Tsja, je kunt op z'n mits een beetje initiatief pakken door te zeggen "Wat jammer, treden er binnenkort nog andere bands op die je leuk vindt? Anders weet ik wel dat .... <insert Faxie's random muziekgebrabbel>".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Faxie heeft niet zolang geen seks gehad omdat die niemand kon krijgen lijkt me, eerder omdat die gewoon niet puur seks wilt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'
Als het geen kaartje kunnen regelen een plausibele verklaring heeft wel, anders niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.
Heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?
Niksquote:
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Faxie het volgende:
Nou dan geen date, jammer dan. En ik zie d'r binnenkort hoogstwaarschijnlijk toch nog wel.
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee, same here.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
Parking the beef bus in tuna town, dat is de beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =p
Dat is geen nee.quote:
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.
Ik weet niet, ik vraag nooit iemand uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel.quote:
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.
Amen, and we move on.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee.quote:
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?quote:
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |