Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
Goeie vraag eigenlijk, vind ik mezelf leuk.
Bleh. Hoe lang?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Daarom ben jij ook arm en hij niet.quote:
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Golddiggers.
Maar meisjes van 15 worden nog oprecht week nat van een jongen met een auto.
fietsenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...
ze moet er 2 per dag, dus een weekjequote:
Je bent wel stoer als je dat eind fietstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen?
School is met de bus al een uur weg.
Wat heeft ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.
Maar leuk niet.
gewoon je eigen trein, dat is het helemaalquote:
Nou in dat opzicht heb ik geen problemen om geld uit te geven aan anderen mensjes hoor maar voor mezelf nou nee heb toch niet veel nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ik echt heel slecht tegen.
Ik heb sowieso al de neiging om altijd alles voor iedereen te betalen, ookal heb ik geen geld. Soms moeten mensen daar wel even tussen springen.
Vind het nu ook wel lastig dat ik naar Berlijn ga en eigenlijk het geld niet heb om daar echt veel te betalen. Maar ik weet van mezelf dat ik dat wel weer goedmaak door een andere keer weer meer te betalen.
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook arm en hij niet.
Dat moet je weer investeren in nieuwe kilo's en pipa's?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
ontstekinkje aan dr buikje (ze is laatst "geholpen" )quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ze?
Trouwens rokje, speel jij een instrument?
[..]
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?
Ik niet.
Let's hope soquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze moet er 2 per dag, dus een weekje
k hoop niet dat ik er verder iets van ga merken, mja als het maar aanslaat bij haar
Nee, er zijn maar weinig mensen die ik minder aantrekkelijk vind dan mezelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
Daar scoor ik echt niet meer mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent wel stoer als je dat eind fietst
Als je het spaart, kun je het aan andere (verstandigere) dingen uitgeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
quote:
Ik pot geld op of investeer in het in spullen die enkel in waarde omhoog gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Ik noem op de fiets richting supermarkt niet echt sportenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
Was ik weer. Magnetron al wezen sporten ?
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /carequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als je het spaart, kun je het aan andere (verstandigere) dingen uitgeven.
Als ik lesbisch was waarschijnlijk wel. Maar dan 3 van de 5 dagen ofzo. De andere 2 niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
Ik pot geld op of investeer in het in spullen die enkel in waarde omhoog gaan
ja nja er kwam dus wondvocht uit dr buikje en dat leek goed te gaan zo/ma, maar nu weer.. dus toch maar ff langs de DA gefietstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef STING het volgende:
[..]
Let's hope so
Wat voor symptomen had/heeft ze sowieso?
slimquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
[..]
Ik koop vooral dure dingen die knetterhard in waarde achteruit gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Chamastya het volgende:
[..]
[..]
men moet ook kunnen genieten, dus amenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /care
Juist antiek,quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?
Antiek?
En verder?
Oeh, hopen dat het aanslaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ontstekinkje aan dr buikje (ze is laatst "geholpen" )
en nee, hoezo? hoewel ik wel heb gezongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel knap, maar instrument maakt haar sexy.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat gaat tegenwoordig nog in waarde omhoog?
Antiek?
En verder? De goudmarkt lijkt me niet echt rendabel.
Investeren in bedrijven?
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
En nu geef ik het aan leuke dingen uit. /care
Balans. De helft aan leuke dingen uitgeven, de rest sparen. Zo doe ik het.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
men moet ook kunnen genieten, dus amen
Antieke poppen?quote:
Als je daar winst uit wil halen moet je op de juiste grond geboren zijn of beginnen met een paar miljoen.quote:
Nee gewoon je huis volstouwen met vaten ruwe oliequote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Snel, aandelen van SBM Offshore kopen.
Als ik jou was, zou ik ook op mezelf vallen. Of op jou dan. Zoiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik lesbisch was waarschijnlijk wel. Maar dan 3 van de 5 dagen ofzo. De andere 2 niet.![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, hopen dat het aanslaat.
Omdat instrumenten hot zijn.
Check dit maisje.uhhuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo heel knap, maar instrument maakt haar sexy.
*klik*
ik wil graag gitaar en/of piano leren spelen, maar ik ben daar serieus echt TE ongeduldig voorpurrrrfect.. same here eigenlijk wel, maar wel met een beetje hulp, want ik ken mezelfquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Balans. De helft aan leuke dingen uitgeven, de rest sparen. Zo doe ik het.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik ben makkelijk te verleiden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
Zou ik op mezelf kunnen vallen? Ik denk het wel...
Het lijkt me alleen lastig om mezelf te verleiden.
Vandaar dat ik een kleine auto hebquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...
Niet best lott, waarom doe je jezelf dit aan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:32 schreef Lot88 het volgende:
Tangeldup zombibi was idd een film om je voor je nederlanderschap te schamen..
de autodiscussie, ik hou wel van toffe auto's maar als ik er toch niet in mag rijden van iemand ben ik er snel klaar mee
En nu ga ik mij even gedragen zoals een slechte vrouw. Ik ben al een week niet goed in orde maar de afgelopen 3 dagen heb ik alleen maar mijn bed gezien
Te voorspelbaar deze reactiequote:
Spannend. He oud is ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja nja er kwam dus wondvocht uit dr buikje en dat leek goed te gaan zo/ma, maar nu weer.. dus toch maar ff langs de DA gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |