Er is zo'n meme waarin dat is gebeurd.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fotos van jullie die zoenen.![]()
Dan kan ik mezelf over jou heen photoshoppen.
Ik vond 1 blauwtje wel genoeg eigenlijk, tijd voor pensioen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick, toch myr?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is zo'n meme waarin dat is gebeurd.
Ik kan hem niet vinden.
Mietjes zijn julliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was zelf dronken.![]()
Ik was bijna blij dat c_a zo ziek werd, want ik had ook niet nog een glas moeten nemen.
Fucks blauwtjes en chicks, gewoon een toffe tijd hebben. Dat is het enige wat belangrijk is, dan heb je ook nooit ergens spijt van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liever 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick, toch myr?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet mee eens. Wanneer ik serieus date met iemand vind ik het oneerlijk om ook nog dates met anderen erop na te houden.
En dat verwacht ik ook van de andere partij.Tegen de tijd dat de eerste date er is... Heb je al genoeg tijd verspilt denk ik... Ik zeg niet dat je 2 dates met verschillende meisjes moet inplannen, maar ik zeg dat je je vizier niet op 1 iemand moet mikken terwijl je niet weet of dat wel het juiste slachtoffer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond 1 blauwtje wel genoeg eigenlijk, tijd voor pensioen.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]Ik weet wel iemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.quote:
Twi?quote:
Niet van toen je 12 was?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kun je je kleinkinderen vertellen over die keer dat je bijna een chick scoorde.
Ow wacht.
quote:
Je zou een 10tal topics moeten teruglezen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees zeg ik hetzelfde
Ohnoes.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was 16 en nogal opdringerig, diep weggestopt trauma.
Was jij dat?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
Ik heb een jongen gehad die ook enorm opdringerig was. Sprak me elke dag aan op MSN, zei nooit iets, blokkeerde ik hem. Stuurde die na 2 weken een sms dat die zich zorgen maakte. Elke keer weer.Voor meer dan een jaar. Terwijl ik gewoon had gezegd dat ik geen zin had in die gast.
It still hurtsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
Ik heb een jongen gehad die ook enorm opdringerig was. Sprak me elke dag aan op MSN, zei nooit iets, blokkeerde ik hem. Stuurde die na 2 weken een sms dat die zich zorgen maakte. Elke keer weer.Voor meer dan een jaar. Terwijl ik gewoon had gezegd dat ik geen zin had in die gast.
Met zo'n hentai poppetje.quote:
Harder rennen danquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
men ik hou t niet bij... t gaat echt mega snel!!!
Oh dat deed ik dan weer niet, ik wachtte gewoon netjes tot ze wat zei.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohnoes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |