en:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef mignonne het volgende:
zijwaarts los lopen telt ook als los lopen toch?![]()
mn kleine kindze wordt groot! ze zette dr eerste losse stappen echt op precíes dezelfde termijn als haar grote zus
met 13.5 maand.
![]()
ik glim helemaal van trots
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef pessie het volgende:
Gisteren heeft Nathan geverfdhet was nog geen doorslaand succes helaas
![]()
Mignonne![]()
wil je wat van geert hebben? acht tanden en drie kiezen is hier de score atm. 4 kies op komstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MamaPurk het volgende:
DML al?? ze is ruim 1 jaar en heeft pas 2 tandenMaar bovenin zit erecht 1 onder het tandvlees, ik heb het gezien en gevoeld.
Wat fijn dat Puck wel tussen jullie in slaapt danHier is het heel wisselend hoe de nachten verlopen. Elke avond hopen we weer dat ze toch door zal slapen, maar die nachten zijn nog heel zeldzaam.
Als ze ze pijnloos kan krijgen vind ik het primaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
wil je wat van geert hebben? acht tanden en drie kiezen is hier de score atm. 4 kies op komst
Bedoelde meer jullie ook al, net als wij nu aan het tandenleed. Puck had er twee en nu bijna 6quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MamaPurk het volgende:
DML al?? ze is ruim 1 jaar en heeft pas 2 tandenMaar bovenin zit erecht 1 onder het tandvlees, ik heb het gezien en gevoeld.
Wat fijn dat Puck wel tussen jullie in slaapt danHier is het heel wisselend hoe de nachten verlopen. Elke avond hopen we weer dat ze toch door zal slapen, maar die nachten zijn nog heel zeldzaam.
Net als bij Jan destijds, merken we ze pas op als ze al vrijwel door zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Als ze ze pijnloos kan krijgen vind ik het prima
Maar Geert heeft al een mooie mond vol tanden dus
Heb je het zelf al gehad, Sola? Zo niet, dan kan je in de incubatie tijd zitten en dan ben je het meest besmettelijk.. Zo wel, kun jij het niet meer overdragenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef Solagratia het volgende:
Even snel voor ik moet werken een vraagje hier. Vriendin van me is bevallen (jeej!) en we willen graag op kraambezoek. Alleen nu heb ik het vermoeden dat Amy waterpokken krijgt. Die gaat dus voor de zekerheid niet mee. Maar kan ik het ook overdragen?
Zou kunnen, ik heb pasgeleden bij 2 wassen wasverzachter toegevoegd. Maar ze heeft het alleen op d'r beentjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Shandaly het volgende:
Ik herken het niet Becky, maar zou het anders een contactallergie oid kunnen zijn? Onlangs van wasmiddel geswitched misschien?
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Zeker, maar dat gaf de vorige afspraak al. Die was dik 1,5 maand geleden en toen zei ze al: eigenlijk hoef ik jullie niet meer te zien want het zit helemaal goed met haar, maar kom voor de zekerheid over 1,5 maand nog maar een keer. Dat was dus vandaag
Ik ben in elk geval blij dat we hebben laten checken of er niet iets was. En verder is het aan mijn muppetje zelf! Ze redt zichzelf echt prima, dus het komt allemaal wel goed
Dat.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:24 schreef Claudia_x het volgende:
Die kleine van mij loopt ook nog niet, hoor. Wel op d'r knieën inmiddels.
Is dat trouwens echt het gemiddelde, of meer de bovengrens van 'de periode waarin kinderen over het algemeen beginnen te lopen'?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Maar die van jullie zijn nog wel wat jonger, toch?die hebben nog even tijd om het gemiddelde te halen (dat is 18 maanden geloof ik?)
Nou ja, dat ze niet samenspeelt, dat snap ik, want daar is ze echt nog wat jong voor. Maar het valt de leidsters blijkbaar wel op dat ze zich meer terugtrekt dan andere kinderen, ze maken er best vaak een opmerking over...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:39 schreef becky27 het volgende:
denk dat het wel gewoon gedrag is, aangezien je nog niet kan verwachten dat ze samen spelen.
Ja. Ivan is precies zo, nog steeds. Hij kan wel erg genieten van het samenspel van andere kindjes, maar is zelf vooral een observator. En hij vermaakt zich buitengewoon goed alleen (net als Lena trouwens). Als je 10 Ivans hebt, heb je geen leidster meer nodig. Aldus de leidsters op het kinderdagverblijf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:35 schreef Cantare het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het sociale gedrag is van jullie kindjes. E is 19 maanden en is erg op zichzelf. Ze speelt heel goed zelf, heeft het altijd enorm druk met haar speelgoed. Ze maakt wel veel contact (aankijken, lachen, grapjes maken, knuffelen), tenminste, bij ons en andere bekenden. Op het KDV schijnt ze zich echter nauwelijks naar andere kindjes toe te trekken. Ze speelt eigenlijk altijd alleen, en bij groepsactiviteitenbehalve etenhoudt ze zich ook wat afzijdig. De leidsters zeggen dat ze het wel echt naar haar zin heeft, en die indruk hebben wij zelf ook, toch houdt het me wel een beetje bezig. Herkent iemand dat?
Wat herkenbaar! Hier zeggen ze ook regelmatig 'we zeggen vaak tegen elkaar: zo kan je er wel 10 hebben!'quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ja. Ivan is precies zo, nog steeds. Hij kan wel erg genieten van het samenspel van andere kindjes, maar is zelf vooral een observator. En hij vermaakt zich buitengewoon goed alleen (net als Lena trouwens). Als je 10 Ivans hebt, heb je geen leidster meer nodig. Aldus de leidsters op het kinderdagverblijf.
Denk wel dat het de aard van het beestje is, ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:45 schreef Fannetje het volgende:
Kan het niet gewoon zo zijn dat E. een beetje een 'kat uit de boom kijk' typetje is, Cantare?
Anne is heel sociaal met andere kinderen, vindt het fantastisch als er kinderen om haar heen zijn.
ze is gewoon selectiefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Denk wel dat het de aard van het beestje is, ja.
E vindt het trouwens bijvoorbeeld wel ge-wel-dig als mijn pianoleerlingen (2 meisjes van 8 en 10) bij ons thuis komen. Dan staat ze te gillen van plezier, nog voor ze binnen zijn. Misschien zijn grotere gezelschappen gewoon wat overweldigend voor haar.
Ik omschreef eerder al de volgende situatie. Ik ging met Ivan naar de nieuwe buurvrouw die twee kinderen heeft, een meisje van 3 en een jongen van 6-7. Ivan zei er geen woord. Hij klampte zich aan mijn been vast als ik liep en wou verder alleen bij mij op schoot zitten. Ik had de indruk dat hij het er totaal niet naar zijn zin had. Vanaf het moment dat we thuis waren was het het buurmeisje zus, het buurjongetje zo, en hij ging maar door. Hij had alles wat zich had plaatsgevonden opgemerkt en was er bovendien vol van.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:49 schreef Cantare het volgende:
Ik herinner me nu dat ik, toen E een week of 2 was, al zei: E houdt alles en vooral iederéén in de gaten. Dat dat nog steeds klopt, vind ik wel bijzonder.
Of het is het thuisvoordeel. En ik kan het bij Ivan ook niet altijd voorspellen. Soms stort hij zich meteen in het sociale geweld, soms blijft hij wat langer teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef Cantare het volgende:
[..]
Denk wel dat het de aard van het beestje is, ja.
E vindt het trouwens bijvoorbeeld wel ge-wel-dig als mijn pianoleerlingen (2 meisjes van 8 en 10) bij ons thuis komen. Dan staat ze te gillen van plezier, nog voor ze binnen zijn. Misschien zijn grotere gezelschappen gewoon wat overweldigend voor haar.
Nee, ik vind het juist fijn dat ze mij vertellen hoe E is in de groep. Ik herken ook helemaal wat ze zeggen. Alleen van de week maakte het me wel even onzeker, omdat ik bang was dat ze zichzelf misschien teveel buiten de groep zette. Maar dat heb ik de volgende dag aangekaart, en de leidsters zeiden dat het echt niet zorgelijk isen dat weet ik ik zelf eigenlijk ook wel heel goed, maar ja, even bevestiging is toch wel fijn..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef becky27 het volgende:
Vind je het vervelend dat de leidsters er opmerkingen over maken?
Ja, dat! Ik ontplof van trots.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:56 schreef Cantare het volgende:
Ik ben namelijk ook wel heel trots op het feit dat ze zó goed zelf kan spelen en dat ze is zoals ze is, ik vind dat mooi.
Herkenbaar!!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef becky27 het volgende:
Vind je het vervelend dat de leidsters er opmerkingen over maken?
Onze dame is het tegenovergestelde, die kan wel alleen spelen maar dat duurt nooit enorm lang. Ze vindt het ook vreselijk om langere tijd thuis te zijn zonder kindjes om zich heen. Dan kan ze echt haar ei niet kwijt. Daarom vindt iedereen dat er maar een broertje of zusje moet komen
E is soms verlegen, soms niet. Kan daar geen peil op trekken. Voor de rest: ja, ook hier valt de appel niet ver van de boom. Dat maakt ook dat ik dit even lastig vond: ik herken dit gedrag van haar zó goed. En hoewel ik het zelf positief waardeer, heb ik ook wel ervaren dat dat observerende, meer teruggetrokkene lastig kan zijn op een bepaalde leeftijd. Natuurlijk nog niet met 19 maanden, maar zo vanaf een jaar of 9. Gelukkig duurt dat nog even.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik omschreef eerder al de volgende situatie. Ik ging met Ivan naar de nieuwe buurvrouw die twee kinderen heeft, een meisje van 3 en een jongen van 6-7. Ivan zei er geen woord. Hij klampte zich aan mijn been vast als ik liep en wou verder alleen bij mij op schoot zitten. Ik had de indruk dat hij het er totaal niet naar zijn zin had. Vanaf het moment dat we thuis waren was het het buurmeisje zus, het buurjongetje zo, en hij ging maar door. Hij had alles wat zich had plaatsgevonden opgemerkt en was er bovendien vol van.
Nu weet ik niet of E. ook zo verlegen is, maar het observeren herken ik in ieder geval erg. En ach, hij heeft het niet van een vreemde. Het is geen sociaal gebrek, en bovendien kan het nog veranderen. Ik ben tot mijn 12e bijvoorbeeld uitgesproken verlegen geweest.
Dat zou je ook van onveilig vrijen, xtc-gebruik of wapenbezit kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is zeker een goed punt, Claudia! Aan de andere kant, echt tegenhouden doe je het niet.
Wat een schatje, zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef As1981 het volgende:
Mag ik even tussendoor mijn lachebekkie spammen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
hobby en beroep, in het kader van wijnproeverijen geven en zo en niet een beroepsalcoholist worden (en nee ik ben ook geen hobbymatige alcoholist)
jajaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
hobby en beroep, in het kader van wijnproeverijen geven en zo en niet een beroepsalcoholist worden (en nee ik ben ook geen hobbymatige alcoholist)
wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zelf wel meer van de regels, geloof ik. Ik heb er niet veel, maar de paar die ik heb zijn vrij heilig. Binge-drinken is levensgevaarlijk en zou ik onacceptabel vinden.
Grote hoeveelheden drinken.quote:
Nou dat idem hier. Wij drinken in het weekend sowieso wel een wijntje of een biertje (ik nu alleen maar alcoholvrij bier, uiteraardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef becky27 het volgende:
Nou goed, ik hou er wel van, drink ook regelmatig hoor, en das nou eenmaal zo.
Maar ik ga niet helemaal niet drinken als Noortje er bij is. Een wijntje tijdens het eten op bepaalde dagen of zo moet geen probleem zijn, alleen ik wil niet dat Noortje opgroeit met ouders die zodra ze thuis zijn de fles uit de koelkast trekken en daar meer aandacht aan besteden dan aan hun kind.
oh dat. Ik ga er van vanuit dat het ooit wel eens gebeurt, volgens mij voorkom je dat niet, of bijna niet maar je kan wel van te voren de gevolgen uitleggen.quote:
klopt, ik hoop dat bij mijn meisje zo tussen d'r oren te proppen dat het nooit zo ver komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik overdrijf niet als ik zeg dat het levensgevaarlijk is. En één keer kan net die keer te veel zijn.
Dat is het ook! En ik hoop dat we onze dochter verstandig genoeg opvoeden om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik overdrijf niet als ik zeg dat het levensgevaarlijk is. En één keer kan net die keer te veel zijn.
oke.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Jongens, onze kids zijn nog geen 2! Dit is pub talk
*even met beide voeten op de grond* *alles op zijn tijd*
Dat dus, Noortje is precies zoals ik vroeger was, zegt mijn mama en ik herken dat. Ik heb dan ook wel respect voor mijn moeder, die had er op de leeftijd van Noortje al weer 1 bij van een half jaar.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, mijn algemene punt was meer dat de hele mentaliteit eromheen mij altijd vreemd is geweest en ik moeilijk te verkroppen zou vinden bij mijn kinderen.
Hebben jullie dat eigenlijk met jullie dreumesjes? Dat je jezelf er niet in herkent en het daarom wel eens lastig vindt om met hem/haar om te gaan? Als ik naar Ivan kijk, kijk ik in een spiegel, dat scheelt.
Je geeft je kind de vrijheid die het aankan. Ik vind dat pubers daarin regelmatig overschat worden; hun hersenen zijn nog niet volgroeid. Daarom zou ik er niet zo 'vrijblijvend' mee om kunnen en willen gaan, denk ik. Maar ik laat het jullie nog weten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben er alleen nog niet uit of keihard verbieden nou beter zal werken dan, net als met eten en snoepen, voorleven en laten zien hoe je op een verstandige manier met alcohol om knt gaan. Een keer een wijntje kan geen kwaad, net als een keer friet eten of een snoepje. Ik vind het nog een lastige; eerst maar eens zien of we een verstandige dame opvoeden.
Mja, vrijblijvend ook niet helemaal. Goede voorlichting, zowel over de mogelijke gevolgen als verslavingsproblematiek en een goed voorbeeld. Maar inderdaad wat je kind aankan. Zoals wij het voor ogen hebben, zullen we haar vooral eerst het vertrouwen willen geven en dat pas terugdraaien als blijkt dat ze er niet mee om kan gaan. Wel met zaken die bij de leeftijd passen, uiteraard, en afhankelijk van wat ze al heeft laten zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je geeft je kind de vrijheid die het aankan. Ik vind dat pubers daarin regelmatig overschat worden; hun hersenen zijn nog niet volgroeid. Daarom zou ik er niet zo 'vrijblijvend' mee om kunnen en willen gaan, denk ik. Maar ik laat het jullie nog weten.
deze zag ik in mouse over toevallig. heel herkenbaar. het is alsof Geert aanvoelt dat je op dat moment de ruimte hebt voor die één op één aandacht en hem dan dus ook opeist. Niet zo heel raar als je 't mij vraagt. Ze willen ook wel eens mama aandacht voor zichzelf, en als ze merken dat je anders reageert zodra oudste naar de PSZ of school is, maken ze daar gebruik van zeg maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ow Floris was ook een snelle met lopen!
Over het sociale gebeuren. Ik vind het zo bijzonder om te merken dat Sarah haar zus echt mist als die naar de psz is. Normaal kan ze zich goed vermaken, ze spelen voornamelijk naast elkaar, maar maken wel regelmatig contact. Maar nu op de ochtenden dat ze alleen met mij is hangt ze alleen maar om mij heen en wil ze het liefst de hele tijd gedragen worden of op schoot, of ik moet echt bij haar gaan zitten spelen. Wel fijn om haar op die momenten een op een aandacht te kunnen geven.
Ivan 'steelt' echt zoveel aandacht van Lena. Ik word me daar bewuster en bewuster van. Ik kan amper een zin tot haar richten of Ivan dendert er weer tussen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:47 schreef MamaPurk het volgende:
Maar ik vind dat een mooie voornemen van je Claudia, ik heb het me ook voorgenomen, maar ik ben er onbewust meer mee bezig dan bewust merk ik.
Voordeel is denk ik dat Jaël iets ouder is. Ik zeg haar ook vaak dat ik even met Sarah bezig ben en niet met haar want ze probeert er idd wel vaak tussen te komen. Wat dat betrefd is het een uitkomst dat ze nu naar de psz gaat, hierdoor heb ik mee ruimte voor ongestoord aandacht voor Sarah.quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan 'steelt' echt zoveel aandacht van Lena. Ik word me daar bewuster en bewuster van. Ik kan amper een zin tot haar richten of Ivan dendert er weer tussen.
Wow 6 al das snel gegaan dan of niet??quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeej Sarah![]()
Hier hebben we nu zes tanden
Ja van 2 naar 6. Was een feestje manquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Wow 6 al das snel gegaan dan of niet??
Nou ik denk steeds laat ze maar allemaal te gelijk komen, want als we voor elke tand apart nu eerst anderhalve week een chagrijntje hebben das ook niet fijn!quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja van 2 naar 6. Was een feestje man![]()
Ooooooooooohhh dan hebben we nog ff. Hoef ik nietquote:
Zeker waar hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Nou ik denk steeds laat ze maar allemaal te gelijk komen, want als we voor elke tand apart nu eerst anderhalve week een chagrijntje hebben das ook niet fijn!
Bizar hè, hoe het 'toen' ging... ik ben wat dat betreft wel blij dat de zienswijzes veranderd zijn. Mijn meneer zegt wel eens: nu een 'tik' zou volgens mij heel goed helpen, maar ik ben echt heel heel heel fel tegenquote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef Leandra het volgende:
Afgezien van het wel of niet in je zitten is een "hardhandige" opvoeding behoorlijk achterhaald.
En dan te bedenken dat mijn vader nog wel eens met de riem gehad heeft, dat was gelukkig al achterhaald toen ik klein was
Ik heb Nathan 1 of 2 keer een tik voor zn broek gegeven wegens bloed-onder-de-nagels-vandaan-halen-gedrag en ik gewoon het echt niet meer wist. Gelukkig was het een fase! Ik geloof wel in sprongen zeg maarquote:Op zondag 1 april 2012 22:43 schreef Troeta het volgende:
Nou, ik las dat laatst ook, in een mail wat ik elke maand krijg wat er nieuw is bij je kinds ontwikkeling.
Ging het over billenkoek of dat werkte enzo...en toen dacht ik echt van zouden mensen nu al billenkoek geven dan? Ik heb echt nog geen moment het gevoel gehad dat niks zou helpen en dat het in me op zou komen om hem een tik voor z'n billen te geven. Dat zou die toch niet begrijpen, dus wat zou dat zielig zijn.
Weet je, als dat niet werkt zou ik datgene weghalen waar hij zo graag aan wil komen (tenzij het ergens aan/op vastzit). Het is zo tijdelijk allemaal, die kastleeghaal/moddervreet/uitdegieterdrinkfase, mijn zoon van drie taalt daar écht niet meer naar. Ik heb altijd vrij veel weggezet en ik heb het ook rustig weer terug kunnen zetten (en weer weg kunnen zetten voor de tweedequote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb Nathan 1 of 2 keer een tik voor zn broek gegeven wegens bloed-onder-de-nagels-vandaan-halen-gedrag en ik gewoon het echt niet meer wist. Gelukkig was het een fase! Ik geloof wel in sprongen zeg maar. Ik ben absoluut tegen slaan (wegens eigen opvoeding) maar soms weet ik het ook niet meer.
Oh ja, Nathan moest erom lachendikke fail dus. Nu zet ik hem als het echt veel te bont is in zn kinderstoel op de gang.
Veel moeders begrijpen niet dat ik Nathan soms al op deze manier een time out geef. Naar ik begrijp zijn er veel kinderen die wegblijven bij wat ze niet mogen als een ouder ze er een paar keer weg heeft gepakt.
Arme Femke![]()
![]()
We zetten continu alles weg maar ik ben kruiden aan het opkweken, dat moet in de zon, op de vensterbank voor de groei, onderhand hebben we alles gebarricadeerd. Verder hebben we onderhand overal kastbeschermers in (niemand hier krijgt kastjes open behalve manlief en ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef Jore het volgende:
[..]
Weet je, als dat niet werkt zou ik datgene weghalen waar hij zo graag aan wil komen (tenzij het ergens aan/op vastzit). Het is zo tijdelijk allemaal, die kastleeghaal/moddervreet/uitdegieterdrinkfase, mijn zoon van drie taalt daar écht niet meer naar. Ik heb altijd vrij veel weggezet en ik heb het ook rustig weer terug kunnen zetten (en weer weg kunnen zetten voor de tweede) Het is mij in ieder geval de frustratie niet waard geweest. Bij Silke doe ik het net zo.
Ik neem aan dat je met morretje mij bedoeld? Femke heeft het al 3 keer eerder gehad, dus we weten een beetje wat we kunnen verwachten en hoe we er mee om moeten gaan. We geven haar met tegenzin een pufje, beetje rustig op schoot houden, lepeltje honing en weer het bed in. Duurt even voordat ze weer slaapt en wij dus ook.quote:Op maandag 2 april 2012 20:24 schreef As1981 het volgende:
Jeetje, dat lijkt me wel schrikken. Heeft ze dat vaker Morretje? Omdat je zegt "weer". Heeft ze er daarna geen last meer van?
Ik kreeg gisteren een hele leuke paas schaal met plantjes en uitgeblazen kwarteleitjes ed, echt heel leuk. Die staat veilig op de salontafel, Nathan vind het heel interessant, wil het kippetje even aaien en verder blijft hij er (tot nu toe) af. Ook zijn de planten die sowieso in de vensterbank staan nu weer veilig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Haha ja groot gelijk heb je!
Floris heeft dat weer nooit gedaan gek genoeg.
De lades in de keuken krijgy ie open, de enige die hij opent is de la met ontbijtspullen om cracottes te pakken
Hij wil meestal alles dicht doen *lol*
Hij trekt wel s een kastje open hoor, maar is hier goed in te corrigeren.
Mm schaal met kaarsen heb ik bijvoorbeeld een week weer op tafel gehad, maar was.ie ook continu mee bezig, dis die staat weer op de kast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |