SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen
25-3-2012 - Ajax - PSV
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV
1. Dries Mertens - 16
2. Ola Toivonen - 15
3. Tim Matavz - 9
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 16-03-2012 16:17:57 ]Look behind you! It's your ass!
Mwoh, niet echt eigenlijk.quote:
6 meiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:21 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
NeeBeker is ook een prijs, zou graag weer een feestje in Eindhoven willen vieren.
En hij trainde dit seizoen ook al een jeugdelftal bij PSV?quote:Van der Weerden trainde bij PSV de jeugdspelers van de E2 (2006/2007), E1 (2007/2008), de D3 (2008/2009) en neemt in het seizoen 2009/2010 de C2 voor zijn rekening. Daarnaast is hij assistent-coach bij PSV A1.
De B1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Oh, dus dat is 'm geworden. Niet écht een senior, maar vooruit.
[..]
En hij trainde dit seizoen ook al een jeugdelftal bij PSV?
quote:Van Marwijk: Promotie Faber en Cocu compliment Oranje
Ze zijn gewild, de assistenten van bondscoach Van Marwijk bij Oranje. Nadat Ajax anderhalf jaar geleden Frank de Boer aantrok als hoofdtrainer, proberen Phillip Cocu en Ernest Faber vanaf vandaag de crisis bij PSV te bezweren.
Het is een bewijs van het succes van Oranje. 'Ik zie het ook als compliment', aldus Bert van Marwijk. 'Voor de grote wereld wordt alles afgezet tegen resultaat. Het Nederlands elftal heeft het de laatste jaren goed gedaan. Dat is een voordeel voor iedereen die daarbij is betrokken. Dan wordt er anders gekeken. Het is als bij een wedstrijd waarin iemand denkt de winnende goal te maken; als zijn team op het laatste moment toch verliest, heeft niemand het over hem. Als ik er bij mijn eerste club Fortuna een geweldige puinhoop van had gemaakt, had ik daarna terug kunnen gaan naar amateurclub Meerssen.'
Bert van Marwijk herinnert zich zijn aanstellingsgesprek als bondscoach in 2008, ten kantore van KNVB-bestuurder Gerard Bouwer in Dordrecht. 'Ik wilde Cooky Voorn meenemen.' Voorn is bevriend met de bondscoach, hij is zijn vaste assistent. 'Bovendien wilde ik Frank de Boer en Phillip Cocu als assistent-trainers. Ik kende ze, maar niet goed.'
Strategische spelers
Van Marwijk, over de kennismaking met De Boer en Cocu: 'Ik zat in de jury bij het beachvoetbal, aan het einde van het seizoen op Aruba. Daar heb ik ze écht leren kennen. Dan kwamen er bierviltjes bij, dan ging het over posities, situaties. Dat waren interessante gesprekken. Ik had ook een goed interview met ze gelezen, en op televisie analyses van wedstrijden gehoord.
'Ze konden met hun persoonlijkheid afstand nemen van de groep waarmee ik werk, maar stonden ook nog in hoog aanzien bij diezelfde groep. Ze hadden kennis, golden als voorbeeldige profs en waren strategische spelers. Cocu als middenvelder, maar hij heeft ook op andere posities gespeeld. Hij is begonnen als linksbuiten. Frank als centrale verdediger, begonnen als linksachter.'
Het verschil is dat De Boer de A-jeugd van Ajax al had getraind, alvorens hij naar Oranje en Ajax overstapte. Cocu gaf onlangs aan dat hij bij PSV wilde blijven als assistent, maar ook een team onder zijn hoede wenste te nemen volgend seizoen. Mogelijk de A-jeugd. Nu slaat hij een stap over. 'Phillip kan hier veel wijzer van worden, net als Frank ontzettend veel heeft geleerd van de verwikkelingen bij Ajax. Allemaal dingen die je niet op de cursus opsteekt.'
Extravert type
De Boer nam eind 2010 noodgedwongen afscheid van Oranje, toen Ajax hem aantrok als vervanger van Jol. Maar Cocu en Faber combineren hun baan bij PSV met het werk bij het Nederlands elftal. Dat kan omdat Oranje geen verplichtingen heeft tot na afloop van de competitie.
'Bij Ernest Faber kwam ik ook nooit over de vloer', zegt de bondscoach. 'Ik kende hem zijdelings. Phillip is wat introvert, Frank de Boer extravert. Toen De Boer vertrok, zocht ik weer naar een wat extravert type. Een echte verdediger ook, die wat kon toevoegen aan het team. Ernest is wel een ander type dan Frank. Een echte verdediger. Ik wist bijna zeker dat zijn fanatisme een bijdrage zou leveren aan ons team. En hij stond al op eigen benen bij Eindhoven, waarmee hij goed werk verrichtte.'
Bloedgroepen
Van Marwijk hoorde weleens dat hij bewust trainers van verschillende bloedgroepen in zijn staf zou opnemen, om iedereen tevreden te houden. Cocu van PSV, De Boer van Ajax, hijzelf heeft een Feyenoord-verleden.
'Daarbij had ik nooit stilgestaan. Ik heb echt geen bescherming nodig. Bij het EK hebben we Cocu, Faber en Eijkelkamp, allemaal van PSV. Het gaat erom dat je goede mensen aantrekt. Goede mensen hebben geen angst voor goede mensen.'
http://www.volkskrant.nl/(...)pliment-Oranje.dhtml
De sfeer lijkt me goed, veel lachende gezichten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:02 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)h-uit-voor-Tyton.ece
Haha op 2:20 legt Pieters een polletje gras op het hoofd van Labyad
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zal het zondag pittig genoeg krijgen.
* Grrrrrrrr trapt er nog een paar open.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?
Jepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelen
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.
Nee want er is nu net zo min tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Cocu gaf aan dat hij niet genoeg tijd had om de zaken radicaal om te gooien voor de wedstrijd tegen Valencia. Verwachten jullie dit weekend radicalere omzettingen, qua tactiek, opstelling, spelers?
Daarna hebben ze volgens mij niet meer verloren ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hou me vast aan die 1-5 in Heerenveen.
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee want er is nu net zo min tijd
je vraagt dit weekend.... er zitten twee trainingen tussen Valencia en Heerenveenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?
Ah, ik snap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vraagt dit weekend.... er zitten twee trainingen tussen Valencia en Heerenveen
Hoe zou het middenveld en de aanval er dan uitzien bij een 442?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.
Je zou op zijn vroegst na Ajax zoiets kunnen doen maar dan doe je het voor 7 of 8 wedstrijdjes en voor er dan routine ingeslepen is...... bovendien zullen ze in die week wel twee dagen vrij krijgen dus ik verwacht eigenlijk weinig grote systeemveranderingen. Hoogstens wat accenten zoals de switch LAbyad/Wijnaldum en wat meer lijn en organisatie in het elftal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, ik snap.![]()
Ik ben gewoon benieuwd hoe Cocu zijn stempel gaat drukken...
Dat is voor Philip een weet en voor jou een vraagteken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe zou het middenveld en de aanval er dan uitzien bij een 442?
Ik vroeg het af omdat jij het voorstelde. Psv heeft mijns inziens niet het materiaal om 442 te gaan spelen. Dus was benieuwd hoe jij dat dan zag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is voor Philip een weet en voor jou een vraagteken.
Daarvoor volgens mij ook 10 wedstrijden niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarna hebben ze volgens mij niet meer verloren ook
Ik voel me gevleid, heel goed. Dus daar gaan we dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vroeg het af omdat jij het voorstelde. Psv heeft mijns inziens niet het materiaal om 442 te gaan spelen. Dus was benieuwd hoe jij dat dan zag.
Zelfde 11 die er nu staan en Wijnaldum en Mertens moeten dan zeker opkomen......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, heel goed. Dus daar gaan we dan...![]()
------------------ Tyton ----------------
Manolev - Derijck - Engelaar - Pieters
Wijnaldum - Labyad - Strootman - Mertens
---------- Matavz - Toivonen ------------
Lens als reservespits. Hij kan ook rouleren met Matavz en / of Toivonen.
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfde 11 die er nu staan en Wijnaldum en Mertens moeten dan zeker opkomen......
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.quote:Wijnaldum over nieuwe rol: Ik ben geen rechtsbuiten
In de sfeer van nostalgie bij het trainersdebuut van Phillip Cocu ging ook één van zijn spelers gisteravond terug in de tijd. Georginio Wijnaldum stond tegen Valencia rechtsbuiten en dat was weer voor het eerst sinds zijn veelbesproken overstap van Feyenoord naar PSV.
'Ik vraag me af waar ik had gestaan als Feyenoord me zou hebben opgeleid als nummer 10, in plaats van als rechtsbuiten', zei Wijnaldum in 2010. 'Die plek heeft mijn ontwikkeling geremd.'
Toch komt hij er nu weer te staan. In de eerste opstelling die Phillip Cocu als zelfstandig hoofdcoach mocht maken, koos hij tegen Valencia voor één bewuste omzetting. Wijnaldum vanuit het centrum van het middenveld naar de flank en Zakaria Labyad van rechts naar binnen.
'Het team staat bij mij voorop', zegt Cocu in het AD. 'Dan kan het zijn dat iemand een andere rol krijgt dan hij zelf voor ogen had.' Wijnaldum zelf was duidelijk. Of Cocu hem kan overtuigen dat rechtsbuiten de juiste plek voor hem is? 'Nee. Ik ben geen rechtsbuiten. Maar als ik nu zou zeggen dat ik daar niet wil spelen, laat ik het team in de steek.'
Dat Labyad gisteren met een glimlach voetbalde, kon je bij wijze van spreken vanaf de bovenste tribunerijen van het Philips Stadion zien. Hij ruikt de kans om zijn grote voorbeeld Ibrahim Afellay achterna te gaan in een sturende rol vanuit de as. Wijnaldum kan - om in PSV-sferen te blijven - hooguit de energieke optredens van Danko Lazovic op de flank proberen na te bootsen.
Op sommige momenten bleek Wijnaldum zoekende. Sowieso zal hij zich dus over een teleurstelling heen moeten zetten. Van hem had de klok niet terug gehoeven. Zeker ook niet met het oog op Oranje en het veiligstellen van zijn (middenveld)plek in de selectie voor het EK.
dat posste ik gisteren ook al, dat hij zoekende is, echt rechtsbuiten speelde hij ook weer niet want daar kwam Manolev steeds overheen stomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.
Wat is dat toch met Feyenoord supporters, dat ze in de zomer woest op Wijnaldum waren en het schandalig vonden dan een van hun grootste talenten vertrok bij de club die hem groot maakte, dat diezelfde fans nu Wijnaldum als ontzettende prutser zien? (voetballend) Op zich eens met de analyse hoor, maar waarom daar keer op keer op hameren? Die zwakheden had hij vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.
Zou het wel eens willen zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met Lens ipv Toivonen zou deze opstelling best kans van slagen hebben denk ik. Alhoewel het wel een vrij aanvallende opstelling is, zeker voor psv begrippenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is het probleem van wel meer spelers bij psv. Niemand heeft het overzicht om op 10 te kunnen spelen. De enige met overzicht is Strootman. Voor de rest zijn het vooral spelers met oogkleppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Als ie gaat janken dan gaat ie maar lekker op de bank zitten en Lens op rechts. Cocu bepaalt de opstelling, niet Gini. Hij mist totaal het overzicht om op 10 te spelen.
Het ging niet om het vertrek, totaal niet zelfs. Ging meer om waarheen en de manier waarop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Feyenoord supporters, dat ze in de zomer woest op Wijnaldum waren en het schandalig vonden dan een van hun grootste talenten vertrok bij de club die hem groot maakte, dat diezelfde fans nu Wijnaldum als ontzettende prutser zien? (voetballend) Op zich eens met de analyse hoor, maar waarom daar keer op keer op hameren? Die zwakheden had hij vorig jaar ook.
Toch een beetje slecht verliezer?
Die paar miljoen waren de absolute topprijs voor Feyenoord in die situatie, ja. In geen enkel geval de hoofdprijs voor zijn talent, want wat dat betreft heeft PSV voor slechts een paar miljoen een hoop talent overgenomen van Feyenoord en daar wringt de schoen voor zoveel Feyenoorders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging niet om het vertrek, totaal niet zelfs. Ging meer om waarheen en de manier waarop.
Ook is het wel leuk om te zien dat alles wat toen werd geroepen door Feyenoord over zijn vele tekortkomingen hier als 'troll' werd afgedaan. Echter zet hij die lijn netjes door.
Een beetje een 'I told you so' gevoel krijg ik er dus van. Met in de wetenschap er ook nog eens de absolute hoofdprijs voor te hebben gekregen.![]()
Dan zie je dat helemaal verkeerd. 5 miljoen voor een aflopend contract binnen Nederland is zelden vertoond. Ook niet geheel toevallig dat het middenveld dit seizoen bij Feyenoord veel beter staat zonder oogkleppen Gini. Het zogenaamde toptalent. Iets dat hij waarschijnlijk zijn hele loopbaan zal blijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die paar miljoen waren de absolute topprijs voor Feyenoord in die situatie, ja. In geen enkel geval de hoofdprijs voor zijn talent, want wat dat betreft heeft PSV voor slechts een paar miljoen een hoop talent overgenomen van Feyenoord en daar wringt de schoen voor zoveel Feyenoorders.
Tja, dan hebben we een welles-nietes situatie. Ik steek mijn hand in het vuur voor mijn theorie en jij waarschijnlijk voor de jouwe. Hoe dan ook ben ik dolblij dat die jongen voor 5 miljoen die paar seizoenen bij PSV speelt, want ik gok dat we er een hoop financieel plezier aan gaan beleven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zie je dat helemaal verkeerd. I5 miljoen voor een aflopend contract binnen Nederland is zelden vertoond. Ook niet geheel toevallig dat het middenveld dit seizoen bij Feyenoord veel beter staat zonder oogkleppen Gini. Het zogenaamde toptalent. Iets dat hij waarschijnlijk zijn hele loopbaan zal blijven.
Wijnaldum moet blij zijn dat hij mee mag doen. Zo niet: dan staat Lens gewoon rechtsmid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen zien. Maar goed dan gaat Wijnaldum weer janken
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Als ie gaat janken dan gaat ie maar lekker op de bank zitten en Lens op rechts. Cocu bepaalt de opstelling, niet Gini. Hij mist totaal het overzicht om op 10 te spelen.
Ik heb me dat ook afgevraagd in wedstrijden waarin hij door de pers als één van de besten werd gezien. Ik zag op dat moment vooral veel balverlies en weinig overzicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.
Het is zijn eerste seizoen. Net zoals dat van Mertens en Strootman, maar omdat er zulke torenhoge verwachtingen zijn voldoen ze bijna allemaal niet aan de eisen. Met uitzondering van Matavz, want die wordt naar mijn mening gewoon verkeerd bediend, maar laat die jongens nou eens even een seizoen wennen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSVquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Met Lens ipv Toivonen zou deze opstelling best kans van slagen hebben denk ik. Alhoewel het wel een vrij aanvallende opstelling is, zeker voor psv begrippen
Klopt, toch een beetje type Mark, mag het team nog wel meer dragenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSV
Wel lastige periode om er even in te komen voor zo'n jongen. Hij traint gelukkig vandaag wel weer mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopen dat als Wijnaldum nirt functioneert op rechts, Depay misschien imponeert daar.
.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Logisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch.
Dus:
Mertens - Matavz - Lens
Strootman - Toivonen - Wijnaldum
Wijnaldum zal het niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyad
Mertens geel is ook no ajaxquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Marcelo geel, dan moeten Bouma en Derijck er dus in.. En stel dat het zo is, gelukkig is de Ajax aanval niet heel erg goed..
En waarschijnlijk speelt onze linkerflank geniaal tegen ajax.
Ze hebben tenslotte allen een FC Utrecht verleden.
Dan is het voor jullie te hopen dat Mertens wel en Marcelo géén geel pakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, als Mertens en Marcelo een gele kaart pakken kunnen ze Ajax - PSV forgetten
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was in het verleden wel zo meen ik maar nu niet meer bij mijn weten.
direct rood wel, 2 x geel niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-competitie.dhtmlquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
Eerste keer naar PSV-stadion?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kaartjes gekocht voor PSV-VVVEerste keer naar PSV-Stadion (heeft dat geen bijnaam eigenlijk of zo?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatief als ze zijn 'Philips Stadion'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kaartjes gekocht voor PSV-VVVEerste keer naar PSV-Stadion (heeft dat geen bijnaam eigenlijk of zo?)
Marcelo en Mertens samen mag ook altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is het voor jullie te hopen dat Mertens wel en Marcelo géén geel pakt.
twitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:24:53Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen hand in hand naar de overwinning!! #psv reageer retweet
Lol. Beetje foute woordkeuze in tweet 1 van Dries, snel aangepasttwitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:30:45Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen samen naar de overwinning!! Dit is beter
#psv reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Lemming22 het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:24:53Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen hand in hand naar de overwinning!! #psv reageer retweet
Lol. Beetje foute woordkeuze in tweet 1 van Dries, snel aangepasttwitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:30:45Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen samen naar de overwinning!! Dit is beter
#psv reageer retweet
We gaan naar:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Creatief als ze zijn 'Philips Stadion'
Dries laat zijn éckte ambities doorschemeren..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Lemming22 het volgende:
#psv reageer retweet
Die van Mertens lijkt wel een beetje op Huntelaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Dit is de vriendin van Driesje: http://twitter.com/#!/KatrinKerkhofs
En deze van Gini: http://twitter.com/#!/virginphylic_
Haar hoofd is nog groter dan Mertens zelfquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die van Mertens lijkt wel een beetje op Huntelaar
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haar hoofd is nog groter dan Mertens zelf
Laat maar, mijn grap is misluktquote:Op zondag 18 maart 2012 03:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Middenveld/verdediging SCH vs Strootman..
Dat is gewoon zelfmoord![]()
Tja, een doelpuntje of 2-3 heb je al snel tegen met deze verdediging tegen Heerenveen vrees ik. Dan is het de vraag hoeveel je er zelf maakt.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:53 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben enorm nerveus voor morgenkan veel kanten op en als het goed gaat kan het zomaar de impuls zijn die het elftal op de rails zet. Maarja
Dat geldt al het hele seizoenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:20 schreef Einthovuh het volgende:
Gewoon 3 punten vandaag, maakt niet uit hoe.
Vorige week verwachtte je ook al een simpele overwinning.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Ik verwacht gewoon een overwinning. De verdediging van beide ploegen is om je ballen bij uit de broek te lachen. Duel zal op middenveld worden beslist.
Daarom doe ik ook niet meer mee met de Toto.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vorige week verwachtte je ook al een simpele overwinning.
Goede keuze.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook niet meer mee met de Toto.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Dit is de vriendin van Driesje: http://twitter.com/#!/KatrinKerkhofs
En deze van Gini: http://twitter.com/#!/virginphylic_
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27411__.phpquote:Barbara Barend meldde zojuist bij Eredivisie Live dat PSV zich inmiddels ook officieel bij Dick Advocaat heft gemeld om de ervaren coach vast te leggen voor volgend seizoen. Advocaat zou zelf twijfelen over een overstap naar PSV omdat hij het heel erg naar zijn zin heeft in Rusland. Een terugkeer naar zijn voormalige club lonkt echter ook.
Lees hij verdient daar bakken met geld.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27411__.php
Wat is deze.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Tyton kan echt niet meevoetballen. Is nog erger dan isaksson.
Truequote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Als PSV nu niet snel de 2e en 3e maakt weten we allemaal hoe dit afloopt
Valt wel weer meequote:Op zondag 18 maart 2012 03:16 schreef Doublepain het volgende:
Atiba VS Osama..
Dat is gewoon zelfmoord![]()
Jep, in 5-1quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef Stevenzenl het volgende:
Als PSV nu niet snel de 2e en 3e maakt weten we allemaal hoe dit afloopt
Er is vast wel iemand die een poging wil wagen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rustig hier.. valt niks te trollen he als je Heerenveen oprolt met 5-1
Als Heerenveen verliest, is het altijd met 5-1.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
Rustig hier.. valt niks te trollen he als je Heerenveen oprolt met 5-1
Was inderdaad heel inconsequent aan het fluiten en wel/niet kaarten aan het geven. Floot de eerste helft oké (had uiteraard wel rood moeten zijn voor Djuricic met zijn handbal-moves) en liet redelijk wat doorvoetballen, maar in de tweede helft floot hij wel voor elke duikeling.quote:
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat Depay de aankomende weken nog meer speeltijd mag maken. En ik heb eigenlijk best wel vertrouwen in Ajax uit
Hohoho.. rustig aan jongens, herinner je nog Groningen uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijn
Dat was met Fred. Groningen heeft vandaag weer verlorenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hohoho.. rustig aan jongens, herinner je nog Groningen uit.
Take it easy! We zijn er nog lang nietquote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijn
Lens vond ik ook erg sterk spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
#Cocu content met #Hutchinson. #Manolev heeft er volwaardige concurrent bij. 'blij dat ik woensdag de keuze heb', aldus Cocu.
Volgens Thijs, nou mooi toch. Hutchinson speelt 1x goed en meteen is er concurrentie
Is ook niet zo moeilijk
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?quote:
Dan nog.. Lens was gewoon fucking goed vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?
Nogal een verschil met vorige week.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef BeamofLight het volgende:
Twente en AZ kutten. Kan ineens weer raar lopen. Eigenlijk gewoon vol vertrouwen ben ik nu.
Alles in eigen hand haha.
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdrevenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Een keertje Lens voor Matavz proberen lijkt me ook niet zo gek.quote:
That's soccer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdreven
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Voetbal, soccer is voor Amerikanen.quote:
Depay.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Weet iemand hoe dat deuntje heet als psv een goal scoort?
Eigenlijk moeten mensen een boete krijgen als ze dat nummer niet kennen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Aha, zie hier een loser uit de late zero's periode.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Sorry heur.Ik ben de periode van Justin.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, zie hier een loser uit de late zero's periode.
Kernkraft400 niet kennen.!
Helaas moet ik deze Ajax-PSV laten schieten, ivm familie... Daar baal ik van, want dit wordt in tegenstelling tot 2 jaar terug wel een goeie editie.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag, ich bin dabei
Buitendam ook?
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als mertens geel pakt woensdag is hij dan geschorst?
Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nee, alleen direct rood.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als mertens geel pakt woensdag is hij dan geschorst?
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenAquote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Driesje leert snel, hij pakt meer ballen af dan puyol in zijn vroegere jaren
Boven Amsterdam hangt altijd een donkere wolkquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
als het slecht weer is gaat het dak dicht dus we zitten goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
We doen het in de Arena altijd wel goed. Ik heb daar meer vertrouwen in dan afgelopen wedstrijd tegen SCH.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boven Amsterdam hangt altijd een donkere wolk
Datum Thuis Uit Uitslagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
We doen het in de Arena altijd wel goed. Ik heb daar meer vertrouwen in dan afgelopen wedstrijd tegen SCH.
die 0-4 met v Bommel was wel baasquote:Op maandag 19 maart 2012 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Datum Thuis Uit Uitslag
20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
tis toch al weer ff geleden dat we het goed deden daag
Laten we eerlijk wezen, in de hol van de leeuw zulke cijfers kunnen overleggen vind ik uitzonderlijk knap. Ze hebben in 10 jaar tijd maar 3 keer kunnen winnen van ons in eigen huis.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Datum Thuis Uit Uitslag
20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
tis toch al weer ff geleden dat we het goed deden daag
in 2007 wonnen ze volgens mij........ iets van 1-5 toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, in de hol van de leeuw zulke cijfers kunnen overleggen vind ik uitzonderlijk knap. Ze hebben in 10 jaar tijd maar 3 keer kunnen winnen van ons in eigen huis.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat PSV in Amsterdam altijd bijzonder goed speelt.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2007 wonnen ze volgens mij........ iets van 1-5 toch?
Komt u maar, alle signalen wijzen zo langzamerhand wel op Advocaatquote:Cocu: Advocaat uitstekende trainer voor PSV
18 maart 2012 Telegraaf.nl
Volgens Barbara Barend heeft PSV zich deze week officieel gemeld bij Dick Advocaat voor een dienstverband voor volgend seizoen. Phillip Cocu liet weten Advocaat een uitstekende keuze te vinden. "Ik heb als speler onder hem gewerkt bij PSV en Oranje, Advocaat is een uitstekende en gedreven trainer met veel ervaring. Bovendien kent hij PSV goed.”
PSV Netwerk
Cocu ontweek de vraag of hij volgend seizoen onder Advocaat zou willen werken. "Ik heb sowieso de intentie bij PSV te blijven, in welke rol dat is gaan we nog bekijken. Ik hoef in ieder geval niet weg."
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat PSV in Amsterdam altijd bijzonder goed speelt.
Jaar te vroeg, lucky gozer wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:37 schreef PKRChamp het volgende:
Och dat jaar, was dat ook niet het jaar dat die ezel van AZ die tattoo had gezet?
Was doelpuntje van Kluivert toch die ene?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik leg de grap even uit
Ajax won in Eindhoven zo dik.... maar aan het eind van seizoen kwam ze op doelsaldo 1 doelpunt tekort
Eigenlijk zouden ze gewoon Cocu hoofdtrainer moeten latenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Advocaat, volgend seizoen Depay niet opstelt. Gelijk eruit gooien.
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:37 schreef PKRChamp het volgende:
Och dat jaar, was dat ook niet het jaar dat die ezel van AZ die tattoo had gezet?
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Was doelpuntje van Kluivert toch die ene?
Als Cocu zich liever wil ontwikkelen via een andere weg dan kan ik dat niet anders dan heel verstandig vinden. Cocu heeft nauwelijks ervaring als eindverantwoordelijke. En dat lijkt me niet gek om dat op te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon Cocu hoofdtrainer moeten laten
of de goal van Vertonghen tegen Ajaxquote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Cocu, je kan het aan velen toerekenen
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Weet ik ook welquote:Op maandag 19 maart 2012 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Cocu zich liever wil ontwikkelen via een andere weg dan kan ik dat niet anders dan heel verstandig vinden. Cocu heeft nauwelijks ervaring als eindverantwoordelijke. En dat lijkt me niet gek om dat op te doen.
Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
quote:
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dag
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedequote:Op maandag 19 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik denk al, maar verkeerde filmpje eerst of niet
ja, wow. Een heel bijzonder kampioenschap!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedeAls die speaker in het stadion roept. Dames en heren, jongens en meisjes, psv is kampioen! Iedereen juichen.
Dat was in 2006, niet in 2007.:Pquote:
Deze wedstrijd was PSV al kampioen weet ik nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat was in 2006, niet in 2007.:P
Dus dat doelpunt maakte ons geen kampioen, die 5-1 tegen Vitesse wel ghehe.
heel mooi ja, draag hem nog steeds als ik naar het stadion gaquote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
Zo'n soort design verwacht ik wel voor het 100 jarig club bestaan met een goud logo ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze verkoopt?
Doet me elke keer denken aan farfan, ik weet niet waaromquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
obligaat dat wittequote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebbenquote:
Ik kan nog steeds niet aan het huidige uit-shirt wennen. Heb er ook nog steeds geen van gekocht. Ben wel blij dat het Philips-blauw weer terug is maar die blokjes...quote:Op maandag 19 maart 2012 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebben
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooitquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
Heb ikquote:Op maandag 19 maart 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooit
Duh, jouw posts zijn gegarandeerd leesplezier.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik reageer komen de mods wel even kijken![]()
Ik ookquote:
jaquote:Op maandag 19 maart 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
het huidige uitshirt. Die vind ik gewoon té lelijk.
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind 'm echt niet om aan te zien gewoon
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewendquote:Op maandag 19 maart 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.
Je hebt nog een seizoen de tijd dus.......quote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewend
quote:Op maandag 19 maart 2012 01:25 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV de afgelopen 25 jaar zelden tot nooit zoiets lelijks als uitshirt heeft als dat blauw zwarte dambord
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijtquote:Op maandag 19 maart 2012 00:45 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Echt jammer dat ik dat jaar geen seizoenskaart had. Had dit zo graag mee willen maken in het stadion
![]()
Hoor dat juichen op 0:22![]()
![]()
Jaar later toen we kampioen werden in Arnhem was ik bij de thuiswedstrijd tegen De Graafschap daarna. Daarna het feest in Eindjequote:Op maandag 19 maart 2012 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijt
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer als 2007 voorbij kot in het introfilmpje in het stadion krijg ik kippenvel
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.
Er was Strijd. Met een hoofdletter S.
quote:
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaan.
De uitslag maskeert het feit dat het gewoon weer 70 minuten lang billen knijpen is geweest met steeds de dreiging van een Fries doelpunt. Ze kregen niet veel kansen maar PSV maakte weer pijnlijk duidelijk dat er ook niet veel of grote kansen nodig zijn om paniek in de tent te krijgen.
Maar het was idd goed om te zien dat de taken beter uitgevoerd werden. Nou eens kijken of ze dat vol kunnen houden of dat het volgende week weer als kippen zonder kop rond rent.
Grootste pluspunt was dat Hutchinson het niet slecht deed als rechtsback. Nooit kapot van hem geweest maar hij speelde verdedigend beter dan Manolev het hele seizoen, wmb laten we die voorlopig staan dus.
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.quote:Ik heb nooit het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd uit handen ging geven. Ook niet naar de 1-1. Er werd overwegend kort en scherp gedekt, waren veel lopende mensen, veel goede combinaties en er werd veel gecreëerd. Ik vond het een alleraardigste wedstrijd en zie veel positieve punten. Voor de winterstop zijn er veel van dit soort wedstrijden geweest. De heren hebben zondag weer een dot zelfvertrouwen op gedaan en hopelijk betaald dit zich uit in nog een paar leuke potten voetbal, te beginnen tegen Ajax volgende week.
Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken..
[..]
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.
Deze ploeg heeft al heel vaak laten zien heel snel naast de schoenen te gaan lopen en dan weer flink het deksel op de neus te krijgen. Dit was weer typisch zo'n wedstrijd waardoor ze weer in hun eigen superioriteit gaan geloven. Cocu doet het iig goed door niet mee te gaan in de hossanna-stemming.
Ik word blij van overwinningen en doelpunten, dus ik was behoorlijk blij gisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?
Dan moet je beter opletten. "Paniek" is het niet alleen als het kansen voor de tegenstander oplevert hè? Paniek is ook gewoon niet weten wat je met de bal moet doen en daardoor slechte keuzes maken. Maar gelukkig is dat gisteren nauwelijks afgestraft en liepen veel van die slechte keuzes goed af. Maar als je iets slechts doet en het loopt goed af doet dat natuurlijk niks af aan het feit dat je het niet goed doet.quote:De Heerenveen aanval wordt gezien als de meest gevaarlijke in de eredivisie. Ik heb 2 kansen gezien en een goal uit een dood spel moment. Paniek heb ik niet gezien. 1 keer slecht uitverdedigen van Pieters waardoor Djuricic op het kruis schiet. 2 Fucking momenten en een dood spel moment tegen "de beste aanval van de eredivisie". Uit kreeg Heerenveen veel meer kansen.
"Dit was de kampioensoverwinning.", "De winnaarsmentaliteit kwam naar boven!" en meer van dat soort recente uitspraken terwijl je gewoon kansloos bij Groningen onderuit gaat, met veel mazzel van Feyenoord wint en er nog 10 wedstrijden te gaan waren.... En gedurende het seizoen zijn er wel meer uitspraken gedaan door spelers waarvan ik dacht:"Euh, ga nou maar voetballen en zie gewoon hoe ver we komen voordat je spatjes krijgt...".quote:Waar baseer je je op dat de spelers naast hun schoenen gaan lopen? Ik kan me daar helemaal niet in vinden.
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor kinderen? ofniet?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.
Wel in eindhoven hé?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we een keer een FOK! PSV meet doen?
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Neuh..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Stel dat de strategie van het naar binnen trekken niet werkt, wat dan? Dan blijft hij dat doen en zoekt hij geen andere mogelijkheden. Ik vind het veel te makkelijk gesteld dat wanneer iemand scoort, hij per definitie goed of zelfs uitstekend speelt.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ja is goedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Je kunt toch afspreken dat je elkaar ontmoet?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het werkt hè?
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:57 schreef Einthovuh het volgende:
Pleur op dan nietJe snapt wat ik bedoel.
Weet ik. Dat pleur op was voor de boswachter bedoeld die stoer doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.
Was jij uitgenodigd dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
[..]
Neuh..
Of met een uitwedstrijd met z'n allen naar EHV @ de kroeg ofzo? Dan ga je een keer 55% naar de uitwedstrijden plaats van 60quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.
Zondag bij Ajax pizzapuntje van 5 euro (kut Amsterdammers) delen ?
quote:
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme wormquote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme worm
Volgt het één op zijn minst in een bepaalde mate niet uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.
Dat hij niet de eindpass, de assist, geeft doet niet af aan het feit dat bij een aanval door het midden Matavz nagenoeg altijd aanspeelbaar is. Dat hij verkeerd wordt gebruikt roep ik samen met alle andere supporters ook al maanden, maar dat heeft meer te maken met Mertens en Lens die constant naar binnen trekken.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgt het één niet op zijn minst in een bepaalde mate uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.
Overigens is Kezman het ook niet met je eens. Die was redelijk kritisch op Matavz en vergelijk zijn spel met de taak die hij zelf van Hiddink mee kreeg, om juist zo te sleuren in de 16, waar hij Matavz juist erg passief vind.
En persoonlijk ben ik wat het werken van Matavz betreft het wel eens met Kezman, dus dat dit echt wel meevalt. Matavz is gewoon onzichtbaar tijdens de wedstrijd. 'Hij werkt zo hard' is ook zo'n vreemde claim. Ja, leuk, maar als je er niets aan hebt.... Berg werkte ook hard.
Matavz rendeert niet. Zoals meerderen ook zeggen: Matavz is waardeloos zonder specifieke aanvoer. En het type aanvoer dat hij nodig heeft, is er bij PSV niet. Daarom ga ik eigenlijk mee met het idee dat toch wat vaker zijn doorgang begint te vinden: Lens in de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |