Maar blijft waardeloos, zo'n afzegging -_-quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja...
Ik wacht gewoon even een reactie af, en dan zien we later wel weer.
quote:
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.quote:
Ik vertel het wel aan mijn neefjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.
Ow wacht.
Je beledigt mijn niveau.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.
Hij was van het "skatje" niveau.
En hun kleinkinderen.quote:
Het went...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar blijft waardeloos, zo'n afzegging -_-
Oh ja, hun kleinkinderen al inderdaad.quote:
Nou ik heb best wel een hoog bezorgdheid gehalte, Maar ik typ niet met skatje...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen het niet zijn, jullie kunnen Nederlands typen.
Hij was van het "skatje" niveau.
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik haat had aan dat woord.
Zolang het maar niet te veel went.quote:
Die breezersletjes worden spontaan nat van zo'n grote kettingzaag.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Hij deed een of andere opleiding in tuinwerk ofzo. Ging die stoer doen met een of andere kettingzaag. Meisjes vinden dat niet leuk, weetje.
Nee dat doe ik sowieso al heel lang niet meer.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang het maar niet te veel went.
Je moet niet over je heen laten lopen in elk geval. Heb ikzelf ook genoeg ervaring mee helaas
Triestquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Hij deed een of andere opleiding in tuinwerk ofzo. Ging die stoer doen met een of andere kettingzaag. Meisjes vinden dat niet leuk, weetje.
*hingningningning*quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:11 schreef Myraela het volgende:
Paar maanden terug was ik ergens probeert een vent van 40 mij te imponeren met zijn Audiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:15 schreef heloef het volgende:
Mannen met grote machines doen het meestal wel goed. Bij meisjes dan.
Golddiggers ruiken die shit yo.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Op Facebook staat dat ik CEO ben, ga ik nu scoren?
Ik denk dat ze allemaal op je soppen nu.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Sowieso, een vrouw imponeren met je auto
Of..een vrouw die geimponeerd raakt door een auto
Op mijn Facebook stond enkel dat ik mij gelukkig voelde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Vind het ook triest ik had toevallig net die auto bij me maar was wel grappigquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
* Tangledup verstopt portemonneequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Geweldig lijkt me dat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Paar maanden terug was ik ergens probeert een vent van 40 mij te imponeren met zijn Audi![]()
Waar ik op terug zei, Ziet u die Bentley?
Dat gezicht
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef STING het volgende:
Golddiggers zijn van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Geweldig lijkt me dat.
[..]
Dat heeft alleen nog zijn weerslag op meisjes van 15 meestal.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Golddiggers ruiken die shit yo.
Goed om te weten, ik kan weer gedegen gaan hosselen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal op je soppen nu.
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad, aan al uitgegeven geld heb ik niets.
Myra toch.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:16 schreef Myraela het volgende:
Sowieso zijn slimme mannen een stuk geiler. Hoeft niet eens echt qua opleiding te zijn, maar gewoon levenswijs enzo.
Ja Golddiggers.quote:
Ik vind mezelf ook alleen maar leuk vanwege mijn auto.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:20 schreef SiIk het volgende:
Ik vind Patje alleen leuk vanwege zijn auto.
Fiets kopen / lenen / huren?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf alleen maar leuk vanwege mijn OV kaart.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Hoi rokjequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
'n avond
poes aan de amoxicilline, dat gaat dubbel feest worden
Daar kan ik echt heel slecht tegen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
Waarom zou ik gaan fietsen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |