Op mijn Facebook stond enkel dat ik mij gelukkig voelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Op Facebook staat dat ik CEO ben, ga ik nu scoren?
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Sowieso, een vrouw imponeren met je auto
Of..een vrouw die geimponeerd raakt door een auto
Vind het ook triest ik had toevallig net die auto bij me maar was wel grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
* Tangledup verstopt portemonneequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Geweldig lijkt me dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Paar maanden terug was ik ergens probeert een vent van 40 mij te imponeren met zijn Audi![]()
Waar ik op terug zei, Ziet u die Bentley?
Dat gezicht
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Golddiggers zijn van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig lijkt me dat.
[..]
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Golddiggers ruiken die shit yo.
Goed om te weten, ik kan weer gedegen gaan hosselen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal op je soppen nu.
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Myra toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Sowieso zijn slimme mannen een stuk geiler. Hoeft niet eens echt qua opleiding te zijn, maar gewoon levenswijs enzo.
Ja Golddiggers.quote:
Ik vind mezelf ook alleen maar leuk vanwege mijn auto.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
Ik vind Patje alleen leuk vanwege zijn auto.
Fiets kopen / lenen / huren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf alleen maar leuk vanwege mijn OV kaart.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Hoi rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Daar kan ik echt heel slecht tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
Waarom zou ik gaan fietsen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |