Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
Goeie vraag eigenlijk, vind ik mezelf leuk.
Bleh. Hoe lang?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Daarom ben jij ook arm en hij niet.quote:
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Golddiggers.
Maar meisjes van 15 worden nog oprecht week nat van een jongen met een auto.
fietsenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Chamastya het volgende:
[..]
We zeggen zo, Hoe groter de auto hoe kleiner de lul. Ik heb geen eigen auto meer dus...
ze moet er 2 per dag, dus een weekjequote:
Je bent wel stoer als je dat eind fietstquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan fietsen?
School is met de bus al een uur weg.
Wat heeft ze?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
antibiotica.. waarvan ze 1: vast aan de dunne gaat raken
en 2: ik ben er allergisch voor
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mezelf lief, geen kwade bedoelingen en soms wel gezellig om erbij te hebben.
Maar leuk niet.
gewoon je eigen trein, dat is het helemaalquote:
Nou in dat opzicht heb ik geen problemen om geld uit te geven aan anderen mensjes hoor maar voor mezelf nou nee heb toch niet veel nodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar kan ik echt heel slecht tegen.
Ik heb sowieso al de neiging om altijd alles voor iedereen te betalen, ookal heb ik geen geld. Soms moeten mensen daar wel even tussen springen.
Vind het nu ook wel lastig dat ik naar Berlijn ga en eigenlijk het geld niet heb om daar echt veel te betalen. Maar ik weet van mezelf dat ik dat wel weer goedmaak door een andere keer weer meer te betalen.
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:26 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daarom ben jij ook arm en hij niet.
Dat moet je weer investeren in nieuwe kilo's en pipa's?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:21 schreef Chamastya het volgende:
[..]
Ik ben een vrek heb altijd geldmaar dat heeft dus zijn reden ik geef het niet uit
ontstekinkje aan dr buikje (ze is laatst "geholpen" )quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ze?
Trouwens rokje, speel jij een instrument?
[..]
Goede vraag. Zou je op jezelf vallen?
Ik niet.
Let's hope soquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ze moet er 2 per dag, dus een weekje
k hoop niet dat ik er verder iets van ga merken, mja als het maar aanslaat bij haar
Nee, er zijn maar weinig mensen die ik minder aantrekkelijk vind dan mezelf.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
Daar scoor ik echt niet meer mee.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent wel stoer als je dat eind fietst
Als je het spaart, kun je het aan andere (verstandigere) dingen uitgeven.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik niet.
quote:
Ik pot geld op of investeer in het in spullen die enkel in waarde omhoog gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt niets aan geld als je het niet uitgeeft.
Ik noem op de fiets richting supermarkt niet echt sportenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
Was ik weer. Magnetron al wezen sporten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |