Als er iemand voor m'n snufferd staat die zo hot is en zonder strings attached de koffer in wil duiken, tsja. Ik ben niet zo hypocriet te zeggen dat ik dat niet zou doen. Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:34 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij ligt het iets anders. Mijn voorkeur gaat uit naar een relatie, maar als er toevallig een scharrel of ONS op m'n pad komt, ga ik dat niet uit de weg.
Dat zou ik ook niet lang kunnen nee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand voor m'n snufferd staat die zo hot is en zonder strings attached de koffer in wil duiken, tsja. Ik ben niet zo hypocriet te zeggen dat ik dat niet zou doen. Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
Kluivert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ik mijn kip nog kopen.. (baas boven baas)quote:
Zo zie ik het overigens ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
ik nog het besluit nemen dat ik binnenkort weer eens kip ga etenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik mijn kip nog kopen.. (baas boven baas)
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:39 schreef Chamastya het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om te scharrelen ik ben net een legbatterij kip laat mij maar in me hokje zitten
sjooooo...!!! jij wint!!quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef STING het volgende:
[..]
ik nog het besluit nemen dat ik binnenkort weer eens kip ga eten
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik pak alles aan, ik ben een multikip.
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgtquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:41 schreef STING het volgende:
[..]
Da's de bekende valkuil ja, van te voren evt. uitspreken
Daar geloof ik ook absoluut niet in. Je kunt verliefd worden op meerdere personen, meerdere personen op jou. Maat dat betekent nog niet dat ik me daarom niet zou willen beperken. Die exclusiviteit is voor mij juist een heel groot deel van de vertrouwensband. Iemand die voor jou, van jou is en jij voor hem/haar. Dan kan ik er echt niet mee overweg, wanneer ze zo af en toe buiten de deur winkelt. Jaloezie ja, en niet eens zozeer voortkomend uit eigen onzekerheid, maar gewoon het verlangen dat ze bij jou hoort.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo zie ik het overigens ook niet.
Ik geloof alleen niet dat je die liefde/band/klik maar met 1 iemand kan hebben. En zou niet weten waarom je je daarom dus maar tot 1 iemand zou beperken.
Nee, uiteraard, maar van te voren aangeven dat je niet uit bent op een relatie e.d.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgt
Ik geloof nog steeds dat het merendeel van de mannen grotendeels met hun lul denktquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
e kan toch niet afspreken dta je geen gevoelens krijgt
Zonde Faxie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Date 24e gaat niet door.... kreeg vandaag een sms dat ze geen extra kaartje geregeld kon krijgen....
Sms teruggestuurd wat dan de plannen moeten zijn, maar nog niks terug gekregen....
Ach whatever.
Ik kan dat wel waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:37 schreef twi het volgende:
Maar een vast neukertje? Gewoon iemand die je niet leuk genoeg vindt voor een relatie, maar omdat je je gerief wilt halen wel neukt? Nee.
Balen fax. Veel succes wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:43 schreef Faxie het volgende:
Date 24e gaat niet door.... kreeg vandaag een sms dat ze geen extra kaartje geregeld kon krijgen....
Sms teruggestuurd wat dan de plannen moeten zijn, maar nog niks terug gekregen....
Ach whatever.
Hoezo is Myr beschikbaar?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Zei ze met gebald vuistje. Grijp je kans, Fax.
Waarom ga je daar op wachten eigenlijk? Kan je zelf toch ook doen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:45 schreef Faxie het volgende:
Ach kan niet zeggen dat ik er van sta te kijken![]()
Nou hopelijk komt er wel een sms met een leuke andere suggestie
Dat wist ie.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, uiteraard, maar van te voren aangeven dat je niet uit bent op een relatie e.d.
Ik nodigde haar uit voor een hete avond en ze zei nee, dus ik denk niet dat ze beschikbaar is.quote:
It's complicated.quote:
Het is kut dat het dan niet meer verder werkt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het ok dat hij zich kut voelt, maar niet ok dat hij het jou evt. kwalijk neemt
Hmm ok. Ik word juist een beetje bang van de beperking. Als ik weet dat iemand van mij houd, dan weet ik dat. Daar heb ik geen beperkingen voor nodig. Als ik met iemand anders ook een toffe band kan hebben, verliefd kan zijn of echt van iemand kan gaan houden wil ik dat absoluut niet vantevoren al tegenhouden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Daar geloof ik ook absoluut niet in. Je kunt verliefd worden op meerdere personen, meerdere personen op jou. Maat dat betekent nog niet dat ik me daarom niet zou willen beperken. Die exclusiviteit is voor mij juist een heel groot deel van de vertrouwensband. Iemand die voor jou, van jou is en jij voor hem/haar. Dan kan ik er echt niet mee overweg, wanneer ze zo af en toe buiten de deur winkelt. Jaloezie ja, en niet eens zozeer voortkomend uit eigen onzekerheid, maar gewoon het verlangen dat ze bij jou hoort.
Idd, zeker als de seks goed wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is kut dat het dan niet meer verder werkt.
juist,...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan het initiatief te nemen. Laat haar maar moeite doen, zij wilde een date.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom ga je daar op wachten eigenlijk? Kan je zelf toch ook doen?
Heb je me nodig silk?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Forever alone noemen ze dat. Uiteindelijk dan.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Maar ik heb sowieso een behoorlijke "ik doe waar ik zin in heb" mentaliteit. En alles wat me daarin tegenhoud of beperkt vind ik erg lastig.
* Chamastya Geeft Heloef een aai over de bol.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
Ik zou sowieso iets gaan voelen voor die scharrel.
Ik hou het wel bij monogame relaties in de toekomst.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Forever alone noemen ze dat. Uiteindelijk dan.
...Als je oud en versleten bentquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee, jong zijn noemen ze dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan het initiatief te nemen. Laat haar maar moeite doen, zij wilde een date.
En anders kom ik d'r vast nog wel eens tegen.... binnenkort housewarming bij vrienden ed, en daar zal ze ook wel zijn.
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag, je hebt toch geen vriendin?
Wat is deze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:49 schreef Chamastya het volgende:
[..]
* Chamastya Geeft Heloef een aai over de bol.
Same here. Al was dat een meisje.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
juist,...
ook keer zoiets gehad hoor... hij kreeg gevoelens en ik had dat te laat door...
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.quote:
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar 't onderwerp is toch net dat jij iedereen wilt doen waar je zin in hebt enzo?
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm, je vind haar niet echt leuk of wel?
Want wachten tot vrouwen het initiatief nemen is meestal net zo lang wachten op de weder opstanding van Jezus.
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zij nam al initiatief door mij uit te vragen.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat ik ook monogaam ben.Damn.
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Hoeveel betaal je?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die boodschappen voor me wil doen. En de was moet ook nog opgevouwen. Als je daar zin in hebt; ja.
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker, heb niet het idee dat we bij elkaar passen verder, maar heb geen probleem met een date en kijken hoe dat loopt. zo goed ken ik d'r nog niet namelijk.
Zoals neuken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan kun jij toch nu initiatief nemen door wat anders voor te stellen?
Ik wacht eerst even d'r reactie af.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Aight, maar je bent ook een catch dus terecht.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuk initiatief, moet ik onthouden.quote:
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar hoofd: Ik doe niks meer, nu zal ie het wel door hebben.
Hoeft niet zo te zijn, maar voorkom dit scenario.
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zij was degene die afzei. Dan vind ik dat zij ook de nieuwe afspraak moet regelen toch.
Tsja, je kunt op z'n mits een beetje initiatief pakken door te zeggen "Wat jammer, treden er binnenkort nog andere bands op die je leuk vindt? Anders weet ik wel dat .... <insert Faxie's random muziekgebrabbel>".quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =pquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Faxie heeft niet zolang geen seks gehad omdat die niemand kon krijgen lijkt me, eerder omdat die gewoon niet puur seks wilt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij wil toch ook weer een keer batsen of niet?
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja daarom kapt ze de date af met 'Ik kan geen kaartjes meer krijgen sorry'
Als het geen kaartje kunnen regelen een plausibele verklaring heeft wel, anders niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen kaartje kunnen regelen vind ik niet gelijk afzeggen.. Als je dan een ander plan terug stuurt heb je in mijn ogen meer kans op een andere date dan wanneer je het aan haar over laat.
Heb ik alquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt niet iemand nodig om je lichamelijk te verwennen?
Niksquote:
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:57 schreef Faxie het volgende:
Nou dan geen date, jammer dan. En ik zie d'r binnenkort hoogstwaarschijnlijk toch nog wel.
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfdequote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee, same here.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
Parking the beef bus in tuna town, dat is de beste.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
batsen... vind dat demk ik toch wel een van de lelijkste verwoordingen... al heeft hij denk ik gemengde 1e plaats met krikken =p
Dat is geen nee.quote:
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die als ik met zo'n reden zou afzeggen en wel echt zou willen afspreken, zelf al met een vervangend idee zou komen?
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezetquote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik ook maar mee gestopt.
Ik weet niet, ik vraag nooit iemand uit.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Myraela het volgende:
Jawel.quote:
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar als je geen kaartjes kan krijgen kan je simpelweg geen kaartje meer krijgen. Dat is overmacht, of nou ja misschien laksheid dat ze niet eerder kaartjes heeft geregeld. Maar een geen opzet tenminste.
Amen, and we move on.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Nee.quote:
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?quote:
Oh dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |