Take it easy! We zijn er nog lang nietquote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Als we die winnen is de laatste zware horde AZ thuis en de rest van het programma moet geen probleem zijn
Lens vond ik ook erg sterk spelenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
#Cocu content met #Hutchinson. #Manolev heeft er volwaardige concurrent bij. 'blij dat ik woensdag de keuze heb', aldus Cocu.
Volgens Thijs, nou mooi toch. Hutchinson speelt 1x goed en meteen is er concurrentie
Is ook niet zo moeilijk
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?quote:
Dan nog.. Lens was gewoon fucking goed vandaagquote:Op zondag 18 maart 2012 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja lag dat niet aan de back van Heereveen ?
Nogal een verschil met vorige week.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:24 schreef BeamofLight het volgende:
Twente en AZ kutten. Kan ineens weer raar lopen. Eigenlijk gewoon vol vertrouwen ben ik nu.
Alles in eigen hand haha.
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdrevenquote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Een keertje Lens voor Matavz proberen lijkt me ook niet zo gek.quote:
That's soccer.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Alleen vandaag goed gespeeld en SCH was ook erg zwak. Tegen Valencia was het spel ook niet om aan te zien dus ik vind dat positivisme hier weer erg overdreven
quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rutten weg + winnen + goed spelen = uit de negatieve spiraal.
Voetbal, soccer is voor Amerikanen.quote:
Depay.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
De opstelling was niet veel anders, de instelling daarentegen absoluut wel.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Er is feitelijk geen zak verandert, Rutten was met precies dezelfde 11 gestart, de verdedigers blonken weer uit in onzekerheid, Tyton maakte ook weer een slechte indruk en de aanval moest eerst 300 kansen om zeep helpen voordat het gepruts van Heerenveen eindelijk afgestraft werd.
Mwoh, er is toch een nieuw elan zichtbaar en het lijkt organisatorisch al iets beter te staan. Maar te vroeg om weer in hosanna sfeer te geraken.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Ben je blind of zie je gewoon niet dat ze behoudender spelen en er zo gevaarlijker eruit komen?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Weet iemand hoe dat deuntje heet als psv een goal scoort?
Eigenlijk moeten mensen een boete krijgen als ze dat nummer niet kennen.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Aha, zie hier een loser uit de late zero's periode.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:25 schreef Longcat. het volgende:
Sorry heur.Ik ben de periode van Justin.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha, zie hier een loser uit de late zero's periode.
Kernkraft400 niet kennen.!
Helaas moet ik deze Ajax-PSV laten schieten, ivm familie... Daar baal ik van, want dit wordt in tegenstelling tot 2 jaar terug wel een goeie editie.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag, ich bin dabei
Buitendam ook?
Ja.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als mertens geel pakt woensdag is hij dan geschorst?
Er is wel degelijk wat veranderd, vandaag. Mertens die mee verdedigde, Strootman die eindelijk weer eens 100% gaf, Wijnaldum die nauwelijks domme fouten maakte en véél ballen stofzuigerde, Pieters die alleen opkwam op de goeie momenten en als kers op de taart de frustratie bij Assaidi als ie Hutchinson sporadisch passeerde en dan de rugdekking tegenkwam.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Nee, alleen direct rood.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:51 schreef de_boswachter het volgende:
Als mertens geel pakt woensdag is hij dan geschorst?
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenAquote:Op maandag 19 maart 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Driesje leert snel, hij pakt meer ballen af dan puyol in zijn vroegere jaren
Boven Amsterdam hangt altijd een donkere wolkquote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
als het slecht weer is gaat het dak dicht dus we zitten goed.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Dries schijnt een mooiweer voetballer te zijn volgens VI. Bij goed weer presteert hij goed. Dus hopelijk mooi weer in de ArenA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |