abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109261683
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:12 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heb ik O+
Ik ook O+

Heb de laatste 5 shirts van PSV, behalve het huidige uitshirt. Die vind ik gewoon té lelijk.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2012 @ 01:16:51 #252
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109261722
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:

het huidige uitshirt. Die vind ik gewoon té lelijk.
ja ;(
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_109261732
U serieus?? :{

Het is een mooi shirt _O_
pi_109261741
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:

Vind 'm echt niet om aan te zien gewoon :{
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 19 maart 2012 @ 01:18:34 #255
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_109261752
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:17 schreef Doublepain het volgende:

Geen gezicht :r
pi_109261759
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Vind 'm echt niet om aan te zien gewoon :{
Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.
pi_109261781
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het is wel wennen, maar kom op. Zo lelijk is het niet.
Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewend :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109261793

O+
  maandag 19 maart 2012 @ 01:21:44 #259
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_109261803
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Ook baas.
pi_109261805
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Nee, zelfs nu ben ik er nog niet aan gewend :{
Je hebt nog een seizoen de tijd dus.......
pi_109261817
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 maart 2012 @ 01:25:08 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_109261853
Ik vind eigenlijk dat PSV de afgelopen 25 jaar zelden tot nooit zoiets lelijks als uitshirt heeft als dat blauw zwarte dambord
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_109261893

:')
pi_109261942
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:25 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind eigenlijk dat PSV de afgelopen 25 jaar zelden tot nooit zoiets lelijks als uitshirt heeft als dat blauw zwarte dambord
Brutal. Fucking. Metal.
pi_109261950
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 00:45 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

:D Echt jammer dat ik dat jaar geen seizoenskaart had. Had dit zo graag mee willen maken in het stadion _O_

Hoor dat juichen op 0:22 _O_ _O_ _O_
Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijt :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_109262008
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 01:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Toen 2 seizoen kaarten hier, maar was eigenlijk zo ziek als een hond. Achteraf wel echt spijt :(
Jaar later toen we kampioen werden in Arnhem was ik bij de thuiswedstrijd tegen De Graafschap daarna. Daarna het feest in Eindje O+
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 19 maart 2012 @ 10:46:00 #267
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_109266308
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
Elke keer als 2007 voorbij kot in het introfilmpje in het stadion krijg ik kippenvel
Ik ook :D "PSV is landskampioen geworden, het is niet te geloven" Mooi!
pi_109266519
quote:
7s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef PoisonPrince het volgende:

[..]

Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2012 21:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.

Er was Strijd. Met een hoofdletter S.
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Depay.
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:48 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.
En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaan :') .

De uitslag maskeert het feit dat het gewoon weer 70 minuten lang billen knijpen is geweest met steeds de dreiging van een Fries doelpunt. Ze kregen niet veel kansen maar PSV maakte weer pijnlijk duidelijk dat er ook niet veel of grote kansen nodig zijn om paniek in de tent te krijgen.

Maar het was idd goed om te zien dat de taken beter uitgevoerd werden. Nou eens kijken of ze dat vol kunnen houden of dat het volgende week weer als kippen zonder kop rond rent.

Grootste pluspunt was dat Hutchinson het niet slecht deed als rechtsback. Nooit kapot van hem geweest maar hij speelde verdedigend beter dan Manolev het hele seizoen, wmb laten we die voorlopig staan dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109266770
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_109267005
quote:
14s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens was Matavz weer verschrikkelijk slecht en maakte Mertens maar weer eens duidelijk waarom hij zo vaak voor eigen succes gaat, hij kan namelijk wél scoren. *O*
Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_109267226
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:13 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Als Mertens gisteren niet twee keer scoort speelt hij gewoon een draak van een wedstrijd. Matavz speelde zeker niet zijn beste wedstrijd, maar verzaakt nooit. Heeft in de eerste helft ontzettend veel meters gemaakt, tweede helft wat vermoeid en ik vond hem wat traag ditmaal in het nemen van beslissingen.
Maar Mertens scoort wel dus speelt hij een uitstekende wedstrijd. In tegenstelling tot Matavz die weer faalde in zo'n beetje alles. Maar dat zijn we wel gewend van hem. Hopen dat Cocu dat ook doorkrijgt en naar alternatieven op zoek gaat.
pi_109267814
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

En daar kan je je allemaal rijk mee rekenen maar ik ben benieuwd wat de meningen geweest zouden zijn als we in de 55e minuut eventjes een rondje hadden gedaan :') .

De uitslag maskeert het feit dat het gewoon weer 70 minuten lang billen knijpen is geweest met steeds de dreiging van een Fries doelpunt. Ze kregen niet veel kansen maar PSV maakte weer pijnlijk duidelijk dat er ook niet veel of grote kansen nodig zijn om paniek in de tent te krijgen.

Maar het was idd goed om te zien dat de taken beter uitgevoerd werden. Nou eens kijken of ze dat vol kunnen houden of dat het volgende week weer als kippen zonder kop rond rent.

Grootste pluspunt was dat Hutchinson het niet slecht deed als rechtsback. Nooit kapot van hem geweest maar hij speelde verdedigend beter dan Manolev het hele seizoen, wmb laten we die voorlopig staan dus.
Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.

Ik heb nooit het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd uit handen ging geven. Ook niet naar de 1-1. Er werd overwegend kort en scherp gedekt, waren veel lopende mensen, veel goede combinaties en er werd veel gecreëerd. Ik vond het een alleraardigste wedstrijd en zie veel positieve punten. Voor de winterstop zijn er veel van dit soort wedstrijden geweest. De heren hebben zondag weer een dot zelfvertrouwen op gedaan en hopelijk betaald dit zich uit in nog een paar leuke potten voetbal, te beginnen tegen Ajax volgende week.
pi_109268414
Lans, woensdag moeten we al spelen he.. beker ;) of hoeven ze daar niet hun best te doen? :P
pi_109269172
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 11:36 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zou jij "pessimistische doemdenker" in je sig willen zetten? Verdien je namelijk wel. Bij jou is het glas altijd half leeg. Ik denk als PSV kampioen wordt met 102 punten voor, 200 doelpunten gescoord en 10 tegen, dat jij die 10 tegendoelpunten eruit licht.
Als jij "naïeve optimist zonder realiteitszin" in je sig zet zal ik erover nadenken. :+ .

quote:
Ik heb nooit het gevoel gehad dat PSV deze wedstrijd uit handen ging geven. Ook niet naar de 1-1. Er werd overwegend kort en scherp gedekt, waren veel lopende mensen, veel goede combinaties en er werd veel gecreëerd. Ik vond het een alleraardigste wedstrijd en zie veel positieve punten. Voor de winterstop zijn er veel van dit soort wedstrijden geweest. De heren hebben zondag weer een dot zelfvertrouwen op gedaan en hopelijk betaald dit zich uit in nog een paar leuke potten voetbal, te beginnen tegen Ajax volgende week.
Het was beter dan wat we de afgelopen tijd hebben laten zien maar je zal toch ook wel gezien hebben hoe groot de paniek al snel weer was achterin als Heerenveen eens een keertje uitbrak? En hoe simpel de 1-1 weer valt? Dat Mertens dan de 2-1 snel daarna maakt en Engelaar bijkans voor het eerst in zijn PSV carrière een kans afmaakt zijn zaken waar je niet elke wedstrijd op mag rekenen.

Deze ploeg heeft al heel vaak laten zien heel snel naast de schoenen te gaan lopen en dan weer flink het deksel op de neus te krijgen. Dit was weer typisch zo'n wedstrijd waardoor ze weer in hun eigen superioriteit gaan geloven. Cocu doet het iig goed door niet mee te gaan in de hossanna-stemming. *O*
  maandag 19 maart 2012 @ 12:34:34 #275
357776 ArtistA
Wandelen door het park
pi_109269587
Misschien al eens gepost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')