Inderdaad. Teringsubsidieclubquote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Wat heeft Genee toch ontzettend vaak gelijk. Onzin-verhaal van Gijp, ze hebben daar fucking 30 miljoen uitgegeven. Dan horen er spelers te staan die 'op kunnen staan'. PSV had fluitend naar de titel moeten gaan.
Spelers gekocht die op kunnen staan. Ze hebben heel veel geld aan jeugdig talent uitgegeven.quote:
Dat is nog afwachten, maar die jongens die hij noemt zie je gewoon aan dat ze wat hebben. Erisken heeft echt een gigantisch gevoel voor het aannemen van de bal, Strootman wordt de nieuwe Van Bommel en kan ook nog eens scoren en Clasie kan alles.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Clasie wordt de nieuwe Xavi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanmiddag hadden we niet het beste midden veld en voor hoede.. icm met zo'n verdediging hoe zouden wij dan fluitend kampioen moeten worden?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inderdaad. Teringsubsidieclub![]()
![]()
Bail-out die Feijenoord nooit kreeg.
Niet de schuld van Fredje dus.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
Wat heeft Genee toch ontzettend vaak gelijk. Onzin-verhaal van Gijp, ze hebben daar fucking 30 miljoen uitgegeven. Dan horen er spelers te staan die 'op kunnen staan'. PSV had fluitend naar de titel moeten gaan.
Precies, en dat is dus een grote beleidsfout geweest. Niet iets "wat kan gebeuren".quote:Op maandag 12 maart 2012 21:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Spelers gekocht die op kunnen staan. Ze hebben heel veel geld aan jeugdig talent uitgegeven.
Hij is een echte néger.quote:
Klopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, en dat is dus een grote beleidsfout geweest. Niet iets "wat kan gebeuren".
Eigenlijk is Brands dus degene die dit veroorzaakt heeft.
Het had GEMOETEN voor 30 miljoen. Ondertussen is het middenveld van Twente en Feijenoord beter dan dat van jullie, is de voorhoede van Heerenveen beter, loopt de beste spits van Nederland rond bij Twente/Feijenoord en is de verdediging van PSV echt dra-ma-tisch.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we niet het beste midden veld en voor hoede.. icm met zo'n verdediging hoe zouden wij dan fluitend kampioen moeten worden?
3. En jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
En Guidetti scoort 2 wedstrijden niet en is nu opeens uit vorm
Vorige week vonden ze hem nog erg goed spelen ondanks dat 'ie niet gescoord hadquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Guidetti is al 2 wedstrijden nergens te bekennenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hij krijgt ook geen een bal met die gehandicapte buitenspelersquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Guidetti is al 2 wedstrijden nergens te bekennen
Na hattricks tegen Twente, Ajax en Vitesse op rij kun je dat stellen jaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Is ook teveel gehyped. Heeft niks met vorm te maken.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Guidetti is al 2 wedstrijden nergens te bekennen
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij krijgt ook geen een bal met die gehandicapte buitenspelers
Wat Sno daar op plek 2 doet levert me een roestig achterwerk op.quote:
Hij is al een paar maandjes raar bezigquote:Op maandag 12 maart 2012 21:02 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat een gelul van die snor. Alsof PSV alleen de laatste week slecht speelt.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is ook teveel gehyped. Heeft niks met vorm te maken.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Die spelers van de week daar kan ik me nog wel in vinden, maar dat eindklassement is gewoon raar.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat Sno daar op plek 2 doet levert me een roestig achterwerk op.˛
En daarom vond ik dus dat Gijp teveel voorbij aan het echte probleem ging.quote:
Nope. Wordt hooguit een Europees subtopper.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..].
Beste spits op de Nederlandse velden, evt met die De Jong.
Wordt een wereldspits.
Dikkerdjes pestenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Beetje makkelijk scoren idd...
Gelul. Die gast maakte 3 hattricks man.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar houdt Gijp zich toch nooit mee bezig.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En daarom vond ik dus dat Gijp teveel voorbij aan het echte probleem ging.
Z'n deel over dat er geen spelers waren die op konden staan klopt, maar hij had ook door moeten gaan over waarom dat zo was.
Scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gelul. Die gast maakte 3 hattricks man.
Zeker, de helft van zijn doelpunten zijn penalty's.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope. Wordt hooguit een Europees subtopper.
Scorebordjournalistiek ftw.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde gewoon erg goed, dat valt echt niet te ontkennen. Elk schot tussen de palen, altijd aanspeelbaar, etc.quote:
We zullen zien, ik geloof er geen reet van.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Dan snap je er echt niets van. Iemand met zijn techniek, zijn neusje voor de goal, zijn drive én het feit dat hij pas 20 is... Wereldspits in wording.
7 stuks, waarvan MINIMAAL de helft ook een doelpunt was geweest als hij niet onderuit getrokken was.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, de helft van zijn doelpunten zijn penalty's.˛
quote:
Je gaat er gemakshalve maar vanuit dat ik een nek heb?quote:
Nope, zielig dat je altijd moet terugvallen op club vs. club-discussies.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Doet het je nog pijn, hoe ie je idool Vertonghen vernederde?
Eens, subtop. Moet wel bij een werkploeg dan. Heeft weinig zin om in je eentje te gaan sleuren als de rest niet mee wil. Daarom past hij nu zo goed bij Feyenoord. Maar weet niet zo goed een subtopper te bedenken waar hij goed bij past. Volg het buitenlandse voetbal niet zo heel goed namelijk.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het hopen!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Guidetti vind ik zo'n typische kerel die dadelijk met een lompe coke verslaving zit.
Dan ken je hem niet. Hij heeft een hekel aan drugsquote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Guidetti vind ik zo'n typische kerel die dadelijk met een lompe coke verslaving zit.
Eens, elke dag weerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, zielig dat je altijd moet terugvallen op club vs. club-discussies.
Ik ken hem ook niet inderdaad, hij komt 3x per week bij jou over de vloer?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan ken je hem niet. Hij heeft een hekel aan drugs.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
Wat een paardquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
Die laatste fotoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
Meisjes achter Gijp website opzetten?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga meestal met hem naar techno feesten!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet inderdaad, hij komt 3x per week bij jou over de vloer?
Weer? Houd je er grafiekjes op na in Excel?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
pberends heeft weer eens een strakke plasser
Stond op de blog van z'n vriendinquote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet inderdaad, hij komt 3x per week bij jou over de vloer?
ja. jaloers?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weer? Houd je er grafiekjes op na in Excel?˛
QFT.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:06 schreef Bittere_Bal het volgende:
Met Cabral en Schaken aan de zijkant zou je zelfs Messi gefrustreerd het veld af doen lopen
je weet maar nooit, hij komt wel gesjeest overquote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Als er iemand zich volledig richt op z'n sportcarierre is hij het wel.
Die gast drinkt niet eens en is nog nooit uit geweest.
Hij is gewoon een beetje ADHD.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je weet maar nooit, hij komt wel gesjeest over
Ja, dan moet ie dus GEEN coke gebruiken, dat overleeft ie niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je weet maar nooit, hij komt wel gesjeest over
Die Jupiler-kraan heeft anders pas echt een strakke plasser!quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
pberends heeft weer eens een strakke plasser
pics?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee zijn vriendin heeft donker haar en is knap
beetje speed gebruikt ie welquote:Op maandag 12 maart 2012 21:09 schreef Ritmo het volgende:
j
[..]
Ja, dan moet ie dus GEEN coke gebruiken, dat overleeft ie niet.
Nee, ik gun je je vertier. Maar ik heb het niet zo op homoďsme.quote:
Ontkenning is de eerste stap naar erkenningquote:Op maandag 12 maart 2012 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik gun je je vertier. Maar ik heb het niet zo op homoďsme.˛
CL voor jeugdquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
Serieuze vraag: waarom speelt die A1 van Ajax tegen de A1's van al die topclubs?
Champions League voor A1-elftallen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
Serieuze vraag: waarom speelt die A1 van Ajax tegen de A1's van al die topclubs?
A1 is de beste van NL ?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:07 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
En gewoon winnen van barcaquote:Op maandag 12 maart 2012 21:11 schreef Ritmo het volgende:
Ajax A1 staat toch nu bovenaan ?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Volgens mij is Feyenoord dat al jaren.
moet je niet doenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij Arcee bent.
Omdat Jol Mido persoonlijk heeft gehaald knuppel.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef kalinhos het volgende:
Die Johan he...als Rutten Manolev opstelt is het niet Ruttens fout. Als Jol MIdo opstelt is het wel Jol's fout.
Inderdaad, bij Nac en bij Feyenoord, en dan zie je een speler een beetje boos naar binnen lopen...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
Die beelden vanuit de catacombe steeds vond ik zo vreemd.
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja met 20 jarigen in de A1 , dat is gwn triest
meer assistent iddquote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Cocu helemaal geen type als voor trainer.
Klopt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom ook nooit geschikt als toptrainer.
Misschien dat ze hem alleen hebben aangesteld zolang omdat hij de spelers goed kent?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind Cocu helemaal geen type als voor trainer.
Rutte zit er nog hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:15 schreef Ritmo het volgende:
Eerst de druk extreem opvoeren op Rutte, hem daarna ontslaan en dan de druk bij z'n opvolger wegnemen?
net of dat boeit. Door een speler continu op te stellen laat je hetzelfde vertrouwen zien. dat je td, of je voorganger dan net die speler gekocht heeft is niet rullevant. Overigens kan het voorbeeld ook voor Bouma gelden.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat Jol Mido persoonlijk heeft gehaald knuppel.
Mjah zou dat niet eerder een nadeel zijn? Dat ze hem als "vriend" zien en niet als "de baas"? Ik overdrijf een beetje misschien...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem alleen hebben aangesteld zolang omdat hij de spelers goed kent?
Volgens mij zat Rutten er al toen Manolev kwamquote:Op maandag 12 maart 2012 21:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat Jol Mido persoonlijk heeft gehaald knuppel.
Ze hebben niemand anders man.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem alleen hebben aangesteld zolang omdat hij de spelers goed kent?
Ik vond het ook apart hoor, ik dahct ze maken Faber gewoon coach.. ik weet het ook niet hoe/wat/waarom.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah zou dat niet eerder een nadeel zijn? Dat ze hem als "vriend" zien en niet als "de baas"? Ik overdrijf een beetje misschien...
Is Rutten verantwoordelijk voor het aankoopbeleid?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij zat Rutten er al toen Manolev kwam
Nou ja, ik zeg Beenhakkerquote:Op maandag 12 maart 2012 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vond het ook apart hoor, ik dahct ze maken Faber gewoon coach.. ik weet het ook niet hoe/wat/waarom.
En je moet ook niemand anders halen, tenzij de ideale kandidaat nu voorbij komt wandelen.quote:
Die was erquote:Op maandag 12 maart 2012 21:18 schreef Ties02 het volgende:
Je zou echt een compilatie van die 'grapjes' van emilio moeten maken
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel, er zit 1x een beetje leuke vrouw in het publiek en jullie hebben het er NOG over
Ben je toch wel gewend, bij WBM ook altijd.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel, er zit 1x een beetje leuke vrouw in het publiek en jullie hebben het er NOG over
Pubers. Alles <20jaar zonder pukkels is meteen een lekker wijf.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Ja en oh wee als een vrouw hier iets zegt over bijv. Zlatan... moet je het commentaar dan horenquote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je toch wel gewend, bij WBM ook altijd.
Hehequote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Het zit hem in die 1x denk ik, zo vaak krijgen we die kans nietquote:Op maandag 12 maart 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Word jij nat van Zlatan?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en oh wee als een vrouw hier iets zegt over bijv. Zlatan... moet je het commentaar dan horen
Van mij mag je ook best ff kwijlen of soppen hoor.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en oh wee als een vrouw hier iets zegt over bijv. Zlatan... moet je het commentaar dan horen
Heb je filmpje?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het mooi toen Fred één keer uit z'n rol schoot, en toen zei: "Iemand dacht weer dat hij Maradona was..."
Wanneer?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vond het mooi toen Fred één keer uit z'n rol schoot, en toen zei: "Iemand dacht weer dat hij Maradona was..."
En nog niemand heeft er om gelachen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
''Frisse wind'' van Schelvis voor de 1000e keer
Ja bij Johnny de Mol laten zettenquote:
Rotterdammer he.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus Schelvis wat een enge vent is dat zeg
Ik zie Messi dat nooit doen...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat Messi over 30 jaar ook zo gek doet.˛
Doet ie niet. Maradona was op Messi's leeftijd al gestoord.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je voorstellen dat Messi over 30 jaar ook zo gek doet.˛
Is iig veel inhoudelijker zoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Rodawa het volgende:
Dit is toch veel beter dan met Hansie erbij. Ik geef niet Hans de schuld, Johan gaat dan altijd overdreven lopen bashen. Zo met Schelvis is het gewoon perfect.
Nee man, Boskamp moet er bij/...quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Rodawa het volgende:
Dit is toch veel beter dan met Hansie erbij. Ik geef niet Hans de schuld, Johan gaat dan altijd overdreven lopen bashen. Zo met Schelvis is het gewoon perfect.
Dat gebash op Hans was idd ook gewoon totaal niet meer leuk.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Rodawa het volgende:
True.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:30 schreef Rodawa het volgende:
Droogklootquote:Op maandag 12 maart 2012 21:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En de grappen die Emile maakt zijn ook briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |