Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet best lott, waarom doe je jezelf dit aan?
Agussie tochquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkIk heb 40 graden koorts..
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdert
Nou, lekker danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Wat het in bed liggen? Dat is gedwongen namelijkIk heb 40 graden koorts..
quote:
dat is dan wel weer awesome als dat zo zou zijnquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij in waarde vermeerdert
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, rokje is wel goed geconcerveerd
Echte liefde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijn
ik ben altijd lief, wat is krengerig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Dat neem ik voor lief ook dat ze geld kost en af en toe een krengetje mag zijn
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je wilt dat ik mezelf eng vind?
[..]
dat is dan wel weer awesome als dat zo zou zijn![]()
[..]![]()
Krengerig?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben altijd lief, wat is krengerig?
yep.......quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
Wat wil je weten, ik weet er alles van.
Geloof me als je met mij in een huis moet wonen zullen er vast irritantepuntjes van mij naar boven komen vooral omdat ik ene pack rat benquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben altijd lief, wat is krengerig?
Gekwoot voor de waarheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
Brofist.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Laatst heel duidelijk op een meisje afgestapt
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Krengerig?
nahh, ik word ook best gauw krengerig hoor, wanneer ik met iemand samenwoon.. niet zozeer omdat ik me dan ook echt zo voel, meer omdat ik bepaalde dingen in controle wil hebben en dat dat dan niet lukt.. ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Geloof me als je met mij in een huis moet wonen zullen er vast irritantepuntjes van mij naar boven komen vooral omdat ik ene pack rat ben
Samenwonen is dan ook heel stressig. Ik zou dat niet willenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nahh, ik word ook best gauw krengerig hoor, wanneer ik met iemand samenwoon.. niet zozeer omdat ik me dan ook echt zo voel, meer omdat ik bepaalde dingen in controle wil hebben en dat dat dan niet lukt.. ofzo
*points up again*quote:
Kijken hoe ze gaat reageren, ze heeft mijn uitnodiging wel geaccepteerd op facebook, jippie.quote:
Woolaquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sinds Joy half Woola is, is ze wel liever. Dat mag best eens gezegd worden.
Wat hoe wie?!??quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kijken hoe ze gaat reageren, ze heeft mijn uitnodiging wel geaccepteerd op facebook, jippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |