Ik ookquote:
jaquote:Op maandag 19 maart 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
het huidige uitshirt. Die vind ik gewoon té lelijk.
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind 'm echt niet om aan te zien gewoon
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewendquote:Op maandag 19 maart 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.
Je hebt nog een seizoen de tijd dus.......quote:Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewend
quote:Op maandag 19 maart 2012 01:25 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV de afgelopen 25 jaar zelden tot nooit zoiets lelijks als uitshirt heeft als dat blauw zwarte dambord
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijtquote:Op maandag 19 maart 2012 00:45 schreef Einthovuh het volgende:
[..]Echt jammer dat ik dat jaar geen seizoenskaart had. Had dit zo graag mee willen maken in het stadion
![]()
Hoor dat juichen op 0:22![]()
![]()
Jaar later toen we kampioen werden in Arnhem was ik bij de thuiswedstrijd tegen De Graafschap daarna. Daarna het feest in Eindjequote:Op maandag 19 maart 2012 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijt
Ik ookquote:Op maandag 19 maart 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer als 2007 voorbij kot in het introfilmpje in het stadion krijg ik kippenvel
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?
quote:Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.
Er was Strijd. Met een hoofdletter S.
quote:
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren.
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaan.
De uitslag maskeert het feit dat het gewoon weer 70 minuten lang billen knijpen is geweest met steeds de dreiging van een Fries doelpunt. Ze kregen niet veel kansen maar PSV maakte weer pijnlijk duidelijk dat er ook niet veel of grote kansen nodig zijn om paniek in de tent te krijgen.
Maar het was idd goed om te zien dat de taken beter uitgevoerd werden. Nou eens kijken of ze dat vol kunnen houden of dat het volgende week weer als kippen zonder kop rond rent.
Grootste pluspunt was dat Hutchinson het niet slecht deed als rechtsback. Nooit kapot van hem geweest maar hij speelde verdedigend beter dan Manolev het hele seizoen, wmb laten we die voorlopig staan dus.
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.quote:Ik heb nooit het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd uit handen ging geven. Ook niet naar de 1-1. Er werd overwegend kort en scherp gedekt, waren veel lopende mensen, veel goede combinaties en er werd veel gecreëerd. Ik vond het een alleraardigste wedstrijd en zie veel positieve punten. Voor de winterstop zijn er veel van dit soort wedstrijden geweest. De heren hebben zondag weer een dot zelfvertrouwen op gedaan en hopelijk betaald dit zich uit in nog een paar leuke potten voetbal, te beginnen tegen Ajax volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |