Dat zou je ook van onveilig vrijen, xtc-gebruik of wapenbezit kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Dat is zeker een goed punt, Claudia! Aan de andere kant, echt tegenhouden doe je het niet.
Wat een schatje, zeg.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:39 schreef As1981 het volgende:
Mag ik even tussendoor mijn lachebekkie spammen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
hobby en beroep, in het kader van wijnproeverijen geven en zo en niet een beroepsalcoholist worden (en nee ik ben ook geen hobbymatige alcoholist)
jajaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef becky27 het volgende:
hobby en beroep, in het kader van wijnproeverijen geven en zo en niet een beroepsalcoholist worden (en nee ik ben ook geen hobbymatige alcoholist)
wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zelf wel meer van de regels, geloof ik. Ik heb er niet veel, maar de paar die ik heb zijn vrij heilig. Binge-drinken is levensgevaarlijk en zou ik onacceptabel vinden.
Grote hoeveelheden drinken.quote:
Nou dat idem hier. Wij drinken in het weekend sowieso wel een wijntje of een biertje (ik nu alleen maar alcoholvrij bier, uiteraardquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:48 schreef becky27 het volgende:
Nou goed, ik hou er wel van, drink ook regelmatig hoor, en das nou eenmaal zo.
Maar ik ga niet helemaal niet drinken als Noortje er bij is. Een wijntje tijdens het eten op bepaalde dagen of zo moet geen probleem zijn, alleen ik wil niet dat Noortje opgroeit met ouders die zodra ze thuis zijn de fles uit de koelkast trekken en daar meer aandacht aan besteden dan aan hun kind.
oh dat. Ik ga er van vanuit dat het ooit wel eens gebeurt, volgens mij voorkom je dat niet, of bijna niet maar je kan wel van te voren de gevolgen uitleggen.quote:
klopt, ik hoop dat bij mijn meisje zo tussen d'r oren te proppen dat het nooit zo ver komt.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik overdrijf niet als ik zeg dat het levensgevaarlijk is. En één keer kan net die keer te veel zijn.
Dat is het ook! En ik hoop dat we onze dochter verstandig genoeg opvoeden om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik overdrijf niet als ik zeg dat het levensgevaarlijk is. En één keer kan net die keer te veel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |