Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijnquote:Op zondag 18 maart 2012 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Hopen dat Depay de aankomende weken nog meer speeltijd mag maken. En ik heb eigenlijk best wel vertrouwen in Ajax uit
Hohoho.. rustig aan jongens, herinner je nog Groningen uit.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijn
Dat was met Fred. Groningen heeft vandaag weer verlorenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hohoho.. rustig aan jongens, herinner je nog Groningen uit.
Take it easy! We zijn er nog lang nietquote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijn
Lens vond ik ook erg sterk spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
#Cocu content met #Hutchinson. #Manolev heeft er volwaardige concurrent bij. 'blij dat ik woensdag de keuze heb', aldus Cocu.
Volgens Thijs, nou mooi toch. Hutchinson speelt 1x goed en meteen is er concurrentie
Is ook niet zo moeilijk
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?quote:
Dan nog.. Lens was gewoon fucking goed vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?
Nogal een verschil met vorige week.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef BeamofLight het volgende:
Twente en AZ kutten. Kan ineens weer raar lopen. Eigenlijk gewoon vol vertrouwen ben ik nu.
Alles in eigen hand haha.
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdrevenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Een keertje Lens voor Matavz proberen lijkt me ook niet zo gek.quote:
That's soccer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdreven
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Voetbal, soccer is voor Amerikanen.quote:
Depay.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |