwa het is meer Derksen met als gevolg dat Hansie weer overdreven op Genee reageert.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:08 schreef tralalala het volgende:
Wilfred kijkt vast mee in dit topic dus misschien doet hij vandaag normaal tegen Hansie Hansie.
Vond vandaag nog een oude videoband van Voetbal Insitequote:Op maandag 19 maart 2012 15:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien tijd om Ronald Waterreus in VI uit te nodigen. Hem afzeiken zou wel leuke tv opleveren.
wat let jequote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben al een kijker sinds de Sport aan Tafel-periode, maar ik moet zeggen dat ik wel af en toe VI-moe word.
dit.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:31 schreef Jivis het volgende:
Hopelijk staat vanavond het voetbal centraal en is het niet weer een geforceerde Hansie-afzeik uitzending.
'Hele sterke persoonlijkheid', die kan Waterreus in z'n zak steken.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:33 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vond vandaag nog een oude videoband van Voetbal Insite. Johan Derksen en Wilfred Genee, met als gast ... ... ..... Ronald Waterreus
En Johan Derksen over Waterreus na VS - Nederland in 2002
Hahaha, ben benieuwd wat Derksen nu nog vindt of Waterreus personality heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
'Hele sterke persoonlijkheid', die kan Waterreus in z'n zak steken.
Je blijft toch wel kijken, zoals elke VI verslaafde in dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ben al een kijker sinds de Sport aan Tafel-periode, maar ik moet zeggen dat ik wel af en toe VI-moe word.
fixedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, ben benieuwd wat Derksen nu nog vindt of Waterreus personality pursenellittie heeft.
Hulde!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:15 schreef Kreupeldicht het volgende:
Dus heren, PSV weer helemaal terug in de titelrace? Mertens en Lens waren weer ouderwets he?
Nou ik wil niet veel zeggen Wilfred... maar als ik die Broier zie opbouwen en die eh hoe heet ie, Kruiswijk? deed al-les fout wat maar fout kan gaan... dan denk ik, die staan bij Hansie nog niet eens in de basis!
En ze hebben ook nog die rare Belg in doel staan. En weet je, het optreden van Narsingh en Assaidi was schrijnend. Alsof ze er al zijn, terwijl ze vergeten dat het een overbetaald stel is en de ploeg in de steek heeft gelaten. Als je Pieters en dat knulletje aan de andere kant het niet eens moeilijk kan maken dan is het puur een mentaliteitsprobleem...
Dus het lag meer aan de zwakte van Heerenveen?
Kom op Wilfred. Heerenveen speelde echt een zaadpartij. Het is dat Bossen die kleine Serviër er niet uit stuurde, anders had het zo weer 10-0 kunnen worden. Had die Wijnaldum wel een mannetje op hem staan?
Hans: Elm!
Elm, echt, deed die mee? Was Roorda geblesseerd dan?
Volgens mij niet ...
Dat was inderdaad de zoveelste grote fout van Jans. Als je zo´n sierlijke voetballer op de bank houdt en dan die oude Sibon nog laat opdraven dan kun je beter weer voor de klas gaan staan.
Dat zijn nogal uitspraken Johan, ben je benieuwd hoeveel je er goed hebt met de toto?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk staan ze ook stil bij 14-03-2011...Dat is inmiddels een jaar geleden...
Owww. okay. ik dacht google ff op die dag. Kreeg ik "De Amerikaanse actrice Whoopi Goldberg wil incontinentieproblemen bij vrouwen bespreekbaar maken. " Dat memorial day gebeuren klinkt toch wat logischer!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
The Return Of Hansie Memorial Day
En Twentequote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met Hansie is het per definitie een topshow
Ik ben er al bang voor...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Hansie moet je kort houden anders krijg je overacting
Goedkoop scorenquote:
Dat Hans de overwinning met zn spelers niet mag vieren.quote:
Wat wel politiek beladen is he!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:33 schreef Dekatria het volgende:
Enn van Hansie-bash naadloos over in Barca/Real-fappen.
Dat is typisch Johan, als iemand zo'n grapje over hem zou maken was het ''goedkoop scoren''quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat Hans de overwinning van zn spelers niet mag vieren.
quote:
Dit dus.quote:
Hij ging er voor. Geen pingel imoquote:
Het was inderdaad gewoon een penalty. Intentie maakt geen fuck uit als het zo duidelijk als dit een penalty is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef satecl het volgende:
Guidetti ging alleen maar voor de penalty... Maar het was er daarom ook gewoon een
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Guidetti het volgende:
Boven die neger achter Hansie hebben ze de lamp uitgedaan
Jij heb geen verstand van voetbal, dusssquote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het was inderdaad gewoon een penalty. Intentie maakt geen fuck uit als het zo duidelijk als dit een penalty is.
Intentie maakt geen fuck uit als het zo duidelijk als dit een overtreding betreft. Hij ging niet op de bal, dan maakt het geen fuck uit als Guidetti een driedubbele kickflip maakt. Het is gewoon een penalty.quote:
HMF maak je niet druk.. 3 punten zijn binnen en de volgende keer zal Guidetti hem sneller krijgen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Intentie maakt geen fuck uit als het zo duidelijk als dit een overtreding betreft. Hij ging niet op de bal, dan maakt het geen fuck uit als Guidetti een driedubbele kickflip maakt. Het is gewoon een penalty.
"Wat is dat voor bril?"quote:
Het begint allemaal zo voorspelbaar te wordenquote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Guidetti het volgende:
Boven die neger achter Hansie hebben ze de lamp uitgedaan
Het is wachten op Blatter en Maradonaquote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Het begint allemaal zo voorspelbaar te worden
Tuurlijk maar stel nou dat hij níét gegeven werd en Twente maakt de 0-1.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef satecl het volgende:
[..]
HMF maak je niet druk.. 3 punten zijn binnen en de volgende keer zal Guidetti hem sneller krijgen.
HtC heeft nog een team gehad met Sneijder, Stam, Stekelenburg, Huntelaar en Heiinga.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:37 schreef satecl het volgende:
Haha koeman de enige met goed materiaal. Suarez en Huntelaar in een team daarna nog...
Echt hé. Beenknuffelaar.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Merkie het volgende:
Dit is het moment dat Van der Gijp altijd z'n mond houdt.
Triest idd, als je echte vrienden bent kun je ook kritiek op elkaar leveren.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef Merkie het volgende:
Dit is het moment dat Van der Gijp altijd z'n mond houdt.
Anders hap evenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:40 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2% van de zendtijd besteden ze aan Feyenoord
quote:
Ach, er zijn wel meer randdebielen (Boussabon) die niks van het spelletje snappenquote:
De mooiste afleveringen waren altijd met Boskamp en Schelvis.. Ajax aan de kant schuiven en niet luisteren als Derksen over die CruijffSoap begon. En alleen maar over Feyenoord praten!!quote:
Dat begint ook voorspelbaar te worden. maar dat verveelt dan weer niet!!quote:
En terecht. Geen cultuur, geen sfeer, geen geld (van de gemeente en sponsors ja).quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Pfffffff rot toch op, dat was gewoon geel. Been was niet geheel gestrekt.
Heb ik al gezegd dat je geen verstand van voetbal heb?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:43 schreef Helpmefok het volgende:
Pfffffff rot toch op, dat was gewoon geel. Been was niet geheel gestrekt.
Van voetbal misschien wel, maar de regels snapt hij niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat je geen verstand van voetbal heb?
Goede vriend De_Kromme heeft in jullie topic al uitgelegd waarom het geen geel was. Het feit dat ik me neerleg bij een uitleg van De_Kromme zegt al genoegquote:Op maandag 19 maart 2012 20:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat je geen verstand van voetbal heb?
Geen rood bedoel jequote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede vriend De_Kromme heeft in jullie topic al uitgelegd waarom het geen geel was. Het feit dat ik me neerleg bij een uitleg van De_Kromme zegt al genoeg.
Gewoon geel.
De_Kromme blaat ook vooral onzin de wereld inquote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede vriend De_Kromme heeft in jullie topic al uitgelegd waarom het geen geel was. Het feit dat ik me neerleg bij een uitleg van De_Kromme zegt al genoeg.
Gewoon geel.
De_Kromme beweerde ook dat Ali B zijn rode kaart werd geseponeerd haha toch wel weer 2 wedstrijden.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon geel.
Ik kan die gast zijn bloed wel drinken maar die had gewoon gelijk hoor in die post.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De_Kromme blaat ook vooral onzin de wereld in
Teken ik voorquote:Op maandag 19 maart 2012 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Slim van Ajax![]()
+ Theo in RvC, ook geweldig.
Goed naar t relaas van Johan geluisterdquote:
Ook slecht geacteerd van Derksen hoorquote:
Dadelijk ook de overwinning van PSV.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaan ze de overwinning van Feyenoord bagatelliseren
Dat is dan wel terecht. Heerenveen speelde gewoon teringslecht. Zegt genoeg dat engelaar scoordequote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dadelijk ook de overwinning van PSV.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dan wel terecht. Heerenveen speelde gewoon teringslecht. Zegt genoeg dat engelaar scoorde
Zo gaat dat.. Heerenveen was ook slechtquote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp zeikt alweer over het kwaliteitsloze Twente i.p.v. het goede Feijenoord.
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever Feyenoord dan PSV kampioen.
Die gast begrijpt er ook niet veel vanquote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
Van der Gijp zeikt alweer over het kwaliteitsloze Twente i.p.v. het goede Feijenoord.
zo doen we dat bij VI. Het goede Feijenoord bagatelliserenquote:Op maandag 19 maart 2012 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:53 schreef Lastpost het volgende:
Titel hoort altijd te gaan tussen Ajax en Feyenoord, dé clubs van Nederland.
Dat dusquote:Op maandag 19 maart 2012 20:53 schreef Lastpost het volgende:
Titel hoort altijd te gaan tussen Ajax en Feyenoord, dé clubs van Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |