Fotos van jullie die zoenen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je hebt ons live zien zoenen, nog foto's nodig ook?
Hey lekkere knoflooksteelquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een one-man-woman?
[..]
Hete boi van me.
quote:
quote:
Ja inderdaad. Ik zou sowieso nog wel iets regelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had dan op zn minst erbij gezegd... of we dan van te voren wat gaan drinken, of achteraf weet ik t... maar dan maar ff een nep-date alvast vastgezet
2 keer jezelf zeker?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fotos van jullie die zoenen.![]()
Dan kan ik mezelf over jou heen photoshoppen.
Niet doen, kom met een voorstel.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Of het is een kutexcuus omdat ze niet meer durft/wilt/kan/een ander ontmoet heeft/noem maar op.
Of ze kon gewoon geen kaartje meer regelen natuurlijk, ja dat kan ook. Daar ga ik vooralsnog van uit in ieder geval.
Maar ik stuurde d'r wel een bericht terug met de vraag wat we dan anders kunnen gaan doen.
Ben der niet mee gestopt, maar 1 keer sloeg ik een beetje door.quote:
Meer kan ik niet aan.quote:
Dat zei ik van het begin al. Maar heb op zich wel interesse om haar beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 18:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon niet leuk genoeg.
Tell me more.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben der niet mee gestopt, maar 1 keer sloeg ik een beetje door.
Fixed. Tevens sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der tussen zat.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der naast zat.
Had je haar niet dronken moeten voerenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Myraela het volgende:
Dat klef gedoe van patje en silk terwijl ik der naast zat.
Laat me het weten als het misgaat. Dan kan ik Patjen hosselen.quote:
quote:
Het is geen roulette ofzoquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb ooit een tip van myr gehad die ik wel tof vind...
Hou het gewoon niet op 1 meisje... Zolang je niks hebt, vergroot je kansen.
Ik zit zo vol met wijsheid.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
Neen. Ik verzwijg dat dan en ga dan eerst een poging doen om hem opnieuw te hosselenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat me het weten als het misgaat. Dan kan ik Patjen hosselen.
Niet mee eens. Wanneer ik serieus date met iemand vind ik het oneerlijk om ook nog dates met anderen erop na te houden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was zelf dronken.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Had je haar niet dronken moeten voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |