Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Cocu, je kan het aan velen toerekenen
quote:
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dag
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedequote:Op maandag 19 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik denk al, maar verkeerde filmpje eerst of niet
ja, wow. Een heel bijzonder kampioenschap!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedeAls die speaker in het stadion roept. Dames en heren, jongens en meisjes, psv is kampioen! Iedereen juichen.
Dat was in 2006, niet in 2007.:Pquote:
Deze wedstrijd was PSV al kampioen weet ik nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat was in 2006, niet in 2007.:P
Dus dat doelpunt maakte ons geen kampioen, die 5-1 tegen Vitesse wel ghehe.
heel mooi ja, draag hem nog steeds als ik naar het stadion gaquote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
Zo'n soort design verwacht ik wel voor het 100 jarig club bestaan met een goud logo ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze verkoopt?
Doet me elke keer denken aan farfan, ik weet niet waaromquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
obligaat dat wittequote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebbenquote:
Ik kan nog steeds niet aan het huidige uit-shirt wennen. Heb er ook nog steeds geen van gekocht. Ben wel blij dat het Philips-blauw weer terug is maar die blokjes...quote:Op maandag 19 maart 2012 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebben
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooitquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
Heb ikquote:Op maandag 19 maart 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooit
Duh, jouw posts zijn gegarandeerd leesplezier.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik reageer komen de mods wel even kijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |