Als er iemand voor m'n snufferd staat die zo hot is en zonder strings attached de koffer in wil duiken, tsja. Ik ben niet zo hypocriet te zeggen dat ik dat niet zou doen. Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij ligt het iets anders. Mijn voorkeur gaat uit naar een relatie, maar als er toevallig een scharrel of ONS op m'n pad komt, ga ik dat niet uit de weg.
Dat zou ik ook niet lang kunnen nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand voor m'n snufferd staat die zo hot is en zonder strings attached de koffer in wil duiken, tsja. Ik ben niet zo hypocriet te zeggen dat ik dat niet zou doen. Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
Kluivert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik mijn kip nog kopen.. (baas boven baas)quote:
Zo zie ik het overigens ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
ik nog het besluit nemen dat ik binnenkort weer eens kip ga etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik mijn kip nog kopen.. (baas boven baas)
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef Chamastya het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te scharrelen ik ben net een legbatterij kip laat mij maar in me hokje zitten
sjooooo...!!! jij wint!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
ik nog het besluit nemen dat ik binnenkort weer eens kip ga eten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef STING het volgende:
[..]
Da's de bekende valkuil ja, van te voren evt. uitspreken
Daar geloof ik ook absoluut niet in. Je kunt verliefd worden op meerdere personen, meerdere personen op jou. Maat dat betekent nog niet dat ik me daarom niet zou willen beperken. Die exclusiviteit is voor mij juist een heel groot deel van de vertrouwensband. Iemand die voor jou, van jou is en jij voor hem/haar. Dan kan ik er echt niet mee overweg, wanneer ze zo af en toe buiten de deur winkelt. Jaloezie ja, en niet eens zozeer voortkomend uit eigen onzekerheid, maar gewoon het verlangen dat ze bij jou hoort.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zie ik het overigens ook niet.
Ik geloof alleen niet dat je die liefde/band/klik maar met 1 iemand kan hebben. En zou niet weten waarom je je daarom dus maar tot 1 iemand zou beperken.
Nee, uiteraard, maar van te voren aangeven dat je niet uit bent op een relatie e.d.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgt
Ik geloof nog steeds dat het merendeel van de mannen grotendeels met hun lul denktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgt
Zonde Faxie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Date 24e gaat niet door.... kreeg vandaag een sms dat ze geen extra kaartje geregeld kon krijgen....
Sms teruggestuurd wat dan de plannen moeten zijn, maar nog niks terug gekregen....
Ach whatever.
Ik kan dat wel waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
Balen fax. Veel succes wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Date 24e gaat niet door.... kreeg vandaag een sms dat ze geen extra kaartje geregeld kon krijgen....
Sms teruggestuurd wat dan de plannen moeten zijn, maar nog niks terug gekregen....
Ach whatever.
Hoezo is Myr beschikbaar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ze met gebald vuistje. Grijp je kans, Fax.
Waarom ga je daar op wachten eigenlijk? Kan je zelf toch ook doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
Ach kan niet zeggen dat ik er van sta te kijken![]()
Nou hopelijk komt er wel een sms met een leuke andere suggestie
Dat wist ie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, uiteraard, maar van te voren aangeven dat je niet uit bent op een relatie e.d.
Ik nodigde haar uit voor een hete avond en ze zei nee, dus ik denk niet dat ze beschikbaar is.quote:
It's complicated.quote:
Het is kut dat het dan niet meer verder werkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het ok dat hij zich kut voelt, maar niet ok dat hij het jou evt. kwalijk neemt
Hmm ok. Ik word juist een beetje bang van de beperking. Als ik weet dat iemand van mij houd, dan weet ik dat. Daar heb ik geen beperkingen voor nodig. Als ik met iemand anders ook een toffe band kan hebben, verliefd kan zijn of echt van iemand kan gaan houden wil ik dat absoluut niet vantevoren al tegenhouden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook absoluut niet in. Je kunt verliefd worden op meerdere personen, meerdere personen op jou. Maat dat betekent nog niet dat ik me daarom niet zou willen beperken. Die exclusiviteit is voor mij juist een heel groot deel van de vertrouwensband. Iemand die voor jou, van jou is en jij voor hem/haar. Dan kan ik er echt niet mee overweg, wanneer ze zo af en toe buiten de deur winkelt. Jaloezie ja, en niet eens zozeer voortkomend uit eigen onzekerheid, maar gewoon het verlangen dat ze bij jou hoort.
Idd, zeker als de seks goed wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is kut dat het dan niet meer verder werkt.
juist,...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan het initiatief te nemen. Laat haar maar moeite doen, zij wilde een date.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ga je daar op wachten eigenlijk? Kan je zelf toch ook doen?
Heb je me nodig silk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Forever alone noemen ze dat. Uiteindelijk dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb sowieso een behoorlijke "ik doe waar ik zin in heb" mentaliteit. En alles wat me daarin tegenhoud of beperkt vind ik erg lastig.
* Chamastya Geeft Heloef een aai over de bol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
Ik zou sowieso iets gaan voelen voor die scharrel.
Ik hou het wel bij monogame relaties in de toekomst.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Forever alone noemen ze dat. Uiteindelijk dan.
...Als je oud en versleten bentquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee, jong zijn noemen ze dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan het initiatief te nemen. Laat haar maar moeite doen, zij wilde een date.
En anders kom ik d'r vast nog wel eens tegen.... binnenkort housewarming bij vrienden ed, en daar zal ze ook wel zijn.
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag, je hebt toch geen vriendin?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
* Chamastya Geeft Heloef een aai over de bol.
Same here. Al was dat een meisje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist,...
ook keer zoiets gehad hoor... hij kreeg gevoelens en ik had dat te laat door...
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.quote:
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?
Want wachten tot vrouwen het initiatief nemen is meestal net zo lang wachten op de weder opstanding van Jezus.
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zij nam al initiatief door mij uit te vragen.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.Damn.
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Hoeveel betaal je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zoals neuken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?
Ik wacht eerst even d'r reactie af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Aight, maar je bent ook een catch dus terecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk initiatief, moet ik onthouden.quote:
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.
Hoeft niet zo te zijn, maar voorkom dit scenario.
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Tsja, je kunt op z'n mits een beetje initiatief pakken door te zeggen "Wat jammer, treden er binnenkort nog andere bands op die je leuk vindt? Anders weet ik wel dat .... <insert Faxie's random muziekgebrabbel>".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Faxie heeft niet zolang geen seks gehad omdat die niemand kon krijgen lijkt me, eerder omdat die gewoon niet puur seks wilt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'
Als het geen kaartje kunnen regelen een plausibele verklaring heeft wel, anders niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.
Heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?
Niksquote:
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Faxie het volgende:
Nou dan geen date, jammer dan. En ik zie d'r binnenkort hoogstwaarschijnlijk toch nog wel.
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee, same here.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
Parking the beef bus in tuna town, dat is de beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =p
Dat is geen nee.quote:
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.
Ik weet niet, ik vraag nooit iemand uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel.quote:
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.
Amen, and we move on.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee.quote:
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?quote:
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
Fotos van jullie die zoenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?
Hey lekkere knoflooksteelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een one-man-woman?
[..]
Hete boi van me.
quote:
quote:
Ja inderdaad. Ik zou sowieso nog wel iets regelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezet
2 keer jezelf zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fotos van jullie die zoenen.![]()
Dan kan ik mezelf over jou heen photoshoppen.
Niet doen, kom met een voorstel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.
Of ze kon gewoon geen kaartje meer regelen natuurlijk, ja dat kan ook. Daar ga ik vooralsnog van uit in ieder geval.
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
Ben der niet mee gestopt, maar 1 keer sloeg ik een beetje door.quote:
Meer kan ik niet aan.quote:
Dat zei ik van het begin al. Maar heb op zich wel interesse om haar beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tell me more.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben der niet mee gestopt, maar 1 keer sloeg ik een beetje door.
Fixed. Tevens sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der tussen zat.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der naast zat.
Had je haar niet dronken moeten voerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der naast zat.
Laat me het weten als het misgaat. Dan kan ik Patjen hosselen.quote:
quote:
Het is geen roulette ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ooit een tip van myr gehad die ik wel tof vind...
Hou het gewoon niet op 1 meisje... Zolang je niks hebt, vergroot je kansen.
Ik zit zo vol met wijsheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
Neen. Ik verzwijg dat dan en ga dan eerst een poging doen om hem opnieuw te hosselenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me het weten als het misgaat. Dan kan ik Patjen hosselen.
Niet mee eens. Wanneer ik serieus date met iemand vind ik het oneerlijk om ook nog dates met anderen erop na te houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was zelf dronken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had je haar niet dronken moeten voeren
Er is zo'n meme waarin dat is gebeurd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fotos van jullie die zoenen.![]()
Dan kan ik mezelf over jou heen photoshoppen.
Ik vond 1 blauwtje wel genoeg eigenlijk, tijd voor pensioen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick, toch myr?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is zo'n meme waarin dat is gebeurd.
Ik kan hem niet vinden.
Mietjes zijn julliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was zelf dronken.![]()
Ik was bijna blij dat c_a zo ziek werd, want ik had ook niet nog een glas moeten nemen.
Fucks blauwtjes en chicks, gewoon een toffe tijd hebben. Dat is het enige wat belangrijk is, dan heb je ook nooit ergens spijt van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick, toch myr?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wanneer ik serieus date met iemand vind ik het oneerlijk om ook nog dates met anderen erop na te houden.
En dat verwacht ik ook van de andere partij.Tegen de tijd dat de eerste date er is... Heb je al genoeg tijd verspilt denk ik... Ik zeg niet dat je 2 dates met verschillende meisjes moet inplannen, maar ik zeg dat je je vizier niet op 1 iemand moet mikken terwijl je niet weet of dat wel het juiste slachtoffer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 1 blauwtje wel genoeg eigenlijk, tijd voor pensioen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik weet wel iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.quote:
Twi?quote:
Niet van toen je 12 was?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.
Ow wacht.
quote:
Je zou een 10tal topics moeten teruglezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfde
Ohnoes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
Ik heb een jongen gehad die ook enorm opdringerig was. Sprak me elke dag aan op MSN, zei nooit iets, blokkeerde ik hem. Stuurde die na 2 weken een sms dat die zich zorgen maakte. Elke keer weer.Voor meer dan een jaar. Terwijl ik gewoon had gezegd dat ik geen zin had in die gast.
It still hurtsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
Ik heb een jongen gehad die ook enorm opdringerig was. Sprak me elke dag aan op MSN, zei nooit iets, blokkeerde ik hem. Stuurde die na 2 weken een sms dat die zich zorgen maakte. Elke keer weer.Voor meer dan een jaar. Terwijl ik gewoon had gezegd dat ik geen zin had in die gast.
Met zo'n hentai poppetje.quote:
Harder rennen danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
men ik hou t niet bij... t gaat echt mega snel!!!
Oh dat deed ik dan weer niet, ik wachtte gewoon netjes tot ze wat zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
Maar blijft waardeloos, zo'n afzegging -_-quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja...
Ik wacht gewoon even een reactie af, en dan zien we later wel weer.
quote:
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.quote:
Ik vertel het wel aan mijn neefjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.
Ow wacht.
Je beledigt mijn niveau.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.
Hij was van het "skatje" niveau.
En hun kleinkinderen.quote:
Het went...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar blijft waardeloos, zo'n afzegging -_-
Oh ja, hun kleinkinderen al inderdaad.quote:
Nou ik heb best wel een hoog bezorgdheid gehalte, Maar ik typ niet met skatje...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.
Hij was van het "skatje" niveau.
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik haat had aan dat woord.
Zolang het maar niet te veel went.quote:
Die breezersletjes worden spontaan nat van zo'n grote kettingzaag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Hij deed een of andere opleiding in tuinwerk ofzo. Ging die stoer doen met een of andere kettingzaag. Meisjes vinden dat niet leuk, weetje.
Nee dat doe ik sowieso al heel lang niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te veel went.
Je moet niet over je heen laten lopen in elk geval. Heb ikzelf ook genoeg ervaring mee helaas
Triestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Hij deed een of andere opleiding in tuinwerk ofzo. Ging die stoer doen met een of andere kettingzaag. Meisjes vinden dat niet leuk, weetje.
*hingningningning*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Paar maanden terug was ik ergens probeert een vent van 40 mij te imponeren met zijn Audiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
Mannen met grote machines doen het meestal wel goed. Bij meisjes dan.
Golddiggers ruiken die shit yo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Op Facebook staat dat ik CEO ben, ga ik nu scoren?
Ik denk dat ze allemaal op je soppen nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Sowieso, een vrouw imponeren met je auto
Of..een vrouw die geimponeerd raakt door een auto
Op mijn Facebook stond enkel dat ik mij gelukkig voelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Vind het ook triest ik had toevallig net die auto bij me maar was wel grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
* Tangledup verstopt portemonneequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Geweldig lijkt me dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Paar maanden terug was ik ergens probeert een vent van 40 mij te imponeren met zijn Audi![]()
Waar ik op terug zei, Ziet u die Bentley?
Dat gezicht
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Golddiggers zijn van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig lijkt me dat.
[..]
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Golddiggers ruiken die shit yo.
Goed om te weten, ik kan weer gedegen gaan hosselen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal op je soppen nu.
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Myra toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Sowieso zijn slimme mannen een stuk geiler. Hoeft niet eens echt qua opleiding te zijn, maar gewoon levenswijs enzo.
Ja Golddiggers.quote:
Ik vind mezelf ook alleen maar leuk vanwege mijn auto.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
Ik vind Patje alleen leuk vanwege zijn auto.
Fiets kopen / lenen / huren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf alleen maar leuk vanwege mijn OV kaart.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Hoi rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Daar kan ik echt heel slecht tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
Waarom zou ik gaan fietsen?quote:
Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
Goeie vraag eigenlijk, vind ik mezelf leuk.
Bleh. Hoe lang?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Daarom ben jij ook arm en hij niet.quote:
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Golddiggers.
Maar meisjes van 15 worden nog oprecht week nat van een jongen met een auto.
fietsenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...
ze moet er 2 per dag, dus een weekjequote:
Je bent wel stoer als je dat eind fietstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen?
School is met de bus al een uur weg.
Wat heeft ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.
Maar leuk niet.
gewoon je eigen trein, dat is het helemaalquote:
Nou in dat opzicht heb ik geen problemen om geld uit te geven aan anderen mensjes hoor maar voor mezelf nou nee heb toch niet veel nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ik echt heel slecht tegen.
Ik heb sowieso al de neiging om altijd alles voor iedereen te betalen, ookal heb ik geen geld. Soms moeten mensen daar wel even tussen springen.
Vind het nu ook wel lastig dat ik naar Berlijn ga en eigenlijk het geld niet heb om daar echt veel te betalen. Maar ik weet van mezelf dat ik dat wel weer goedmaak door een andere keer weer meer te betalen.
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook arm en hij niet.
Dat moet je weer investeren in nieuwe kilo's en pipa's?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
ontstekinkje aan dr buikje (ze is laatst "geholpen" )quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ze?
Trouwens rokje, speel jij een instrument?
[..]
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?
Ik niet.
Let's hope soquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze moet er 2 per dag, dus een weekje
k hoop niet dat ik er verder iets van ga merken, mja als het maar aanslaat bij haar
Nee, er zijn maar weinig mensen die ik minder aantrekkelijk vind dan mezelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
Daar scoor ik echt niet meer mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent wel stoer als je dat eind fietst
Als je het spaart, kun je het aan andere (verstandigere) dingen uitgeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
quote:
Ik pot geld op of investeer in het in spullen die enkel in waarde omhoog gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Ik noem op de fiets richting supermarkt niet echt sportenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
Was ik weer. Magnetron al wezen sporten ?
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /carequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je het spaart, kun je het aan andere (verstandigere) dingen uitgeven.
Als ik lesbisch was waarschijnlijk wel. Maar dan 3 van de 5 dagen ofzo. De andere 2 niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
Ik pot geld op of investeer in het in spullen die enkel in waarde omhoog gaan
ja nja er kwam dus wondvocht uit dr buikje en dat leek goed te gaan zo/ma, maar nu weer.. dus toch maar ff langs de DA gefietstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Let's hope so
Wat voor symptomen had/heeft ze sowieso?
slimquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
[..]
Ik koop vooral dure dingen die knetterhard in waarde achteruit gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
[..]
men moet ook kunnen genieten, dus amenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /care
Juist antiek,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?
Antiek?
En verder?
Oeh, hopen dat het aanslaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ontstekinkje aan dr buikje (ze is laatst "geholpen" )
en nee, hoezo? hoewel ik wel heb gezongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel knap, maar instrument maakt haar sexy.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?
Antiek?
En verder? De goudmarkt lijkt me niet echt rendabel.
Investeren in bedrijven?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /care
Balans. De helft aan leuke dingen uitgeven, de rest sparen. Zo doe ik het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
men moet ook kunnen genieten, dus amen
Antieke poppen?quote:
Als je daar winst uit wil halen moet je op de juiste grond geboren zijn of beginnen met een paar miljoen.quote:
Nee gewoon je huis volstouwen met vaten ruwe oliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel, aandelen van SBM Offshore kopen.
Als ik jou was, zou ik ook op mezelf vallen. Of op jou dan. Zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik lesbisch was waarschijnlijk wel. Maar dan 3 van de 5 dagen ofzo. De andere 2 niet.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, hopen dat het aanslaat.
Omdat instrumenten hot zijn.
Check dit maisje.uhhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel knap, maar instrument maakt haar sexy.
*klik*
ik wil graag gitaar en/of piano leren spelen, maar ik ben daar serieus echt TE ongeduldig voorpurrrrfect.. same here eigenlijk wel, maar wel met een beetje hulp, want ik ken mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Balans. De helft aan leuke dingen uitgeven, de rest sparen. Zo doe ik het.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ben makkelijk te verleiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
Zou ik op mezelf kunnen vallen? Ik denk het wel...
Het lijkt me alleen lastig om mezelf te verleiden.
Vandaar dat ik een kleine auto hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...
Niet best lott, waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
Tangeldup zombibi was idd een film om je voor je nederlanderschap te schamen..
de autodiscussie, ik hou wel van toffe auto's maar als ik er toch niet in mag rijden van iemand ben ik er snel klaar mee
En nu ga ik mij even gedragen zoals een slechte vrouw. Ik ben al een week niet goed in orde maar de afgelopen 3 dagen heb ik alleen maar mijn bed gezien
Te voorspelbaar deze reactiequote:
Spannend. He oud is ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja er kwam dus wondvocht uit dr buikje en dat leek goed te gaan zo/ma, maar nu weer.. dus toch maar ff langs de DA gefietst
Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
Tangeldup zombibi was idd een film om je voor je nederlanderschap te schamen..
Je gaat chocola eten . . . ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
En nu ga ik mij even gedragen zoals een slechte vrouw. Ik ben al een week niet goed in orde maar de afgelopen 3 dagen heb ik alleen maar mijn bed gezien
Laatst heel duidelijk op een meisje afgestaptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk te verleiden.
Wees duidelijk. Die signalen stuur je maar naar een satteliet.
Wees leuk. Want logisch.
Problem solved.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..
Oud topic van mij trouwens![]()
Cadillac Seville.
Thales staat nog in de Next100quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
Oorlog! Dat is waar je in moet investeren!
Dat ik daar niet gelijk aan dacht.
'cause at the end of the day, as long as there are two people left on the planet, someone is gonna want someone dead'
Wat moet je nou met poppen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..
Oud topic van mij trouwens![]()
Cadillac Seville.
Nu weet ik eindelijk weer wie jij ook alweer was. Hehe.quote:
poppen zijn engquote:
thnx, eerste keer dat ze echt "wat" heeft, dus het MOET gewoon helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das nog jong voor een kat, hopelijk knapt ze er van op
*points up*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nog jong, dus dat komt vast wel goed
Ze zijn leuk en vermeerderen in waardequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
poppen zijn eng
[..]
thnx, eerste keer dat ze echt "wat" heeft, dus het MOET gewoon helpen
dat laatste geloof ik, dat eerste: ik vind ze nog steeds engquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en vermeerderen in waarde
Wil jij dan mijn poppetje zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik, dat eerste: ik vind ze nog steeds eng
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdertquote:
Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet best lott, waarom doe je jezelf dit aan?
Agussie tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkIk heb 40 graden koorts..
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdert
Nou, lekker danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkIk heb 40 graden koorts..
quote:
dat is dan wel weer awesome als dat zo zou zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdert
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, rokje is wel goed geconcerveerd
Echte liefde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijn
ik ben altijd lief, wat is krengerig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijn
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wilt dat ik mezelf eng vind?
[..]
dat is dan wel weer awesome als dat zo zou zijn![]()
[..]![]()
Krengerig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben altijd lief, wat is krengerig?
yep.......quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
Wat wil je weten, ik weet er alles van.
Geloof me als je met mij in een huis moet wonen zullen er vast irritantepuntjes van mij naar boven komen vooral omdat ik ene pack rat benquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben altijd lief, wat is krengerig?
Gekwoot voor de waarheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
Brofist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst heel duidelijk op een meisje afgestapt
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
nahh, ik word ook best gauw krengerig hoor, wanneer ik met iemand samenwoon.. niet zozeer omdat ik me dan ook echt zo voel, meer omdat ik bepaalde dingen in controle wil hebben en dat dat dan niet lukt.. ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Geloof me als je met mij in een huis moet wonen zullen er vast irritantepuntjes van mij naar boven komen vooral omdat ik ene pack rat ben
Samenwonen is dan ook heel stressig. Ik zou dat niet willenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh, ik word ook best gauw krengerig hoor, wanneer ik met iemand samenwoon.. niet zozeer omdat ik me dan ook echt zo voel, meer omdat ik bepaalde dingen in controle wil hebben en dat dat dan niet lukt.. ofzo
*points up again*quote:
Kijken hoe ze gaat reageren, ze heeft mijn uitnodiging wel geaccepteerd op facebook, jippie.quote:
Woolaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds Joy half Woola is, is ze wel liever. Dat mag best eens gezegd worden.
Wat hoe wie?!??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijken hoe ze gaat reageren, ze heeft mijn uitnodiging wel geaccepteerd op facebook, jippie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |