en:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:48 schreef mignonne het volgende:
zijwaarts los lopen telt ook als los lopen toch?![]()
mn kleine kindze wordt groot! ze zette dr eerste losse stappen echt op precíes dezelfde termijn als haar grote zus
met 13.5 maand.
![]()
ik glim helemaal van trots
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef pessie het volgende:
Gisteren heeft Nathan geverfdhet was nog geen doorslaand succes helaas
![]()
Mignonne![]()
wil je wat van geert hebben? acht tanden en drie kiezen is hier de score atm. 4 kies op komstquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MamaPurk het volgende:
DML al?? ze is ruim 1 jaar en heeft pas 2 tandenMaar bovenin zit erecht 1 onder het tandvlees, ik heb het gezien en gevoeld.
Wat fijn dat Puck wel tussen jullie in slaapt danHier is het heel wisselend hoe de nachten verlopen. Elke avond hopen we weer dat ze toch door zal slapen, maar die nachten zijn nog heel zeldzaam.
Als ze ze pijnloos kan krijgen vind ik het primaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
wil je wat van geert hebben? acht tanden en drie kiezen is hier de score atm. 4 kies op komst
Bedoelde meer jullie ook al, net als wij nu aan het tandenleed. Puck had er twee en nu bijna 6quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:40 schreef MamaPurk het volgende:
DML al?? ze is ruim 1 jaar en heeft pas 2 tandenMaar bovenin zit erecht 1 onder het tandvlees, ik heb het gezien en gevoeld.
Wat fijn dat Puck wel tussen jullie in slaapt danHier is het heel wisselend hoe de nachten verlopen. Elke avond hopen we weer dat ze toch door zal slapen, maar die nachten zijn nog heel zeldzaam.
Net als bij Jan destijds, merken we ze pas op als ze al vrijwel door zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:42 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Als ze ze pijnloos kan krijgen vind ik het prima
Maar Geert heeft al een mooie mond vol tanden dus
Heb je het zelf al gehad, Sola? Zo niet, dan kan je in de incubatie tijd zitten en dan ben je het meest besmettelijk.. Zo wel, kun jij het niet meer overdragenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:52 schreef Solagratia het volgende:
Even snel voor ik moet werken een vraagje hier. Vriendin van me is bevallen (jeej!) en we willen graag op kraambezoek. Alleen nu heb ik het vermoeden dat Amy waterpokken krijgt. Die gaat dus voor de zekerheid niet mee. Maar kan ik het ook overdragen?
Zou kunnen, ik heb pasgeleden bij 2 wassen wasverzachter toegevoegd. Maar ze heeft het alleen op d'r beentjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef Shandaly het volgende:
Ik herken het niet Becky, maar zou het anders een contactallergie oid kunnen zijn? Onlangs van wasmiddel geswitched misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |