Wat is er dan mamaPurk? denk je dat het door die koemelk komt weer?
Beterschap voor Nathan!
En hoe gaat het nu met Puck?
Toch is het knap hoor Sonnetje,blijven oefenen met dat ding!
Mex heeft een kindje van 5 aan het huilen gemaakt, echt heel erg,zelfs 3x, of nouja, hij had dat zelf niet door, maar ze deden net of hij een klein boemannetje was dat kindjes pest.
Hij was met oma op de kinderboerderij en dat kindje had een hele mooie rode bal en telkens als die voorbij rolde pakte Mex hem. Niet dat ie hem afpakte,maar in zijn ogen pakte hij gewoon een bal die daar lag.
Dus dat jongetje heel erg huilen en oma zei tegen het jongetje dat hij gewoon zijn bal terug mocht pakken, maar dat durfde hij niet en ging nog erger huilen.
dus oma pakte de bal en Mex werd boos,maar daarna al snel afgeleid.
Toen kwam ik dus naar de speeltuin en wist nog van niks en ik liep met Mex en dat jongetje zat naast zijn moeder met de bal tussen hun in en Mex liep lekker op ze af en wilde die bal weer pakken en gingen ze heel vaag omdraaien en Mex een beetje weg duwen, dus ik roep maar van Nee, is niet jouw bal Mex en toen zei dat jongetje ook huilend:is niet jouw bal.
Toen die moeder half in paniek van ja sorry, maar hij laat altijd over zich heen lopen, ben blij dat hij nu eens nee zegt en ze ging maar door,terwijl Mex alweer bij de kippen aan het kijken was.
Nouja, beetje lang verhaal, maar ik vond het wat apart.
Zielig dat dat jongetje blijkbaar zo over zich heen laat lopen, maar er zit toch wel een verschil tussen een jongetje van zijn eigen leeftijd wat expres de bal afpakt en een 1jarige die gewoon een mooie rode bal ziet rollen en er dan achter aan gaat rennen. En als ik door heb dat een kindje niet samen wil spelen grijp ik heus wel in.
Het was zo'n drama om niks eigenlijk, maar ik neem voortaan wel een eigen bal mee
Ook leuk, 2 uur lang in de speeltuin en ik pak hem om naar huis te gaan, gillen en huilen, de hele weg!! Hoe bedoel je eigen willetje,haha
[ Bericht 2% gewijzigd door Troeta op 19-03-2012 23:40:57 ]