SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7-8-2011 - AZ - PSV , 3 - 1
13-8-2011 - PSV - RKC Waalwijk , 1 - 0
21-8-2011 - ADO Den Haag - PSV , 0 - 3
28-8-2011 - PSV - Excelsior , 6 - 1
11-9-2011 - VVV-Venlo - PSV , 3 - 3
18-9-2011 - PSV - Ajax , 2 - 2
24-9-2011 - PSV - Roda JC Kerkrade , 7 - 1
2-10-2011 - NEC - PSV , 0 - 2
15-10-2011 - PSV - FC Utrecht , 1 - 0
23-10-2011 - Vitesse - PSV ,1 - 1
29-10-2011 - FC Twente - PSV , 2 - 2
6-11-2011 - PSV - Heracles Almelo , 4 - 1
19-11-2011 - De Graafschap - PSV , 1 - 3
26-11-2011 - PSV - FC Groningen , 6 - 1
4-12-2011 - Feyenoord - PSV , 2 - 0
10-12-2011 - PSV - NAC Breda , 1 - 0
18-12-2011 - SC Heerenveen - PSV , 1 - 5
22-1-2012 - FC Utrecht - PSV , 1 - 1
27-1-2012 - PSV - Vitesse , 3 - 1
5-2-2012 - Heracles Almelo - PSV , 1 - 1
12-2-2012 - PSV - De Graafschap , 4 - 1
19-2-2012 - FC Groningen - PSV , 3 - 0
26-2-2012 - PSV - Feyenoord , 3 - 2
4-3-2012 - PSV - FC Twente , 2 - 6
11-3-2012 - NAC Breda - PSV , 3 - 1
18-3-2012 - PSV - SC Heerenveen
25-3-2012 - Ajax - PSV
31-3-2012 - PSV - VVV-Venlo
11-4-2012 - RKC Waalwijk - PSV
14-4-2012 - PSV - AZ
22-4-2012 - PSV - NEC
29-4-2012 - Roda JC Kerkrade - PSV
2-5-2012 - PSV - ADO Den Haag
6-5-2012 - Excelsior - PSV
18-8-2011 - SV Ried - PSV , 0 - 0
25-8-2011 - PSV - SV Ried , 5 - 0
15-9-2011 - PSV - Legia Warschau , 1 - 0
29-9-2011 - Rapid Boekarest - PSV , 1 - 3
20-10-2011 - Hapoel Tel Aviv - PSV , 0 - 1
3-11-2011 - PSV - Hapoel Tel Aviv , 3 - 3
30-11-2011 - Legia Warschau - PSV , 0 - 3
15-12-2011 - PSV - Rapid Boekarest , 2 - 1
16-2-2012 - Trabzonspor - PSV ,1 - 2
23-2-2012 - PSV - Trabzonspor , 4 - 1
8-3-2012 - Valencia - PSV , 4 - 2
15-3-2012 - PSV - Valencia , 1 - 1
21-9-2011 - VVSB - PSV , 0 - 8
26-10-2011 - PSV - FC Lisse , 3 - 0
22-12-2011 - FC Twente - PSV , 1 - 2
2-2-2012 - PSV - NEC , 3 - 2
21-3-2012 - SC Heerenveen - PSV
1. Dries Mertens - 16
2. Ola Toivonen - 15
3. Tim Matavz - 9
4. Georgino Wijnaldum - 8
5. Jeremain Lens/Zakaria Labyad - 5
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 16-03-2012 16:17:57 ]Look behind you! It's your ass!
Mwoh, niet echt eigenlijk.quote:
6 meiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:21 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
NeeBeker is ook een prijs, zou graag weer een feestje in Eindhoven willen vieren.
En hij trainde dit seizoen ook al een jeugdelftal bij PSV?quote:Van der Weerden trainde bij PSV de jeugdspelers van de E2 (2006/2007), E1 (2007/2008), de D3 (2008/2009) en neemt in het seizoen 2009/2010 de C2 voor zijn rekening. Daarnaast is hij assistent-coach bij PSV A1.
De B1quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Oh, dus dat is 'm geworden. Niet écht een senior, maar vooruit.
[..]
En hij trainde dit seizoen ook al een jeugdelftal bij PSV?
quote:Van Marwijk: Promotie Faber en Cocu compliment Oranje
Ze zijn gewild, de assistenten van bondscoach Van Marwijk bij Oranje. Nadat Ajax anderhalf jaar geleden Frank de Boer aantrok als hoofdtrainer, proberen Phillip Cocu en Ernest Faber vanaf vandaag de crisis bij PSV te bezweren.
Het is een bewijs van het succes van Oranje. 'Ik zie het ook als compliment', aldus Bert van Marwijk. 'Voor de grote wereld wordt alles afgezet tegen resultaat. Het Nederlands elftal heeft het de laatste jaren goed gedaan. Dat is een voordeel voor iedereen die daarbij is betrokken. Dan wordt er anders gekeken. Het is als bij een wedstrijd waarin iemand denkt de winnende goal te maken; als zijn team op het laatste moment toch verliest, heeft niemand het over hem. Als ik er bij mijn eerste club Fortuna een geweldige puinhoop van had gemaakt, had ik daarna terug kunnen gaan naar amateurclub Meerssen.'
Bert van Marwijk herinnert zich zijn aanstellingsgesprek als bondscoach in 2008, ten kantore van KNVB-bestuurder Gerard Bouwer in Dordrecht. 'Ik wilde Cooky Voorn meenemen.' Voorn is bevriend met de bondscoach, hij is zijn vaste assistent. 'Bovendien wilde ik Frank de Boer en Phillip Cocu als assistent-trainers. Ik kende ze, maar niet goed.'
Strategische spelers
Van Marwijk, over de kennismaking met De Boer en Cocu: 'Ik zat in de jury bij het beachvoetbal, aan het einde van het seizoen op Aruba. Daar heb ik ze écht leren kennen. Dan kwamen er bierviltjes bij, dan ging het over posities, situaties. Dat waren interessante gesprekken. Ik had ook een goed interview met ze gelezen, en op televisie analyses van wedstrijden gehoord.
'Ze konden met hun persoonlijkheid afstand nemen van de groep waarmee ik werk, maar stonden ook nog in hoog aanzien bij diezelfde groep. Ze hadden kennis, golden als voorbeeldige profs en waren strategische spelers. Cocu als middenvelder, maar hij heeft ook op andere posities gespeeld. Hij is begonnen als linksbuiten. Frank als centrale verdediger, begonnen als linksachter.'
Het verschil is dat De Boer de A-jeugd van Ajax al had getraind, alvorens hij naar Oranje en Ajax overstapte. Cocu gaf onlangs aan dat hij bij PSV wilde blijven als assistent, maar ook een team onder zijn hoede wenste te nemen volgend seizoen. Mogelijk de A-jeugd. Nu slaat hij een stap over. 'Phillip kan hier veel wijzer van worden, net als Frank ontzettend veel heeft geleerd van de verwikkelingen bij Ajax. Allemaal dingen die je niet op de cursus opsteekt.'
Extravert type
De Boer nam eind 2010 noodgedwongen afscheid van Oranje, toen Ajax hem aantrok als vervanger van Jol. Maar Cocu en Faber combineren hun baan bij PSV met het werk bij het Nederlands elftal. Dat kan omdat Oranje geen verplichtingen heeft tot na afloop van de competitie.
'Bij Ernest Faber kwam ik ook nooit over de vloer', zegt de bondscoach. 'Ik kende hem zijdelings. Phillip is wat introvert, Frank de Boer extravert. Toen De Boer vertrok, zocht ik weer naar een wat extravert type. Een echte verdediger ook, die wat kon toevoegen aan het team. Ernest is wel een ander type dan Frank. Een echte verdediger. Ik wist bijna zeker dat zijn fanatisme een bijdrage zou leveren aan ons team. En hij stond al op eigen benen bij Eindhoven, waarmee hij goed werk verrichtte.'
Bloedgroepen
Van Marwijk hoorde weleens dat hij bewust trainers van verschillende bloedgroepen in zijn staf zou opnemen, om iedereen tevreden te houden. Cocu van PSV, De Boer van Ajax, hijzelf heeft een Feyenoord-verleden.
'Daarbij had ik nooit stilgestaan. Ik heb echt geen bescherming nodig. Bij het EK hebben we Cocu, Faber en Eijkelkamp, allemaal van PSV. Het gaat erom dat je goede mensen aantrekt. Goede mensen hebben geen angst voor goede mensen.'
http://www.volkskrant.nl/(...)pliment-Oranje.dhtml
De sfeer lijkt me goed, veel lachende gezichten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:02 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.ed.nl/sport/ps(...)h-uit-voor-Tyton.ece
Haha op 2:20 legt Pieters een polletje gras op het hoofd van Labyad
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zal het zondag pittig genoeg krijgen.
* Grrrrrrrr trapt er nog een paar open.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben het elke wedstrijd pittig, nog een open deur beschikbaar?
Jepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelen
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Lurling die hele verdediging doorsoleert, dan weet ik wat er gaat gebeuren als Assaidi en Narsingh langskomen hobbelen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.
Nee want er is nu net zo min tijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Cocu gaf aan dat hij niet genoeg tijd had om de zaken radicaal om te gooien voor de wedstrijd tegen Valencia. Verwachten jullie dit weekend radicalere omzettingen, qua tactiek, opstelling, spelers?
Daarna hebben ze volgens mij niet meer verloren ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik hou me vast aan die 1-5 in Heerenveen.
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee want er is nu net zo min tijd
je vraagt dit weekend.... er zitten twee trainingen tussen Valencia en Heerenveenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?
Ah, ik snap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je vraagt dit weekend.... er zitten twee trainingen tussen Valencia en Heerenveen
Hoe zou het middenveld en de aanval er dan uitzien bij een 442?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er is rest van het seizoen geen tijd meer? Je kunt toch wel een woensdag en een donderdag pakken om een fatsoenlijke 4-4-2 te oefenen?
Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Precies. Enige scenario waarin ik psv zie winnen is als Toivonen weer een paar rode kaarten aansmeert.
Je zou op zijn vroegst na Ajax zoiets kunnen doen maar dan doe je het voor 7 of 8 wedstrijdjes en voor er dan routine ingeslepen is...... bovendien zullen ze in die week wel twee dagen vrij krijgen dus ik verwacht eigenlijk weinig grote systeemveranderingen. Hoogstens wat accenten zoals de switch LAbyad/Wijnaldum en wat meer lijn en organisatie in het elftal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah, ik snap.![]()
Ik ben gewoon benieuwd hoe Cocu zijn stempel gaat drukken...
Dat is voor Philip een weet en voor jou een vraagteken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hoe zou het middenveld en de aanval er dan uitzien bij een 442?
Ik vroeg het af omdat jij het voorstelde. Psv heeft mijns inziens niet het materiaal om 442 te gaan spelen. Dus was benieuwd hoe jij dat dan zag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is voor Philip een weet en voor jou een vraagteken.
Daarvoor volgens mij ook 10 wedstrijden niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daarna hebben ze volgens mij niet meer verloren ook
Ik voel me gevleid, heel goed. Dus daar gaan we dan...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vroeg het af omdat jij het voorstelde. Psv heeft mijns inziens niet het materiaal om 442 te gaan spelen. Dus was benieuwd hoe jij dat dan zag.
Zelfde 11 die er nu staan en Wijnaldum en Mertens moeten dan zeker opkomen......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik voel me gevleid, heel goed. Dus daar gaan we dan...![]()
------------------ Tyton ----------------
Manolev - Derijck - Engelaar - Pieters
Wijnaldum - Labyad - Strootman - Mertens
---------- Matavz - Toivonen ------------
Lens als reservespits. Hij kan ook rouleren met Matavz en / of Toivonen.
Dat mag altijd natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zelfde 11 die er nu staan en Wijnaldum en Mertens moeten dan zeker opkomen......
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.quote:Wijnaldum over nieuwe rol: Ik ben geen rechtsbuiten
In de sfeer van nostalgie bij het trainersdebuut van Phillip Cocu ging ook één van zijn spelers gisteravond terug in de tijd. Georginio Wijnaldum stond tegen Valencia rechtsbuiten en dat was weer voor het eerst sinds zijn veelbesproken overstap van Feyenoord naar PSV.
'Ik vraag me af waar ik had gestaan als Feyenoord me zou hebben opgeleid als nummer 10, in plaats van als rechtsbuiten', zei Wijnaldum in 2010. 'Die plek heeft mijn ontwikkeling geremd.'
Toch komt hij er nu weer te staan. In de eerste opstelling die Phillip Cocu als zelfstandig hoofdcoach mocht maken, koos hij tegen Valencia voor één bewuste omzetting. Wijnaldum vanuit het centrum van het middenveld naar de flank en Zakaria Labyad van rechts naar binnen.
'Het team staat bij mij voorop', zegt Cocu in het AD. 'Dan kan het zijn dat iemand een andere rol krijgt dan hij zelf voor ogen had.' Wijnaldum zelf was duidelijk. Of Cocu hem kan overtuigen dat rechtsbuiten de juiste plek voor hem is? 'Nee. Ik ben geen rechtsbuiten. Maar als ik nu zou zeggen dat ik daar niet wil spelen, laat ik het team in de steek.'
Dat Labyad gisteren met een glimlach voetbalde, kon je bij wijze van spreken vanaf de bovenste tribunerijen van het Philips Stadion zien. Hij ruikt de kans om zijn grote voorbeeld Ibrahim Afellay achterna te gaan in een sturende rol vanuit de as. Wijnaldum kan - om in PSV-sferen te blijven - hooguit de energieke optredens van Danko Lazovic op de flank proberen na te bootsen.
Op sommige momenten bleek Wijnaldum zoekende. Sowieso zal hij zich dus over een teleurstelling heen moeten zetten. Van hem had de klok niet terug gehoeven. Zeker ook niet met het oog op Oranje en het veiligstellen van zijn (middenveld)plek in de selectie voor het EK.
dat posste ik gisteren ook al, dat hij zoekende is, echt rechtsbuiten speelde hij ook weer niet want daar kwam Manolev steeds overheen stomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.
Wat is dat toch met Feyenoord supporters, dat ze in de zomer woest op Wijnaldum waren en het schandalig vonden dan een van hun grootste talenten vertrok bij de club die hem groot maakte, dat diezelfde fans nu Wijnaldum als ontzettende prutser zien? (voetballend) Op zich eens met de analyse hoor, maar waarom daar keer op keer op hameren? Die zwakheden had hij vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch wel zeldzaam, voetballers met zo'n extreem slecht zelfbeeld.
Zou het wel eens willen zienquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met Lens ipv Toivonen zou deze opstelling best kans van slagen hebben denk ik. Alhoewel het wel een vrij aanvallende opstelling is, zeker voor psv begrippenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:05 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is het probleem van wel meer spelers bij psv. Niemand heeft het overzicht om op 10 te kunnen spelen. De enige met overzicht is Strootman. Voor de rest zijn het vooral spelers met oogkleppen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Als ie gaat janken dan gaat ie maar lekker op de bank zitten en Lens op rechts. Cocu bepaalt de opstelling, niet Gini. Hij mist totaal het overzicht om op 10 te spelen.
Het ging niet om het vertrek, totaal niet zelfs. Ging meer om waarheen en de manier waarop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:52 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Wat is dat toch met Feyenoord supporters, dat ze in de zomer woest op Wijnaldum waren en het schandalig vonden dan een van hun grootste talenten vertrok bij de club die hem groot maakte, dat diezelfde fans nu Wijnaldum als ontzettende prutser zien? (voetballend) Op zich eens met de analyse hoor, maar waarom daar keer op keer op hameren? Die zwakheden had hij vorig jaar ook.
Toch een beetje slecht verliezer?
Die paar miljoen waren de absolute topprijs voor Feyenoord in die situatie, ja. In geen enkel geval de hoofdprijs voor zijn talent, want wat dat betreft heeft PSV voor slechts een paar miljoen een hoop talent overgenomen van Feyenoord en daar wringt de schoen voor zoveel Feyenoorders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ging niet om het vertrek, totaal niet zelfs. Ging meer om waarheen en de manier waarop.
Ook is het wel leuk om te zien dat alles wat toen werd geroepen door Feyenoord over zijn vele tekortkomingen hier als 'troll' werd afgedaan. Echter zet hij die lijn netjes door.
Een beetje een 'I told you so' gevoel krijg ik er dus van. Met in de wetenschap er ook nog eens de absolute hoofdprijs voor te hebben gekregen.![]()
Dan zie je dat helemaal verkeerd. 5 miljoen voor een aflopend contract binnen Nederland is zelden vertoond. Ook niet geheel toevallig dat het middenveld dit seizoen bij Feyenoord veel beter staat zonder oogkleppen Gini. Het zogenaamde toptalent. Iets dat hij waarschijnlijk zijn hele loopbaan zal blijven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die paar miljoen waren de absolute topprijs voor Feyenoord in die situatie, ja. In geen enkel geval de hoofdprijs voor zijn talent, want wat dat betreft heeft PSV voor slechts een paar miljoen een hoop talent overgenomen van Feyenoord en daar wringt de schoen voor zoveel Feyenoorders.
Tja, dan hebben we een welles-nietes situatie. Ik steek mijn hand in het vuur voor mijn theorie en jij waarschijnlijk voor de jouwe. Hoe dan ook ben ik dolblij dat die jongen voor 5 miljoen die paar seizoenen bij PSV speelt, want ik gok dat we er een hoop financieel plezier aan gaan beleven.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zie je dat helemaal verkeerd. I5 miljoen voor een aflopend contract binnen Nederland is zelden vertoond. Ook niet geheel toevallig dat het middenveld dit seizoen bij Feyenoord veel beter staat zonder oogkleppen Gini. Het zogenaamde toptalent. Iets dat hij waarschijnlijk zijn hele loopbaan zal blijven.
Wijnaldum moet blij zijn dat hij mee mag doen. Zo niet: dan staat Lens gewoon rechtsmid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou het wel eens willen zien. Maar goed dan gaat Wijnaldum weer janken
Twee gezichten één formule als Lauda en Niki...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:07 schreef Einthovuh het volgende:
Als ie gaat janken dan gaat ie maar lekker op de bank zitten en Lens op rechts. Cocu bepaalt de opstelling, niet Gini. Hij mist totaal het overzicht om op 10 te spelen.
Ik heb me dat ook afgevraagd in wedstrijden waarin hij door de pers als één van de besten werd gezien. Ik zag op dat moment vooral veel balverlies en weinig overzicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.
Het is zijn eerste seizoen. Net zoals dat van Mertens en Strootman, maar omdat er zulke torenhoge verwachtingen zijn voldoen ze bijna allemaal niet aan de eisen. Met uitzondering van Matavz, want die wordt naar mijn mening gewoon verkeerd bediend, maar laat die jongens nou eens even een seizoen wennen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSVquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Met Lens ipv Toivonen zou deze opstelling best kans van slagen hebben denk ik. Alhoewel het wel een vrij aanvallende opstelling is, zeker voor psv begrippen
Klopt, toch een beetje type Mark, mag het team nog wel meer dragenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSV
Wel lastige periode om er even in te komen voor zo'n jongen. Hij traint gelukkig vandaag wel weer mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopen dat als Wijnaldum nirt functioneert op rechts, Depay misschien imponeert daar.
.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Logisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch.
Dus:
Mertens - Matavz - Lens
Strootman - Toivonen - Wijnaldum
Wijnaldum zal het niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyad
Mertens geel is ook no ajaxquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Marcelo geel, dan moeten Bouma en Derijck er dus in.. En stel dat het zo is, gelukkig is de Ajax aanval niet heel erg goed..
En waarschijnlijk speelt onze linkerflank geniaal tegen ajax.
Ze hebben tenslotte allen een FC Utrecht verleden.
Dan is het voor jullie te hopen dat Mertens wel en Marcelo géén geel pakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, als Mertens en Marcelo een gele kaart pakken kunnen ze Ajax - PSV forgetten
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was in het verleden wel zo meen ik maar nu niet meer bij mijn weten.
direct rood wel, 2 x geel niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-competitie.dhtmlquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
Eerste keer naar PSV-stadion?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kaartjes gekocht voor PSV-VVVEerste keer naar PSV-Stadion (heeft dat geen bijnaam eigenlijk of zo?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Creatief als ze zijn 'Philips Stadion'quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kaartjes gekocht voor PSV-VVVEerste keer naar PSV-Stadion (heeft dat geen bijnaam eigenlijk of zo?)
Marcelo en Mertens samen mag ook altijdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan is het voor jullie te hopen dat Mertens wel en Marcelo géén geel pakt.
twitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:24:53Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen hand in hand naar de overwinning!! #psv reageer retweet
Lol. Beetje foute woordkeuze in tweet 1 van Dries, snel aangepasttwitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:30:45Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen samen naar de overwinning!! Dit is beter
#psv reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:38 schreef Lemming22 het volgende:
twitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:24:53Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen hand in hand naar de overwinning!! #psv reageer retweet
Lol. Beetje foute woordkeuze in tweet 1 van Dries, snel aangepasttwitter:dries_mertens14 twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 17:30:45Bedankt voor de supporters die ons vandaag zijn komen steunen.Morgen samen naar de overwinning!! Dit is beter
#psv reageer retweet
We gaan naar:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Creatief als ze zijn 'Philips Stadion'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |