Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken..
[..]
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.
Deze ploeg heeft al heel vaak laten zien heel snel naast de schoenen te gaan lopen en dan weer flink het deksel op de neus te krijgen. Dit was weer typisch zo'n wedstrijd waardoor ze weer in hun eigen superioriteit gaan geloven. Cocu doet het iig goed door niet mee te gaan in de hossanna-stemming.
Ik word blij van overwinningen en doelpunten, dus ik was behoorlijk blij gisteren.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het heeft niets meer met realiteitszin te maken als je tegenover ieder positief punt een negatief punt zetten. Zo kun je alles kapot relativeren. Tot in den treure. Ik kan me eerlijk gezegd geen positieve post van jou herinneren. Wat zou je graag willen zien? Wanneer wordt jij blij? Wanneer kan ik een positieve post van jou verwachten?
Dan moet je beter opletten. "Paniek" is het niet alleen als het kansen voor de tegenstander oplevert hè? Paniek is ook gewoon niet weten wat je met de bal moet doen en daardoor slechte keuzes maken. Maar gelukkig is dat gisteren nauwelijks afgestraft en liepen veel van die slechte keuzes goed af. Maar als je iets slechts doet en het loopt goed af doet dat natuurlijk niks af aan het feit dat je het niet goed doet.quote:De Heerenveen aanval wordt gezien als de meest gevaarlijke in de eredivisie. Ik heb 2 kansen gezien en een goal uit een dood spel moment. Paniek heb ik niet gezien. 1 keer slecht uitverdedigen van Pieters waardoor Djuricic op het kruis schiet. 2 Fucking momenten en een dood spel moment tegen "de beste aanval van de eredivisie". Uit kreeg Heerenveen veel meer kansen.
"Dit was de kampioensoverwinning.", "De winnaarsmentaliteit kwam naar boven!" en meer van dat soort recente uitspraken terwijl je gewoon kansloos bij Groningen onderuit gaat, met veel mazzel van Feyenoord wint en er nog 10 wedstrijden te gaan waren.... En gedurende het seizoen zijn er wel meer uitspraken gedaan door spelers waarvan ik dacht:"Euh, ga nou maar voetballen en zie gewoon hoe ver we komen voordat je spatjes krijgt...".quote:Waar baseer je je op dat de spelers naast hun schoenen gaan lopen? Ik kan me daar helemaal niet in vinden.
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze verkoopt?
Dat is voor kinderen? ofniet?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:31 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
voetbalfanshirts.com (of .nl) heeft hem.
Wel in eindhoven hé?quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we een keer een FOK! PSV meet doen?
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Neuh..quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Stel dat de strategie van het naar binnen trekken niet werkt, wat dan? Dan blijft hij dat doen en zoekt hij geen andere mogelijkheden. Ik vind het veel te makkelijk gesteld dat wanneer iemand scoort, hij per definitie goed of zelfs uitstekend speelt.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
Ja is goedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Je kunt toch afspreken dat je elkaar ontmoet?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe het werkt hè?
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Als dit waar was, had hij toch wel een paar assists meer gehad dan nu. Echter zijn ze nu gewoon op één hand te tellen. Volgens EL heeft hij sinds de winterstop er één gegeven, de 3-1 in de 93e minuut van Manolev tegen Vitesse. Niet echt een beslissende dus. En Toivonen scoorde ook voordat hij met Matavz speelde al redelijk veel.
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ja is goedKeer met z'n allen naar een uitwedstrijd gaan is misschien ook leuk idee. Gezellig met de bus/trein combi.
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:57 schreef Einthovuh het volgende:
Pleur op dan nietJe snapt wat ik bedoel.
Weet ik. Dat pleur op was voor de boswachter bedoeld die stoer doet.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een leuk idee, maar zo werkt het niet in de praktijk. Je bent gebonden aan de regels als je naar uitwedstrijden gaat, en ik denk dat je het een beetje te naïef ziet.
Was jij uitgenodigd dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz was gister wéér een aanspeelpunt. "16 goals Toivonen, als middenvelder is dat een alleraardigst gemiddelde."
Ja, en daar mag hij met name Matavz heel hartelijk voor bedanken. Ik vind die jongen met zijn rug naar de goal ontzettend sterk. Daar kun je je twijfels bij zetten, maar als hij als spits zijnde met zijn rug naar de goal staat betekent dit dat hij met zijn neus richting de overige 10 staat. Waardoor jongens als Mertens en Toivonen de ballen wel eens heel lekker ingespeeld krijgen van hem. Wat Cocu ook doet, Matavz laten staan.
[..]
Neuh..
Of met een uitwedstrijd met z'n allen naar EHV @ de kroeg ofzo? Dan ga je een keer 55% naar de uitwedstrijden plaats van 60quote:Op maandag 19 maart 2012 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan me in 60% van de uitwedstrijden meeten. Dat vind ik meer dan genoeg qua tijd wat ik aan PSV kwijt ben.
Zondag bij Ajax pizzapuntje van 5 euro (kut Amsterdammers) delen ?
quote:
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme wormquote:PSV-award
Grootste PSV supporter.
1. Buitendam (14)
2. de_boswachter & Dj_Day-V (11)
3. -_Guitarist_- (8)
quote:Op maandag 19 maart 2012 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Alsof zo'n icoon een uitnodiging nodig heeft. Stomme worm
Volgt het één op zijn minst in een bepaalde mate niet uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om assists die in de boeken staan, maar om het feit dat die jongen altijd loopt te trekken en te sleuren, daarmee aanspeelbaar is en altijd een goeie kaats in huis heeft. Daar hoeft niet direct een goal uit voort te komen.
Dat hij niet de eindpass, de assist, geeft doet niet af aan het feit dat bij een aanval door het midden Matavz nagenoeg altijd aanspeelbaar is. Dat hij verkeerd wordt gebruikt roep ik samen met alle andere supporters ook al maanden, maar dat heeft meer te maken met Mertens en Lens die constant naar binnen trekken.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:17 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgt het één niet op zijn minst in een bepaalde mate uit het ander dan? Ik denk dat Xaobotnik best een goed punt heeft wanneer hij stelt dat indien Matavz zo goed met zijn rug naar de goal speelt (wat overigens weer iets anders is dan het trekken en sleuren in de 16; maar goed misschien vind je dat hij het alle twee goed doet), daar toch wel meer uit zou volgen dan de enkele assist die hij sinds de winterstop kennelijk gegeven heeft.
Overigens is Kezman het ook niet met je eens. Die was redelijk kritisch op Matavz en vergelijk zijn spel met de taak die hij zelf van Hiddink mee kreeg, om juist zo te sleuren in de 16, waar hij Matavz juist erg passief vind.
En persoonlijk ben ik wat het werken van Matavz betreft het wel eens met Kezman, dus dat dit echt wel meevalt. Matavz is gewoon onzichtbaar tijdens de wedstrijd. 'Hij werkt zo hard' is ook zo'n vreemde claim. Ja, leuk, maar als je er niets aan hebt.... Berg werkte ook hard.
Matavz rendeert niet. Zoals meerderen ook zeggen: Matavz is waardeloos zonder specifieke aanvoer. En het type aanvoer dat hij nodig heeft, is er bij PSV niet. Daarom ga ik eigenlijk mee met het idee dat toch wat vaker zijn doorgang begint te vinden: Lens in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |