Ik heb me dat ook afgevraagd in wedstrijden waarin hij door de pers als één van de besten werd gezien. Ik zag op dat moment vooral veel balverlies en weinig overzicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoor dat overal talent dit talent dat over Wijnaldum, maar waar is hij goed in dan?
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Acties, dribbels, combinaties, om door een verdediging heen te breken zou ik zeggen. Hij kan ook nog wel aardig koppen en schieten.
Het is zijn eerste seizoen. Net zoals dat van Mertens en Strootman, maar omdat er zulke torenhoge verwachtingen zijn voldoen ze bijna allemaal niet aan de eisen. Met uitzondering van Matavz, want die wordt naar mijn mening gewoon verkeerd bediend, maar laat die jongens nou eens even een seizoen wennen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het tijd dat hij dat eens gaat laten zien dan.
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSVquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Met Lens ipv Toivonen zou deze opstelling best kans van slagen hebben denk ik. Alhoewel het wel een vrij aanvallende opstelling is, zeker voor psv begrippen
Klopt, toch een beetje type Mark, mag het team nog wel meer dragenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toivonen moet altijd spelen, was gisteravond ook één van de betere van PSV
Wel lastige periode om er even in te komen voor zo'n jongen. Hij traint gelukkig vandaag wel weer mee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:43 schreef 3M1N3M het volgende:
Hopen dat als Wijnaldum nirt functioneert op rechts, Depay misschien imponeert daar.
.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Logisch.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:55 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 17-03-2012 om 10:53:31Partijvorm. #lens (rechtsbuiten) #Hutchinson (rechtsback) in basisploeg. #wijnaldum op middenveld. #psvhee reageer retweet
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyadquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Logisch.
Dus:
Mertens - Matavz - Lens
Strootman - Toivonen - Wijnaldum
Wijnaldum zal het niet zo erg vindenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja niet heel gek bij het ontbreken van Labyad
Mertens geel is ook no ajaxquote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:29 schreef 3M1N3M het volgende:
Marcelo geel, dan moeten Bouma en Derijck er dus in.. En stel dat het zo is, gelukkig is de Ajax aanval niet heel erg goed..
En waarschijnlijk speelt onze linkerflank geniaal tegen ajax.
Ze hebben tenslotte allen een FC Utrecht verleden.
Dan is het voor jullie te hopen dat Mertens wel en Marcelo géén geel pakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, als Mertens en Marcelo een gele kaart pakken kunnen ze Ajax - PSV forgetten
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat was in het verleden wel zo meen ik maar nu niet meer bij mijn weten.
direct rood wel, 2 x geel niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ing-competitie.dhtmlquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ik twijfel, volgens mij heeft rood bij een bekerwedstrijd wel gevolgen voor competitie.
Eerste keer naar PSV-stadion?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kaartjes gekocht voor PSV-VVVEerste keer naar PSV-Stadion (heeft dat geen bijnaam eigenlijk of zo?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |