Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
Tangeldup zombibi was idd een film om je voor je nederlanderschap te schamen..
Je gaat chocola eten . . . ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
En nu ga ik mij even gedragen zoals een slechte vrouw. Ik ben al een week niet goed in orde maar de afgelopen 3 dagen heb ik alleen maar mijn bed gezien
Laatst heel duidelijk op een meisje afgestaptquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk te verleiden.
Wees duidelijk. Die signalen stuur je maar naar een satteliet.
Wees leuk. Want logisch.
Problem solved.
Serieus?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..
Oud topic van mij trouwens![]()
Cadillac Seville.
Thales staat nog in de Next100quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef Murdera het volgende:
Oorlog! Dat is waar je in moet investeren!
Dat ik daar niet gelijk aan dacht.
'cause at the end of the day, as long as there are two people left on the planet, someone is gonna want someone dead'
Wat moet je nou met poppen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Grappig dat je daar over begint ik heb mijn poppen laten taxeren, bij elkaar een kleine 500E voor betaald nu na taxatie is de hele boel een kleine 1500E..
Oud topic van mij trouwens![]()
Cadillac Seville.
Nu weet ik eindelijk weer wie jij ook alweer was. Hehe.quote:
poppen zijn engquote:
thnx, eerste keer dat ze echt "wat" heeft, dus het MOET gewoon helpenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das nog jong voor een kat, hopelijk knapt ze er van op
*points up*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nog jong, dus dat komt vast wel goed
Ze zijn leuk en vermeerderen in waardequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
poppen zijn eng
[..]
thnx, eerste keer dat ze echt "wat" heeft, dus het MOET gewoon helpen
dat laatste geloof ik, dat eerste: ik vind ze nog steeds engquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ze zijn leuk en vermeerderen in waarde
Wil jij dan mijn poppetje zijn?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik, dat eerste: ik vind ze nog steeds eng
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdertquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |