Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan het initiatief te nemen. Laat haar maar moeite doen, zij wilde een date.
En anders kom ik d'r vast nog wel eens tegen.... binnenkort housewarming bij vrienden ed, en daar zal ze ook wel zijn.
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag, je hebt toch geen vriendin?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
* Chamastya Geeft Heloef een aai over de bol.
Same here. Al was dat een meisje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist,...
ook keer zoiets gehad hoor... hij kreeg gevoelens en ik had dat te laat door...
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.quote:
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?
Want wachten tot vrouwen het initiatief nemen is meestal net zo lang wachten op de weder opstanding van Jezus.
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zij nam al initiatief door mij uit te vragen.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.Damn.
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Hoeveel betaal je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zoals neuken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?
Ik wacht eerst even d'r reactie af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Aight, maar je bent ook een catch dus terecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk initiatief, moet ik onthouden.quote:
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.
Hoeft niet zo te zijn, maar voorkom dit scenario.
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Tsja, je kunt op z'n mits een beetje initiatief pakken door te zeggen "Wat jammer, treden er binnenkort nog andere bands op die je leuk vindt? Anders weet ik wel dat .... <insert Faxie's random muziekgebrabbel>".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Faxie heeft niet zolang geen seks gehad omdat die niemand kon krijgen lijkt me, eerder omdat die gewoon niet puur seks wilt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'
Als het geen kaartje kunnen regelen een plausibele verklaring heeft wel, anders niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.
Heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?
Niksquote:
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Faxie het volgende:
Nou dan geen date, jammer dan. En ik zie d'r binnenkort hoogstwaarschijnlijk toch nog wel.
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee, same here.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
Parking the beef bus in tuna town, dat is de beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =p
Dat is geen nee.quote:
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.
Ik weet niet, ik vraag nooit iemand uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel.quote:
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.
Amen, and we move on.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee.quote:
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?quote:
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |