Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenAquote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Driesje leert snel, hij pakt meer ballen af dan puyol in zijn vroegere jaren
Boven Amsterdam hangt altijd een donkere wolkquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
als het slecht weer is gaat het dak dicht dus we zitten goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
We doen het in de Arena altijd wel goed. Ik heb daar meer vertrouwen in dan afgelopen wedstrijd tegen SCH.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Boven Amsterdam hangt altijd een donkere wolk
Datum Thuis Uit Uitslagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
We doen het in de Arena altijd wel goed. Ik heb daar meer vertrouwen in dan afgelopen wedstrijd tegen SCH.
die 0-4 met v Bommel was wel baasquote:Op maandag 19 maart 2012 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Datum Thuis Uit Uitslag
20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
tis toch al weer ff geleden dat we het goed deden daag
Laten we eerlijk wezen, in de hol van de leeuw zulke cijfers kunnen overleggen vind ik uitzonderlijk knap. Ze hebben in 10 jaar tijd maar 3 keer kunnen winnen van ons in eigen huis.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Datum Thuis Uit Uitslag
20/11/2010 Ajax PSV 0-0
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
tis toch al weer ff geleden dat we het goed deden daag
in 2007 wonnen ze volgens mij........ iets van 1-5 toch?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:23 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, in de hol van de leeuw zulke cijfers kunnen overleggen vind ik uitzonderlijk knap. Ze hebben in 10 jaar tijd maar 3 keer kunnen winnen van ons in eigen huis.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat PSV in Amsterdam altijd bijzonder goed speelt.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2007 wonnen ze volgens mij........ iets van 1-5 toch?
Komt u maar, alle signalen wijzen zo langzamerhand wel op Advocaatquote:Cocu: Advocaat uitstekende trainer voor PSV
18 maart 2012 Telegraaf.nl
Volgens Barbara Barend heeft PSV zich deze week officieel gemeld bij Dick Advocaat voor een dienstverband voor volgend seizoen. Phillip Cocu liet weten Advocaat een uitstekende keuze te vinden. "Ik heb als speler onder hem gewerkt bij PSV en Oranje, Advocaat is een uitstekende en gedreven trainer met veel ervaring. Bovendien kent hij PSV goed.”
PSV Netwerk
Cocu ontweek de vraag of hij volgend seizoen onder Advocaat zou willen werken. "Ik heb sowieso de intentie bij PSV te blijven, in welke rol dat is gaan we nog bekijken. Ik hoef in ieder geval niet weg."
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:28 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet wel dat PSV in Amsterdam altijd bijzonder goed speelt.
Jaar te vroeg, lucky gozer wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:37 schreef PKRChamp het volgende:
Och dat jaar, was dat ook niet het jaar dat die ezel van AZ die tattoo had gezet?
Was doelpuntje van Kluivert toch die ene?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik leg de grap even uit
Ajax won in Eindhoven zo dik.... maar aan het eind van seizoen kwam ze op doelsaldo 1 doelpunt tekort
Eigenlijk zouden ze gewoon Cocu hoofdtrainer moeten latenquote:Op maandag 19 maart 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
Als Advocaat, volgend seizoen Depay niet opstelt. Gelijk eruit gooien.
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:37 schreef PKRChamp het volgende:
Och dat jaar, was dat ook niet het jaar dat die ezel van AZ die tattoo had gezet?
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:38 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Was doelpuntje van Kluivert toch die ene?
Als Cocu zich liever wil ontwikkelen via een andere weg dan kan ik dat niet anders dan heel verstandig vinden. Cocu heeft nauwelijks ervaring als eindverantwoordelijke. En dat lijkt me niet gek om dat op te doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon Cocu hoofdtrainer moeten laten
of de goal van Vertonghen tegen Ajaxquote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]of Cocu, je kan het aan velen toerekenen
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Weet ik ook welquote:Op maandag 19 maart 2012 00:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Cocu zich liever wil ontwikkelen via een andere weg dan kan ik dat niet anders dan heel verstandig vinden. Cocu heeft nauwelijks ervaring als eindverantwoordelijke. En dat lijkt me niet gek om dat op te doen.
Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:39 schreef rubbereend het volgende:
quote:
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dagquote:Op maandag 19 maart 2012 00:41 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Mooie dag was dat zeg. Weet het nog als gisteren. De woede dat we geen kampioen meer gingen worden, toch maar de radio aangezet buiten in het zonnetje, drankje er bij. Wat was dat spannend zonder beelden. En toen bij het laatste fluitsignaal werd ik helemaal gek van de spanning tot de verlossende woorden kwamen. PSV IS LANDSKAMPIOEN!!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was destijds nog mond op VBL..... zeldzame dag
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedequote:Op maandag 19 maart 2012 00:47 schreef rubbereend het volgende:
ik denk al, maar verkeerde filmpje eerst of niet
ja, wow. Een heel bijzonder kampioenschap!quote:Op maandag 19 maart 2012 00:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja fout gecopy/paste kut youtube. Dit is de goedeAls die speaker in het stadion roept. Dames en heren, jongens en meisjes, psv is kampioen! Iedereen juichen.
Dat was in 2006, niet in 2007.:Pquote:
Deze wedstrijd was PSV al kampioen weet ik nog.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Dat was in 2006, niet in 2007.:P
Dus dat doelpunt maakte ons geen kampioen, die 5-1 tegen Vitesse wel ghehe.
heel mooi ja, draag hem nog steeds als ik naar het stadion gaquote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
quote:Op maandag 19 maart 2012 00:54 schreef Doublepain het volgende:
Cocu in blauwe shirt
een van de mooiste thuis en uit shirt ever!!
Zo'n soort design verwacht ik wel voor het 100 jarig club bestaan met een goud logo ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze verkoopt?
Doet me elke keer denken aan farfan, ik weet niet waaromquote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
obligaat dat wittequote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebbenquote:
Ik kan nog steeds niet aan het huidige uit-shirt wennen. Heb er ook nog steeds geen van gekocht. Ben wel blij dat het Philips-blauw weer terug is maar die blokjes...quote:Op maandag 19 maart 2012 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mweh, dergelijke shirts vind ik voor clubs die een traditie in wit hebben
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooitquote:Op maandag 19 maart 2012 01:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
obligaat dat witteblauw heeft ook meer met PSV te maken. Net als dat zwart met Brabantse vlag
Heb ikquote:Op maandag 19 maart 2012 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zwarte shirt is het mooiste uitshirt ooit
Duh, jouw posts zijn gegarandeerd leesplezier.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als ik reageer komen de mods wel even kijken![]()
Ik ookquote:
jaquote:Op maandag 19 maart 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
het huidige uitshirt. Die vind ik gewoon té lelijk.
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind 'm echt niet om aan te zien gewoon
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewendquote:Op maandag 19 maart 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.
Je hebt nog een seizoen de tijd dus.......quote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewend
quote:Op maandag 19 maart 2012 01:25 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV de afgelopen 25 jaar zelden tot nooit zoiets lelijks als uitshirt heeft als dat blauw zwarte dambord
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijtquote:Op maandag 19 maart 2012 00:45 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Echt jammer dat ik dat jaar geen seizoenskaart had. Had dit zo graag mee willen maken in het stadion
![]()
Hoor dat juichen op 0:22![]()
![]()
Jaar later toen we kampioen werden in Arnhem was ik bij de thuiswedstrijd tegen De Graafschap daarna. Daarna het feest in Eindjequote:Op maandag 19 maart 2012 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijt
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer als 2007 voorbij kot in het introfilmpje in het stadion krijg ik kippenvel
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.
Er was Strijd. Met een hoofdletter S.
quote:
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaan.
De uitslag maskeert het feit dat het gewoon weer 70 minuten lang billen knijpen is geweest met steeds de dreiging van een Fries doelpunt. Ze kregen niet veel kansen maar PSV maakte weer pijnlijk duidelijk dat er ook niet veel of grote kansen nodig zijn om paniek in de tent te krijgen.
Maar het was idd goed om te zien dat de taken beter uitgevoerd werden. Nou eens kijken of ze dat vol kunnen houden of dat het volgende week weer als kippen zonder kop rond rent.
Grootste pluspunt was dat Hutchinson het niet slecht deed als rechtsback. Nooit kapot van hem geweest maar hij speelde verdedigend beter dan Manolev het hele seizoen, wmb laten we die voorlopig staan dus.
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.quote:Ik heb nooit het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd uit handen ging geven. Ook niet naar de 1-1. Er werd overwegend kort en scherp gedekt, waren veel lopende mensen, veel goede combinaties en er werd veel gecreëerd. Ik vond het een alleraardigste wedstrijd en zie veel positieve punten. Voor de winterstop zijn er veel van dit soort wedstrijden geweest. De heren hebben zondag weer een dot zelfvertrouwen op gedaan en hopelijk betaald dit zich uit in nog een paar leuke potten voetbal, te beginnen tegen Ajax volgende week.
Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken..
[..]
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.
Deze ploeg heeft al heel vaak laten zien heel snel naast de schoenen te gaan lopen en dan weer flink het deksel op de neus te krijgen. Dit was weer typisch zo'n wedstrijd waardoor ze weer in hun eigen superioriteit gaan geloven. Cocu doet het iig goed door niet mee te gaan in de hossanna-stemming.
Ik word blij van overwinningen en doelpunten, dus ik was behoorlijk blij gisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?
Dan moet je beter opletten. "Paniek" is het niet alleen als het kansen voor de tegenstander oplevert hè? Paniek is ook gewoon niet weten wat je met de bal moet doen en daardoor slechte keuzes maken. Maar gelukkig is dat gisteren nauwelijks afgestraft en liepen veel van die slechte keuzes goed af. Maar als je iets slechts doet en het loopt goed af doet dat natuurlijk niks af aan het feit dat je het niet goed doet.quote:De Heerenveen aanval wordt gezien als de meest gevaarlijke in de eredivisie. Ik heb 2 kansen gezien en een goal uit een dood spel moment. Paniek heb ik niet gezien. 1 keer slecht uitverdedigen van Pieters waardoor Djuricic op het kruis schiet. 2 Fucking momenten en een dood spel moment tegen "de beste aanval van de eredivisie". Uit kreeg Heerenveen veel meer kansen.
"Dit was de kampioensoverwinning.", "De winnaarsmentaliteit kwam naar boven!" en meer van dat soort recente uitspraken terwijl je gewoon kansloos bij Groningen onderuit gaat, met veel mazzel van Feyenoord wint en er nog 10 wedstrijden te gaan waren.... En gedurende het seizoen zijn er wel meer uitspraken gedaan door spelers waarvan ik dacht:"Euh, ga nou maar voetballen en zie gewoon hoe ver we komen voordat je spatjes krijgt...".quote:Waar baseer je je op dat de spelers naast hun schoenen gaan lopen? Ik kan me daar helemaal niet in vinden.
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor kinderen? ofniet?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.
Wel in eindhoven hé?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we een keer een FOK! PSV meet doen?
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Neuh..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Stel dat de strategie van het naar binnen trekken niet werkt, wat dan? Dan blijft hij dat doen en zoekt hij geen andere mogelijkheden. Ik vind het veel te makkelijk gesteld dat wanneer iemand scoort, hij per definitie goed of zelfs uitstekend speelt.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ja is goedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Je kunt toch afspreken dat je elkaar ontmoet?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het werkt hè?
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:57 schreef Einthovuh het volgende:
Pleur op dan nietJe snapt wat ik bedoel.
Weet ik. Dat pleur op was voor de boswachter bedoeld die stoer doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.
Was jij uitgenodigd dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
[..]
Neuh..
Of met een uitwedstrijd met z'n allen naar EHV @ de kroeg ofzo? Dan ga je een keer 55% naar de uitwedstrijden plaats van 60quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.
Zondag bij Ajax pizzapuntje van 5 euro (kut Amsterdammers) delen ?
quote:
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme wormquote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme worm
Volgt het één op zijn minst in een bepaalde mate niet uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.
Dat hij niet de eindpass, de assist, geeft doet niet af aan het feit dat bij een aanval door het midden Matavz nagenoeg altijd aanspeelbaar is. Dat hij verkeerd wordt gebruikt roep ik samen met alle andere supporters ook al maanden, maar dat heeft meer te maken met Mertens en Lens die constant naar binnen trekken.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgt het één niet op zijn minst in een bepaalde mate uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.
Overigens is Kezman het ook niet met je eens. Die was redelijk kritisch op Matavz en vergelijk zijn spel met de taak die hij zelf van Hiddink mee kreeg, om juist zo te sleuren in de 16, waar hij Matavz juist erg passief vind.
En persoonlijk ben ik wat het werken van Matavz betreft het wel eens met Kezman, dus dat dit echt wel meevalt. Matavz is gewoon onzichtbaar tijdens de wedstrijd. 'Hij werkt zo hard' is ook zo'n vreemde claim. Ja, leuk, maar als je er niets aan hebt.... Berg werkte ook hard.
Matavz rendeert niet. Zoals meerderen ook zeggen: Matavz is waardeloos zonder specifieke aanvoer. En het type aanvoer dat hij nodig heeft, is er bij PSV niet. Daarom ga ik eigenlijk mee met het idee dat toch wat vaker zijn doorgang begint te vinden: Lens in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |