abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108954549

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
quote:
6s.gif Op donderdag 8 maart 2012 00:58 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Zeldzaam. :Y

Turken zijn toffer.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Turken zijn wat toffer in de omgang. Oprechter, gastvrijer, etc.
pi_108954619
Wat een TT, serieus man, met dit soor infantiel troglodietengedrag ga ik niet in discussie.

Even offtopic, die jongen is 14-15 jaar, als jullie nu eens niet gelijk familiair gaan gedragen door dat soort onnozele grapjes te maken, dan kan de beste jongen jullie eerst leren kennen, dan kunnen dat soort grapjes altijd later komen. Jullie schilderen jezelf af als de duivel door met onwetende mensen in discussie te gaan, je plant een zaadje van haat op deze manier. Houd daarnaast nog enkele puberale factoren in het oog en alles is begrijpelijk, ik praat zijn betoog ook niet goed, maar ik had van jullie beter verwacht. Draag het etiket van Turk niet als je niks positief te melden hebt voor je gemeenschap, want we zijn rotte appels liever kwijt dan rijk.
pi_108954690
Rationaliteit verlaat het brein in een discussie en emoties nemen over, ga niet in discussie als je het niet aankan beste man.
pi_108954776
Dat zaadje van haat is door zijn ouders en familie al geplant. Daar hoeven wij niks aan te doen. Leuk dat je over "we" spreekt. Spreek liever voor jezelf, ik denk dat veel mensen dat op prijs zullen stellen.

Je noemt jezelf een moslim, maar dat wil ik niet geloven. Ik wil niet geloven dat iemand die zulke woorden van een bepaald persoon, hoe oud diegene ook is, niet gewoon afkeurt, een moslim is.

Leuk dat je het voor hem wilt opnemen maar wees dan wel gewoon consequent. Je valt Ayca aan op een grap terwijl degene die haar met zulke grove woorden toespreekt buiten beeld word gelaten. Ik heb het gevoel dat je jezelf laat meesleuren door je eigen gevoelens.
pi_108954917
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat zaadje van haat is door zijn ouders en familie al geplant. Daar hoeven wij niks aan te doen. Leuk dat je over "we" spreekt. Spreek liever voor jezelf, ik denk dat veel mensen dat op prijs zullen stellen.

Je noemt jezelf een moslim, maar dat wil ik niet geloven. Ik wil niet geloven dat iemand die zulke woorden van een bepaald persoon, hoe oud diegene ook is, niet gewoon afkeurt, een moslim is.

Leuk dat je het voor hem wilt opnemen maar wees dan wel gewoon consequent. Je valt Ayca aan op een grap terwijl degene die haar met zulke grove woorden toespreekt buiten beeld word gelaten.
Nee, dat dat geplant is door ouders en familie en dat het uberhaupt aanwezig is veronderstel jij. Veel mensen, jij en alle andere Turkse kuffar die dit land inhabiteren zeker? Turkse moslims zullen jouw boodschap nooit en nimmer goedkeuren.

Waar zeg ik dat ik zijn boodschap goedkeur? Het verschil is dat hij 14-15 is en jullie een stuk ouder. Van een puber kun je dat verwachten, van jullie? Not so much.
pi_108955081
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:24 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee, dat dat geplant is door ouders en familie veronderstel jij. Veel mensen, jij en alle andere Turkse kuffar die dit land inhabiteren zeker?

En we have a winner! Arcadia, de moslim die zich beter voelt dan de "Turkse kuffar".

quote:
All mankind is from Adam and Eve, an Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a white has no superiority over black nor a black has any superiority over white except by piety and good action. Learn that every Muslim is a brother to every Muslim and that the Muslims constitute one brotherhood. Nothing shall be legitimate to a Muslim which belongs to a fellow Muslim unless it was given freely and willingly. Do not, therefore, do injustice to yourselves.

-De Profeet Mohammed (vzmh)
Ga je schamen
pi_108955641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En we have a winner! Arcadia, de moslim die zich beter voelt dan de "Turkse kuffar".

[..]

Ga je schamen
Waar heb ik gezegd dat ik beter of meer was dan jij of iemand anders op dit forum? Dat is juist wat je uit jouw impliciete boodschappen kan halen, aangezien jouw soort verschillen erkent tussen Turken en Koerden en jij een kant kiest, plaats jij je eigen belang boven die van anderen, dat is infantiel in zijn aard. Ik zeg JUIST dat mensen gelijk zijn. De groep die mijn mening vertegenwoordigt is groter dan de groep jakhalzen waar jij mee hangt, omdat ik je een ongelovige noem betekent het niet dat ik je als minderwaardig zie, stop met je vooroordelen te projecteren op mij. Elk persoon begint in mijn ogen met een blanco stukje papier, niet met een culturele achtergrond.

Also, proberen te argumenteren met Engelse one-liners is echt iets voor de middelbare school.
pi_108955790
  zondag 11 maart 2012 @ 00:00:33 #10
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956009
quote:
5s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:47 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Waar heb ik gezegd dat ik beter of meer was dan jij of iemand anders op dit forum? Dat is juist wat je uit jouw impliciete boodschappen kan halen, aangezien jouw soort verschillen erkent tussen Turken en Koerden en jij een kant kiest, plaats jij je eigen belang boven die van anderen, dat is infantiel in zijn aard. Ik zeg JUIST dat mensen gelijk zijn. De groep die mijn mening vertegenwoordigt is groter dan de groep jakhalzen waar jij mee hangt, omdat ik je een ongelovige noem betekent het niet dat ik je als minderwaardig zie, stop met je vooroordelen te projecteren op mij. Elk persoon begint in mijn ogen met een blanco stukje papier, niet met een culturele achtergrond.

Also, proberen te argumenteren met Engelse one-liners is echt iets voor de middelbare school.
De manier waarop jij spreekt over Turkse "kuffars" zegt mij genoeg. Jij veroordeelt mijn moslim zijn. Dat recht heeft alleen Allah, niet jij. Hou alsjeblieft je veroordelingen voor je wat betreft mijn moslim zijn. Ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en ik zal dat ook niet doen.

Verder hetzelfde verhaal, voordat je over gelijkheid gaat beginnen zorg er maar eerst voor dat de PKK de wapens neerleggen. Blijkbaar hebben ze daar geen zin in. Dit kan 2 dingen beteken voor mij: Of je steunt de PKK of je hebt geen idee van wat er zich afspeelt.
pi_108956067
Mijn mening : Let the past dont judge today.
Ik kan er niks aan doen dat de Ottomanen het koerdische land overnamen, net zoals jullie niks konden doen aan HET FEIT dat de dersim katliami er is geweest. Als jullie nu een beetje infantiel grapjes maken over dat ik geen land heb dan kan ik zoveeeeel dingen zeggen HOE jullie je land hebben veroverd. Je post zelf een uitspraak van mohammed.
Je moeder
  zondag 11 maart 2012 @ 00:06:34 #12
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956223
Je vind dus dat Turkije niet je land is? oh oh oh...Je zet toch echt jezelf erbuiten dan.
pi_108956259
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

De manier waarop jij spreekt over Turkse "kuffars" zegt mij genoeg. Jij veroordeelt mijn moslim zijn. Dat recht heeft alleen Allah, niet jij. Hou alsjeblieft je veroordelingen voor je wat betreft mijn moslim zijn. Ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en ik zal dat ook niet doen.

Verder hetzelfde verhaal, voordat je over gelijkheid gaat beginnen zorg er maar eerst voor dat de PKK de wapens neerleggen. Blijkbaar hebben ze daar geen zin in. Dit kan 2 dingen beteken voor mij: Of je steunt de PKK of je hebt geen idee van wat er zich afspeelt.
Nee nee nee, jouw analyse is fout, interpreteer mijn zin niet zoals jij het graag wilt zien, maar op de correcte wijze, nu ben jij de moslims aan het afschilderen als een stereotype omdat wij allemaal dan zogezegd dezelfde intentie hebben met woorden.

In jouw ogen is er zwart-wit, in mijn ogen niet, beide groepen zijn fout, vraag is, wie is de agressor, wie moet er als eerste spijt betuigen. Trots speelt een té grote rol, vergeven en vergeten is moeilijk wanneer rationaliteit uit het vizier is. De doden van vandaag zijn de oorzaak van de doden van gisteren. Ik ken de onderliggende problematiek goed genoeg, maar dat heeft helemaal niks te maken met wat jullie tegen deze gast zeiden. De schaamtecultuur van Turkije en de Turken ligt haaks met de oplossing, vrede is moeilijk zo.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:09:55 #14
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956317
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:07 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Nee nee nee, jouw analyse is fout, interpreteer mijn zin niet zoals jij het graag wilt zien, maar op de correcte wijze, nu ben jij de moslims aan het afschilderen als een stereotype omdat wij allemaal dan zogezegd dezelfde intentie hebben met woorden.
Oh en welke wijze moet ik de Turkse "kuffar" interpreteren?

quote:
In jouw ogen is er zwart-wit, in mijn ogen niet, beide groepen zijn fout, vraag is, wie is de agressor, wie moet er als eerste spijt betuigen. Trots speelt een té grote rol, vergeven en vergeten is moeilijk wanneer rationaliteit uit het vizier is. De doden van vandaag zijn de oorzaak van de doden van gisteren. Ik ken de onderliggende problematiek goed genoeg, maar dat heeft helemaal niks te maken met wat jullie tegen deze gast zeiden. De schaamtecultuur van Turkije en de Turken ligt haaks met de oplossing, vrede is moeilijk zo.
Turkije heeft de laatste jaren meerdere malen een hand uitgestoken naar de PKK-ers. De AKP heeft hier veel kritiek op gehad maar ze zijn er toch mee doorgegaan. Maar de PKK wil er niks van weten. Lijkt mij duidelijk wie de agressor is.
pi_108956339
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je vind dus dat Turkije niet je land is? oh oh oh...Je zet toch echt jezelf erbuiten dan.
Heb ik dat daar gezegd ? Ik bedoelde dat er nu geen Koerdistan bestaat omdat de Ottomanen de dorpelingen daar vermoorden en de dorpen platbrandden. Hoewel de koerden geen enkel teken van aggressie toonden. Opnieuw, lees de eerste zin.
Je moeder
  zondag 11 maart 2012 @ 00:13:46 #16
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956422
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:10 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Heb ik dat daar gezegd ? Ik bedoelde dat er nu geen Koerdistan bestaat omdat de Ottomanen de dorpelingen daar vermoorden en de dorpen platbrandden. Hoewel de koerden geen enkel teken van aggressie toonden. Opnieuw, lees de eerste zin.
En het Ottomaanse Rijk bestaat ook niet meer. Het Byzantijnse en Romeinse rijk ook niet meer. Verder kan je je afvragen in hoevere Koerdistan uberhaupt ooit heeft bestaan
pi_108956428
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

[..]

Turkije heeft de laatste jaren meerdere malen een hand uitgestoken naar de PKK-ers. De AKP heeft hier veel kritiek op gehad maar ze zijn er toch mee doorgegaan. Maar de PKK wil er niks van weten. Lijkt mij duidelijk wie de agressor is.
De PKK is een gemoderniseerde verise van de koerdische rebellen in de tijden van de genocides. Deze groepen zijn 1 groep geworden door de oneliner : eendracht maakt macht. Hieruit is de PKK ontstaan ( zover ik weet )
Je moeder
pi_108956434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 22:26 schreef SpikedPsych het volgende:
@Ayca

Ik steek hete doner stok in je kont dan kun je terug naar je eigen land
Amateur. :{w

Ik adviseer het volgende:
- een lange stok/ paal
- die niet heet (of koud) is
- en waarvan de punt niet al te scherp is, maar ook weer niet te bot
- de stok/paal plant je in de grond
- het slachtoffer moet daar dan op zitten (dus niet de stok in het slachtoffer, maar het slachtoffer op de stok)
In het begin zal het slachtoffer zijn kontspieren aanspannen, maar dat kan hij onmogelijk lang volhouden. Langzaam maar zeker zal de paal het lichaam doordringen. De kunst is om daarbij geen vitale delen te raken.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
pi_108956456
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

En het Ottomaanse Rijk bestaat ook niet meer. Het Byzantijnse en Romeinse rijk ook niet meer. Verder kan je je afvragen in hoevere Koerdistan uberhaupt ooit heeft bestaan
Niet, maar ze leefden wel in vrede in de bergen en elke stad had zijn eigen regering. Vroeg of laat zou Koerdistan ontstaan als de ottomanen niet aanvielen
Je moeder
pi_108956536
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:14 schreef Bilge het volgende:

[..]

Amateur. :{w

Ik adviseer het volgende:
- een lange stok/ paal
- die niet heet (of koud) is
- en waarvan de punt niet al te scherp is, maar ook weer niet te bot
- de stok/paal plant je in de grond
- het slachtoffer moet daar dan op zitten (dus niet de stok in het slachtoffer, maar het slachtoffer op de stok)
In het begin zal het slachtoffer zijn kontspieren aanspannen, maar dat kan hij onmogelijk lang volhouden. Langzaam maar zeker zal de paal het lichaam doordringen. De kunst is om daarbij geen vitale delen te raken.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Man jij heb echt issiues :') trouwens, nu weet ik wie vlad de spietser is ( van assassins creed )
Je moeder
pi_108956544
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:10 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag je je wat meer in je eigen geschiedenis verdiepen. Oost- en Zuid Oost Anatolië waren al lang voor de Ottomanen al door Turken veroverd. Zoek eens Akkoyunlu, Karakoyunlu, Selçuklu op.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108956586
quote:

[..]

Turks is geen kernwoord, kuffar is kuffar en dan bedoel ik gewoon "ongelovige" zonder enige negatieve naklank erbij. Als je atheïst bent en je zegt "gelovige", betekent ook niet dat je mensen daarmee beledigt, omdat "kuffar" een pejoratief is, betekent het niet dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt.

quote:

Dit was in feite niet eens de discussie, het ging over jouw gedrag dat jij vertoond op basis van iemand zijn afkomst, wat in feite racistisch en infantiel in aard is. Reageren met tact schijnt tegenwoordig een overbodige en onnodige luxe te zijn. Daarnaast, ik noch jij zijn belezen genoeg om iemand aan te duiden als agressor, daarom ga ik niet wijzen op een persoon of groep als agressor. Let op mijn woorden, ik keur niemand zijn acties goed.
pi_108956623
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 23:53 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
O+
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:22:01 #24
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956636
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:20 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Turks is geen kernwoord, kuffar is kuffar en dan bedoel ik gewoon "ongelovige" zonder enige negatieve naklank erbij. Als je atheïst bent en je zegt "gelovige", betekent ook niet dat je mensen daarmee beledigt, omdat "kuffar" een pejoratief is, betekent het niet dat je ook daadwerkelijk gelijk hebt.

Als je een atheïst, een gelovige noemt veroordeel je hem er wel mee. Of zijn jouw woorden gewoon loos?
pi_108956645
En de Ottomanen hebben het gebied pas rond de 16de eeuw verovert,
Een ander feit: het gebied was toen al 500 jaar Turks grondgebied.
pi_108956658
Lief doen tegen elkaar, yalla ;(.
pi_108956686
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Als je een atheïst, een gelovige noemt veroordeel je hem er wel mee. Of zijn jouw woorden gewoon loos?
Je leest mijn zin fout, als een atheïst een gelovige een "gelovige" noemt, dat is niet beledigend, daarom is "kuffar" opvatten als belediging ook gewoon absurd.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:24:05 #28
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956709
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Je leest mijn zin fout, als een atheïst een gelovige een "gelovige" noemt, dat is niet beledigend, daarom is "kuffar" opvatten als belediging ook gewoon absurd.
Nee maar het is wel een veroordeling. Door iemand kuffar te noemen zeg je dat hij niet gelovig is.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:25:39 #29
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956761
Sowieso het woord "kuffar" gebruiken vind ik gewoon uiterst denigrerend.
pi_108956763
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee maar het is wel een veroordeling. Door iemand kuffar te noemen zeg je dat hij niet gelovig is.
Ik volg je niet meer, wat is je punt?
pi_108956785
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso het woord "kuffar" gebruiken vind ik gewoon uiterst denigrerend.
Dat is fijn voor jou, dat heeft niks te maken met wat ik ermee bedoel. Jouw kijk op gelovigen heeft dat beeld gevormd, dat maakt jouw beeld fout, niet mijn intentie met het woord.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:26:35 #32
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956789
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik volg je niet meer, wat is je punt?
Jij veroordeelt mij op mijn moslim zijn. Die veroordeling van jou kan je in je zak stoppen want de enige die mij mag veroordelen op het moslim zijn is Allah.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:27:24 #33
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956819
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dat is fijn voor jou, dat heeft niks te maken met wat ik ermee bedoel. Jouw kijk op gelovigen heeft dat beeld gevormd, dat maakt jouw beeld fout, niet mijn intentie met het woord.
Onzin, waarom zou je in een discussie op dit forum het woord kuffar gebruiken. Zeg dan gewoon ongelovige. Je spreekt gewoon alsof je jezelf boven de rest verheven voelt.
pi_108956850
De moordenaar van Willem van Oranje, Balthasar Gerards, kreeg ook een bijzondere straf. De rechter veroordeelde hem tot:

... Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit heeft gepleegd zal met een gloeiende tang worden afgeknepen; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden en hem in het gezicht zal worden geworpen. Tenslotte zal men zijn hoofd afhakken waarna zijn vier uiteengetrokken delen op de Haagpoort, Oostpoort, Ketelpoort en de Waterslootsepoort tentoongesteld dienen te worden. Zijn hoofd moet op een staak gespietst en vervolgens bij het voormalige huis van de prins worden geplaatst. Zijn bezittingen worden geconfisqueerd en komen aan de Heer ten goede ...
pi_108956869
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Jij veroordeelt mij op mijn moslim zijn. Die veroordeling van jou kan je in je zak stoppen want de enige die mij mag veroordelen op het moslim zijn is Allah.
Volgens mij heb ik vaak genoeg gehaat op religie van jouw kant gezien, jij ziet jezelf wel als een moslim?

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Onzin, waarom zou je in een discussie op dit forum het woord kuffar gebruiken. Zeg dan gewoon ongelovige. Je spreekt gewoon alsof je jezelf boven de rest verheven voelt.
Nee dat doe ik niet, homo's zijn homo, omdat het door een groep wordt gekaapt en toegepast in negatieve context ontneemt dat niet mijn recht om het woord te gebruiken.
  zondag 11 maart 2012 @ 00:32:01 #36
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108956947
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik vaak genoeg gehaat op religie van jouw kant gezien, jij ziet jezelf wel als een moslim?
Ja ik zie mezelf als moslim. En welke gehaat op religie?

quote:
[..]

Nee dat doe ik niet, homo's zijn homo, omdat het door een groep wordt gekaapt en toegepast in negatieve context ontneemt dat niet mijn recht om het woord te gebruiken.
1.
Ja voor homo's gebruik je het woord homo's, maar niet een arabisch woord daarvoor. Je laat met het woord kuffar lijken alsof je neerkijkt op anderen.

2.
Je zegt homo's zijn homo's, dus ik neem aan dat je ook zegt kuffars zijn kuffars? En zeg je dus dat ik GEEN moslim ben?
pi_108957020
Voor degenen die niet weten wat vierendelen is: elke hand en voet wordt vastgebonden aan een paard. Daarna krijgen alle paarden tegelijk zweepslagen tegen de kont. 4 paarden die een andere kant optrekken: het resultaat moge duidelijk zijn.
pi_108957040
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:18 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag je je wat meer in je eigen geschiedenis verdiepen. Oost- en Zuid Oost Anatolië waren al lang voor de Ottomanen al door Turken veroverd. Zoek eens Akkoyunlu, Karakoyunlu, Selçuklu op.
Uhh, de koerden kwamen ongv 2000 jaar geleden naar turkije, de turken veel later
Je moeder
pi_108957049
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja ik zie mezelf als moslim. En welke gehaat op religie?

[..]

1.
Ja voor homo's gebruik je het woord homo's, maar niet een arabisch woord daarvoor. Je laat met het woord kuffar lijken alsof je neerkijkt op anderen.

2.
Je zegt homo's zijn homo's, dus ik neem aan dat je ook zegt kuffars zijn kuffars? En zeg je dus dat ik GEEN moslim ben?
Dan heb ik je verward met een andere user - en bied bij deze daarvoor ook mijn excuses aan. Maar met zo'n mening profileer jij jezelf écht niet, echt niet als een moslim. Nu zijn jouw posts ook ineens "duidelijk", ik veroordeelde jou niet tot kuffar zijn, want ik dacht dat jij het dus ook daadwerkelijk was.

Wel 1 ding, je zit met je mening over de kwestie nog steeds compleet fout hoor, dit was gewoon een vertakking van de discussie.
pi_108957058
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:
Voor degenen die niet weten wat vierendelen is: elke hand en voet wordt vastgebonden aan een paard. Daarna krijgen alle paarden tegelijk zweepslagen tegen de kont. 4 paarden die een andere kant optrekken: het resultaat moge duidelijk zijn.
Nice.
pi_108957133
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Nice.
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_de_doodstraf
Hier staan heel wat leuke methoden. :9
  zondag 11 maart 2012 @ 00:39:08 #42
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_108957149
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dan heb ik je verward met een andere user - en bied bij deze daarvoor ook mijn excuses aan. Maar met zo'n mening profileer jij jezelf écht niet, echt niet als een moslim. Nu zijn jouw posts ook ineens "duidelijk", ik veroordeelde jou niet tot kuffar zijn, want ik dacht dat jij het dus ook daadwerkelijk was.
Zoals ik al zei; die verantwoording leg ik niet aan jou af.
pi_108957175
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Bilge het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_de_doodstraf
Hier staan heel wat leuke methoden. :9
Wat lees jij allemaal _O-.

Wel interessant leesvoer, bedankt. Wat is jouw lievelingsmanier :7?
pi_108957183
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Uhh, de koerden kwamen ongv 2000 jaar geleden naar turkije, de turken veel later
Daar heb ik het niet over. Het lijkt trouwens een spelletje van jou kant gezien: "wij waren eerst" nee, wij waren eerst" :')
pi_108957323
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Wat lees jij allemaal _O-.

Wel interessant leesvoer, bedankt. Wat is jouw lievelingsmanier :7?
Ik kan geen keuze maken. De ene methode is nog wreder dan de andere. :o Heb jij wel een favo?
pi_108957502
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik kan geen keuze maken. De ene methode is nog wreder dan de andere. :o Heb jij wel een favo?
Zijn inderdaad hele wrede manieren. Ik kan niet kiezen :'(!

quote:
Lingchi, ook wel bekend als de dood door 1000 sneden: een in China toegepaste variant waarbij de beul de veroordeelde telkens kleinere verwondingen toebracht gedurende een periode van enkele uren, totdat de veroordeelde dood was.
Deze is ook niet echt aangenaam.
pi_108957556
Je moeder
pi_108957566
Die perzische met honing. Of klieven.
Je moeder
pi_108957586
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Die perzische met honing. Of klieven.
Inderdaad, zie "klieven" nu ook:
pi_108957629
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

[..]

Brrrr, ik herinner me Tarkan films waarbij Chinese marteltechnieken op hem toegepast werden ;(

Trouwens, Tarkan O+

Niet verwarren met een andere Tarkan :P
pi_108957634
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

[..]

Klikken op eigen risico.
SPOILER
pi_108957641
Radbraken en villen is ook best lauwz. Maar klieven is da bomb :7
Je moeder
pi_108957646
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Brrrr, ik herinner me Tarkan films waarbij Chinese marteltechnieken op hem toegepast werden ;(

Trouwens, Tarkan O+
[ afbeelding ]

Niet verwarren met een andere Tarkan :P
De druppeltechniek?
pi_108957659
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Bilge het volgende:

[..]

Klikken op eigen risico.
SPOILER
Ah gadverdamme man waarom posten ?
Je moeder
pi_108957670
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:59 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Ah gadverdamme man waarom posten ?
Eigen risico :').
pi_108957681
Bij 'de boten' heb je geen bloed. Klieven is nummer een daarna de boten. Daarna villen
Je moeder
pi_108957698
Zeg wat is lauwer klieven of villen ?
Je moeder
pi_108957736
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:01 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg wat is lauwer klieven of villen ?
Als ik koning of rechter was ... zou ik ze allebei tegelijk toepassen. Eerst villen, dan zout strooien en dan klieven. })
pi_108957783
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als ik koning of rechter was ... zou ik ze allebei tegelijk toepassen. Eerst villen, dan zout strooien en dan klieven. })
Wel bij de lul/kut beginnen he ! Als je bij het hoofd begint dan gaatie tesnel dood.
Je moeder
pi_108957802
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:

[..]

İk zou eerst villen en zout strooien, daarna een paar dagen de boten en daarna klieven.
Je moeder
  zondag 11 maart 2012 @ 01:06:06 #61
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108957810
De ergste martelmethode zou denk ik de vallende drup zijn geweest. Men zou door de continue drup die valt eerst krankzinnig worden voordat de hersens 'doorboord' worden. De van 'regen tot in de drup' spreekwoord komt hier vandaan dacht ik.
pi_108957852
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Bilge het volgende:

[..]

De druppeltechniek?
Mankurt :9

O nee, dat was een andere techniek >:)
pi_108957898
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
De ergste martelmethode zou denk ik de vallende drup zijn geweest. Men zou door de continue drup die valt eerst krankzinnig worden voordat de hersens 'doorboord' worden. De van 'regen tot in de drup' spreekwoord komt hier vandaan dacht ik.
Waterboarding, toch?

Ik begreep vroeger niet waarom dat een 'marteling' zou moeten zijn.
pi_108957899
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
Man, wat is erger, dat of je huid erafsnijden wanneer je nog leeft, daarna in je eigen diarree drijven en daarna doormidden geklieft worden door een zaag die begint bij je lul/kut
Je moeder
pi_108957952
Als ik het goed heb zitten er hier dus Turken, Koerden, Arabieren en Perzen hun lievelingsmartelmethode te bespreken.

Even wat nummers bellen :').
And remember, respect is everything!
pi_108957981
Een natte leren hoofddeksel op je kaalgeschoren kop en dan de woestijn ingegooid worden. Langzamerhand groeit je haar, alleen de verkeerde kant op >:)
pi_108957985
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:07 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Mankurt :9

O nee, dat was een andere techniek >:)
Die techniek komt uit een boek van Cengiz Aytmatov en gaat over meer assimilatie van turken door Russen (dacht ik). Ik wilde dat boek vroeger lezen, maar mijn Turks was destijds onvoldoende. :P

Nog meer over Balthasar Gerards:

De eerste nacht in de gevangenis werd Balthasar met roeden geslagen. Zijn wonden werden met honing ingesmeerd opdat een bok met zijne scherpe tong al leckende zijn vel metten honich afschrabben soude. De bok had er echter geen zin in.

Lol. _O-
pi_108957999
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef killfrenzy het volgende:
Als ik het goed heb zitten er hier dus Turken, Koerden, Arabieren en Perzen hun lievelingsmartelmethode te bespreken.

Even wat nummers bellen :').
Correctie , doodstraf ;)
Je moeder
pi_108958032
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:13 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Correctie , doodstraf ;)
tOmato, tomAto.
pi_108958064
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:14 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

tOmato, tomAto.
??
Je moeder
pi_108958147
Ok mannen zijn officieel klootzakken!
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_108958171
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok mannen zijn officieel klootzakken!
Wat ;(?
pi_108958203
Dat was gewoon even ter info :)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_108958240
Stelling: als je toch sowieso dood moet, kun je beter op spectaculaire wijze heengaan. Stukje erkenning, zeg maar.
pi_108958276
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; die verantwoording leg ik niet aan jou af.

Mijn laatste boodschap aan jou.
pi_108958370
In de categorie martelmethoden:

Het slachtoffer dwingen iets te doen dat tegen zijn of haar geloof ingaat, bijvoorbeeld een jood of moslim dwingen varkensvlees te eten.
pi_108958380
Arcadia, wat is jouw favorite doodstraf ( je mag ook zelf samenstellen ( :') ) )
Je moeder
  zondag 11 maart 2012 @ 01:32:18 #78
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_108958512
Overigens, van alle diersoorten zijn wij als mens, de zogenaamd meest ontwikkelde versie ervan, de enige die dit soort barbaarse martelmethoden kent. De andere diersoorten leven wat dat betreft veel vrediger.
pi_108958534
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:

Het slachtoffer dwingen iets te doen dat tegen zijn of haar geloof ingaat, bijvoorbeeld een jood of moslim dwingen varkensvlees te eten.
Valt mee toch, immers nood breekt wet. wat gebeurt er daarna?
pi_108958564
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:

Ik wil die straf wel; seks voor het huwelijk.
pi_108958568
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, van alle diersoorten zijn wij als mens, de zogenaamd meest ontwikkelde versie ervan, de enige die dit soort barbaarse martelmethoden kent. De andere diersoorten leven wat dat betreft veel vrediger.
Alleen maar omdat ze te dom zijn om zulke ingenieuze methoden te bedenken, niet omdat ze humaner zijn ofzo.
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Valt mee toch, immers nood breekt wet. wat gebeurt er daarna?
Dat is de hele martelmethode. :P
pi_108958575
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
:')
pi_108958635
The Breast Ripper

Used as a horrible punishment for women, the breast ripper was used to inflict pain, blood loss and the mutilation of their breasts. It was usually used for women accused of conducting abortions or of adultery.

The claws were often placed, red hot, on the victim's exposed breasts, the spikes penetrating to achieve a powerful grasp. They were then pulled to rip off or shred the breasts. If the victim wasn't killed she would be scarred for life as her breasts were literally torn apart.

A common variant was known as "The Spider," which is a similar instrument attached to a wall. The victim's breasts were fixed to the claws and the woman was pulled by the torturer away from the wall, removing or mutilating them. This was a brutal punishment that often resulted in the victim's death.
pi_108958725
Mensen zijn gek
Je moeder
pi_108958737
Ik dacht laat ik eens kijken of er nog wat gebeurd in het TurkjesTopique en las de laatste 10-15 posts:

pi_108958779
quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef Weissman het volgende:
Ik dacht laat ik eens kijken of er nog wat gebeurd in het TurkjesTopique en las de laatste 10-15 posts:

[ afbeelding ]
Oh, je wilt dood. Welke methode ? Ik zeg klieven
Je moeder
pi_108958846
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Oh, je wilt dood. Welke methode ? Ik zeg klieven
:D

quote:
15s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef Weissman het volgende:

[ afbeelding ]
Neeeeeeee!

pi_108958929
pi_108958955
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:49 schreef Bilge het volgende:
[ afbeelding ]
pi_108958991
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Ik zeg klieven
pi_108959069
Mwehhhh :'(
pi_108959150
Turkaihe Tjournaal
Je moeder
pi_108959210
Mweeeeeeeh!
pi_108959320
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 02:03 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mweeeeeeeh!
Als er vriendelijk wordt gevraagd wat er aan de hand is geef je geen antwoord. Stop met janken of leg uit wat je dwars zit.
SPOILER
pi_108959335
Net Kanit gekeken, Turkse CSI-achtige film maar ik kreeg kippenvel. Hoe kan je je broer in stukjes hakken. Maar oke, hij had het wel verdiend, ik rouw er niet om >:)
pi_108959385
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 02:09 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als er vriendelijk wordt gevraagd wat er aan de hand is geef je geen antwoord. Stop met janken of leg uit wat je dwars zit.
SPOILER
Huh wie heeft dat gevraagd? Heb ik schijnbaar over het hoofd gezien!
pi_108959563
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Huh wie heeft dat gevraagd? Heb ik schijnbaar over het hoofd gezien!
Korsakov?
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 02:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Net Kanit gekeken, Turkse CSI-achtige film maar ik kreeg kippenvel. Hoe kan je je broer in stukjes hakken. Maar oke, hij had het wel verdiend, ik rouw er niet om >:)
Peter R. de Vries onderzocht een poosje terug ook zoiets: de Marokkaanse vrouw van een Nederlandse man was verdwenen, terwijl haar man een grote voorliefde voor de serie Dexter had, allerlei tegenstrijdige verklaringen gaf en recentelijk het matras had vernieuwd. Maar de rechter heeft hem nooit schuldig bevonden, als ik het mij goed herinner... Vrouwen kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen, zo blijkt maar weer. -O-
pi_108959776
http://www.telegraaf.nl/b(...)ppositie_Syri__.html

Davutoglu wist na een boottocht door de Rotterdamse haven te vertellen dat in Rotterdam het geld wordt verdiend, in Den Haag wordt verdeeld en in Amsterdam uitgegeven.
pi_108960215
Op National Geographic de simulatie van de crash van Turkish Airlines op Schiphol, erg interessant

Is ie halverwege overgegaan naar casino reclame }:| }:|

Opgezocht op www

[ Bericht 32% gewijzigd door Eagle_99 op 11-03-2012 04:00:54 ]
  zondag 11 maart 2012 @ 04:21:24 #101
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_108960497
Het was weer gezellig hier zo te zien?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 11 maart 2012 @ 10:04:45 #102
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108961602
Zzz moe :(
pi_108961621
Hele nacht met kiespijn proberen te slapen. FML
pi_108962442
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 04:21 schreef kanovinnie het volgende:
Het was weer gezellig hier zo te zien?
Heb je het over de executiemethoden die wij zojuist opnoemden.
Je moeder
pi_108962559
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:12 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Heb je het over de executiemethoden die wij zojuist opnoemden.
Ik denk dat andere.
pi_108962701
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:20 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Ik denk dat andere.
Niet lauw doen
Je moeder
  zondag 11 maart 2012 @ 11:35:23 #107
359237 Teoman
Niets is voor niets..
pi_108962884
Eeeeh genclik ne var ne yok?
SPOILER
pi_108968209
Die verschillende martelingen _O- ;(. Ik vraag me af wat het pijnlijkste is. Ze zijn allemaal zo gemeen. Alhoewel, dat zal vast per persoon verschillen.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 10:06 schreef killfrenzy het volgende:
Hele nacht met kiespijn proberen te slapen. FML
Kiespijn :X, verschrikkelijk. Kiespijn vind ik ook een marteling :').

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 11:35 schreef Teoman het volgende:
Eeeeh genclik ne var ne yok?
SPOILER
Niet goed, Samsunspor heeft gelijkgespeeld. En met jou 8-) ?
pi_108968455
Het Nederlandse landschap is zo saai, zit al een uur in de auto en zie alleen maar hetzelfde, verveel me dood.
pi_108968509
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef Ayca het volgende:
Het Nederlandse landschap is zo saai, zit al een uur in de auto en zie alleen maar hetzelfde, verveel me dood.
Waar ga je naar toe?
pi_108968687
Als het regende dan kon je een druppelrace volgen op het raam.
pi_108968697
Utreg
pi_108968740
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef Julis het volgende:
_O-.
pi_108968823
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:25 schreef Julis het volgende:
_O-
Mijn druppel verliest op de een of andere manier wel altijd. ;(
pi_108975196
Is er iemand bekend met Chinezen bekendheden? Mijn moeder wordt al een paar dagen telkens aangekeken door Chinezen (naja, mijn moeder zegt dat ze Chinees zijn. Waarschijnlijk door hun ogen). Er kwam zelf eentje een Turkse winkel binnen binnen zonder iets te kopen. Hij zei alleen "hoi, hoi" tegen mijn moeder en bekeek haar van heel dichtbij :'). Daarna ging hij meteen weg. Ik vind het vreemd. Volgens mij heeft ze een look-a-like uit het oosten. _O-.
pi_108975474
Ik ken alleen maar miss china europe en dat is omdat ik bij haar in de klas zat :').
pi_108975729
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:01 schreef xminator het volgende:
Ik ken alleen maar miss china europe en dat is omdat ik bij haar in de klas zat :').
:D. :9~. Hmm, Simwayn Tran?
pi_108976084
Ik vind aziatische vrouwen zelden echt mooi eigenlijk. :P Mannen sowieso niet. :')
pi_108976256
Iemand die hier op lijkt?

quote:
De foto is wel van vorig jaar, maar ze is toch niet veel veranderd.
pi_108976362
Is dat je moeder :|?
pi_108976367
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:25 schreef Blocko het volgende:
Is dat je moeder :|?
Ja :P.
pi_108976393
Hoe oud is je moeder? Ze ziet er nog vrij jong uit :P
pi_108976395
Zij lijkt volgens mij op iemand uit het oosten, maar ik ben er nog niet uit wie.
pi_108976398
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Ayca het volgende:
Hoe oud is je moeder? Ze ziet er nog vrij jong uit :P
42 :P.
pi_108976474
Aha die link naar het oosten/azie verklaart ook gelijk waarom ze er zo jong uitziet.

wacht maar tot ze 60 is.
pi_108976509
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:29 schreef Blocko het volgende:
Aha die link naar het oosten/azie verklaart ook gelijk waarom ze er zo jong uitziet.

wacht maar tot ze 60 is.
:D. Nee hoor. Mijn opa en mijn moeders tantes zien er ook allemaal jong uit :'). En ze zijn allemaal boven de 60. Ik wil op mijn moeder lijken _O-.
pi_108976795
Je lijkt wel op je moeder trouwens. :P
pi_108976871
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:38 schreef Ayca het volgende:
Je lijkt wel op je moeder trouwens. :P
Bedankt :D. Dat hoor ik wel vaker. Ik vind dat altijd een compliment.
pi_108976902
Mijn oma's zijn ook rimpelloos.
pi_108976931
quote:
17s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:41 schreef Ayca het volgende:
Mijn oma's zijn ook rimpelloos.
O+. Hopen dat je dan op je oma's lijkt wat dat betreft :9~.
pi_108977123
Now kiss.
pi_108977169
Maar ik denk dat dat ook komt omdat zij veel gezonder leefde dan ons en zonder vervuilde lucht etc :')
pi_108977408
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:49 schreef Ayca het volgende:
Maar ik denk dat dat ook komt omdat zij veel gezonder leefde dan ons en zonder vervuilde lucht etc :')
Dat kan kloppen. Ze zeggen ook dat het deels genetisch bepaald is :9.
quote:
There are some companies which will analyze your genes and send you a free report

23andMe is a website which will analyze your genes and send you a skin report, but at this time, the report will not tell you anything about your risks for skin cancer, wrinkles or other skin diseases. These results are not yet available because we do not know enough about genetics and aging to provide this type of information.

http://www.wrinklepage.co(...)eed-worry-about.html
23andMe wil de huidanalyse reporteren als daar meer informatie over beschikbaar is :D. Tof.

quote:
Certain skin types are more susceptible to wrinkles than others, so taking a look at your family history and how well (or unwell) the men and women in your family have aged.

[ Bericht 3% gewijzigd door Julis op 11-03-2012 18:04:19 (Mijn zin klopte niet helemaal.) ]
  zondag 11 maart 2012 @ 18:28:32 #134
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108978503
Ik ben vandaag gewoon bruin geworden door het zonnetje! Wow!!
pi_108979082
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Ja :P.
Ga weg man, das je zus ofzo :o
pi_108979351
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven :')
pi_108979464
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 17:26 schreef Julis het volgende:

[..]

42 :P.
MILF.
pi_108979473
quote:
3s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:51 schreef xminator het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven :')
Zondags niet, is rustdag.
pi_108979522
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zondags niet, is rustdag.
Heb jij de islam ingeruild voor het christendom?
pi_108979544
quote:
5s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Heb jij de islam ingeruild voor het christendom?
Nooit geweten dat in Nederland vrijdag een rustdag was.
pi_108979670
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nooit geweten dat in Nederland vrijdag een rustdag was.
Wie heeft het over vrijdag?
pi_108979725
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Wie heeft het over vrijdag?
Jij begon over de Islam.
pi_108979789
quote:
Het tweede, zal wel een tijdje duren voordat ze van de himalaya afkomen, dan is je eten alweer koud.
pi_108979798
quote:
Sushi is helemaal hip dus ik zou voor iniedergeval een visje gaan.
pi_108979819
Hou niet zo van sushi.
pi_108979855
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het tweede, zal wel een tijdje duren voordat ze van de himalaya afkomen, dan is je eten alweer koud.
Turkenhumor.
  zondag 11 maart 2012 @ 19:07:41 #148
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108979911
Konya :D
pi_108979979
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:05 schreef Ayca het volgende:
Hou niet zo van sushi.
Dat moet je leren eten, moet je soberseau kunnen na je opleiding, tijdens een beetje diner of borrel komt er naar mijn ervaring een Japanse vis langs :7
pi_108980033
quote:
8s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkenhumor.
Woksu-shit-owalk!
pi_108980056
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Bilge het volgende:

[..]

Woksu-shit-owalk!
Wie ben jij nou weer?
pi_108980108
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat moet je leren eten, moet je soberseau kunnen na je opleiding, tijdens een beetje diner of borrel komt er naar mijn ervaring een Japanse vis langs :7
Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.

Oftewel vis :r
pi_108980213
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer?
De nieuwe Najib Amhali, aangenaam.
pi_108980243
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Bilge het volgende:

[..]

De nieuwe Najib Amhali, aangenaam.
Ah, weer zo een verkaasde, aangenaam.
pi_108980354
Wordt een episch gevecht dit, ik maak even koffie.
pi_108980372
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer Görgüsüz?
pi_108980406
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeft :D .
pi_108980442
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef Bilge het volgende:

[..]

Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer ?
Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?
pi_108980445

Wie herkent zich hierin? Eerlijk zeggen!
pi_108980479
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?
Ja dus. :P Nogmaals aangenaam kennis gemaakt te hebben.
pi_108980536
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeft :D .
Moeilijk om niet te verkazen in mijn geval. :')
pi_108980555
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ja dus. :P Nogmaals aangenaam kennis gemaakt te hebben.
Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?
pi_108980620
quote:
4s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.

Oftewel vis :r
Voedsel weigeren is soms niet bijster constructief...
  zondag 11 maart 2012 @ 19:27:13 #164
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108980784
Triggershot, uw verzoek is ingewilligd
pi_108980829
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?
Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden. :) Gevechten tussen ongelijken zijn saai en kort, tenzij ... de zwakkere wonderbaarlijk genoeg aan de winnende hand is!

Ik wil de verhoudingen best rechtzetten. Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
pi_108980838
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Triggershot, uw verzoek is ingewilligd
O+
pi_108980920
Waarom vind ik die foto zo onflatteus?

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Bilge het volgende:

Gezien, goed initiatief, volgens mij is de doelgroep van dit soort mensen toch degelijk NEETs.
pi_108981014
quote:
99s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden. :) Gevechten tussen ongelijken zijn saai en kort, tenzij ... de zwakkere wonderbaarlijk genoeg aan de winnende hand is!

Ik wil de verhoudingen best rechtzetten. Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
Gerizekali
pi_108981042
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gerizekali
Hij heeft je wel gedist.
pi_108981060
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hij heeft je wel gedist.
Hij :')?
pi_108981072
Nu heb ik jou gedist.
pi_108981099
En als het echt een man is, dan is de username 'Bilge' een een diss opzich.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2012 19:33:43 ]
pi_108981238
I am not a rapper.
pi_108981308
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
I am not a rapper.
daar snap ik geen kont van.

wtf is hier ook grappig aan dan :').
pi_108981344
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Blocko het volgende:

[..]

daar snap ik geen kont van.

wtf is hier ook grappig aan dan :').
Dat is ook de grap, het slaat helemaal nergens op. Het duurde ook even voordat ik het door had. :'(
pi_108982165
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef Ayca het volgende:
Wat had jij verwacht dan :')
Je moeder
pi_108982200
quote:
99s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
Dit doet me trouwens denken aan een scene in Bloodsport: Tong Po staat tegenover Van Damme, en tikt zijn knieën aan om aan te geven dat hij alleen die lichaamsdelen zal gebruiken:

Wisten jullie trouwens dat Tong Po eigenlijk een Marokkaan is?
pi_108982646
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:D.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Bilge het volgende:

Ooit een film gezien met als thema hikikomori. Indrukwekkend hoe zo'n persoon dan vastberaden in één kamer blijft. Ik werd wel droevig van die film ;(. Helaas weet ik de titel niet meer.
pi_108982657
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dit doet me trouwens denken aan een scene in Bloodsport: Tong Po staat tegenover Van Damme, en tikt zijn knieën aan om aan te geven dat hij alleen die lichaamsdelen zal gebruiken:

Wisten jullie trouwens dat Tong Po eigenlijk een Marokkaan is?
De Mongoolse vechter in The Quest was ook een Marokkaan:
http://www.imdb.com/name/nm0702678/

En ik denk dat de Turk ook daar ergens vandaan komt, maar veel info is er niet.
http://www.imdb.com/name/nm0636691/

pi_108983237
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Was er in een kwartiertje.

Ik dacht dat ze met pittig een nederlands pittig bedoelde, maar was toch wel behoorlijk pittig. :') Voel het nog. Wel lekker.
pi_108983383
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Julis het volgende:

[..]

:D.

[..]

Ooit een film gezien met als thema hikikomori. Indrukwekkend hoe zo'n persoon dan vastberaden in één kamer blijft. Ik werd wel droevig van die film ;(. Helaas weet ik de titel niet meer.
Het kan heel fout aflopen: Ruzie over internet: familiedrama

Ouders en omgeving zouden realististische verwachtingen moeten koesteren, en eervolle alternatieven bedenken voor de minder bedeelden...
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

De Mongoolse vechter in The Quest was ook een Marokkaan:
http://www.imdb.com/name/nm0702678/

[ afbeelding ]

En ik denk dat de Turk ook daar ergens vandaan komt, maar veel info is er niet.
http://www.imdb.com/name/nm0636691/

[ afbeelding ]
SPOILER
pi_108983546
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ouders en omgeving zouden realististische verwachtingen moeten koesteren, en eervolle alternatieven bedenken voor de minder bedeelden...

[..]

SPOILER
Nekt het liefdeshuwelijk Japan?

SPOILER
pi_108984051
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Nekt het liefdeshuwelijk Japan?

SPOILER
Lijkt me dat je met een baan à la Hitch daar grof geld kunt verdienen.
pi_108984717
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Lijkt me dat je met een baan à la Hitch daar grof geld kunt verdienen.
Ik denk dat ze een paar programma's van Turkije moeten importeren :D

Een Japanse Semra Kaynana _O- :')
pi_108985025
Ik liep laatst door de wallen in Amsterdam (ik kon niet anders, de ME barriceerde allerlei wegen om rellen met Engelse supporters te voorkomen). Achter een raam zag ik een mooie volle Aziatische dame (Japans ofzo) waar mijn oog op bleef hangen, zonder verder enige bedoelingen, ik houd gewoon van Aziatische dames. Of het nou een Chinees, Mongool of Azeri is.

De dame van lichte zeden draaide met een lichte walging/ dédain haar hoofd toen ze mij zag. Toen voelde ik mij wel gedisst. Afgewezen worden door een hoer die je alleen maar wilde bekijken. :P

Ik zou graag in Japan werken, maar gigolo gaat waarschijnlijk niet lukken.
pi_108985333
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Bilge het volgende:
Ik liep laatst door de wallen in Amsterdam (ik kon niet anders, de ME barriceerde allerlei wegen om rellen met Engelse supporters te voorkomen). Achter een raam zag ik een mooie volle Aziatische dame (Japans ofzo) waar mijn oog op bleef hangen, zonder verder enige bedoelingen, ik houd gewoon van Aziatische dames. Of het nou een Chinees, Mongool of Azeri is.

De dame van lichte zeden draaide met een lichte walging/ dédain haar hoofd toen ze mij zag. Toen voelde ik mij wel gedisst. Afgewezen worden door een hoer die je alleen maar wilde bekijken. :P

Hoe is je dat gelukt? Normaal neuken hoeren mannen in de 50+, dus hun standaard is echt niet zo hoog, je keek zeker heel vies naar haar? Ik kreeg korting toen ik een keer ging, hier aan het station van Essen, staat er in de straat van een club genaamd Rex een hoerenhuis van achter in de straat verstopt. Was daar uit interesse binnengelopen, had je daar zo 4 vrouwen, dus ook 4 kamers met bij elke deur een mannetje die je tijd vertelt. Ik ging naar een van de deuren toe met een vriend, maar de man ontbrak daar en de hoer stond aan de deur van de kamer en ze verteld dit tegen ons "jullie zijn knappe jongens, voor jullie is het maar 50 euro". Ik heb uiteraard haar niet gedaan, de Marokkaanse vriend in kwestie wel.
pi_108985461
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Was er in een kwartiertje.

Ik dacht dat ze met pittig een nederlands pittig bedoelde, maar was toch wel behoorlijk pittig. :') Voel het nog. Wel lekker.
Klinkt goed :9. Pittig.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
:{.

Zeker! Te hoge verwachtingen hebben van een kind kan gevaarlijk zijn. Uiteindelijk bestaat de kans dat het kind zich dan helemaal terugtrekt van alles dat-ie doet, omdat hij of zij zich dan niet meer prettig voelt door die verwachtingen (o.a. geen zelfvertrouwen meer hebben). Stimuleren van waar een persoon goed in is, is inderdaad beter :9.
pi_108985510
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Bilge het volgende:

Prachtige dames zijn het O+
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia

Ik zou best wel met een Japanse of Koreaanse willen trouwen, zuidelijker hoeft niet :9
pi_108986895
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Prachtige dames zijn het O+
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia

Ik zou best wel met een Japanse of Koreaanse willen trouwen, zuidelijker hoeft niet :9
pi_108987181
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Blocko het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Turkse vrouwen veranderen meestal meteen na de huwelijk naar de "60-70" :P
Ze denken vast "we hebben ze toch te pakken, dieet en al hoeft niet, laat het maar komen." :')
pi_108987626
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Turkse vrouwen veranderen meestal meteen na de huwelijk naar de "60-70" :P
Ze denken vast "we hebben ze toch te pakken, dieet en al hoeft niet, laat het maar komen." :')
Daar heb je wel een punt eigenlijk. ^O^

Dan is die Japans/Koreaanse optie wellicht wel beter ja.
pi_108988232
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoe is je dat gelukt? Normaal neuken hoeren mannen in de 50+, dus hun standaard is echt niet zo hoog, je keek zeker heel vies naar haar?
Het was een vrij drukke zijstraat, en een toerist halfachter/ naast me dacht ook dat juist hij afgewezen werd. Hij zei nog tegen zijn vrienden zoiets als why did you became a hooker if you are so picky. :|W
Ik liep gewoon door het straatje, half dromerig, toen ik in mijn ooghoeken iets zag, opkeek, bewonderde, (misschien) afgewezen werd, en zonder stil te hebben gestaan doorliep.

De volgende keer bel ik aan, kijken hoe ze reageert. Als ze gewillig is weiger ik haar. :W Als ze onwillig is kom ik later terug als Jack the Ripper. })
quote:
Ik kreeg korting toen ik een keer ging, hier aan het station van Essen, staat er in de straat van een club genaamd Rex een hoerenhuis van achter in de straat verstopt. Was daar uit interesse binnengelopen, had je daar zo 4 vrouwen, dus ook 4 kamers met bij elke deur een mannetje die je tijd vertelt. Ik ging naar een van de deuren toe met een vriend, maar de man ontbrak daar en de hoer stond aan de deur van de kamer en ze verteld dit tegen ons "jullie zijn knappe jongens, voor jullie is het maar 50 euro". Ik heb uiteraard haar niet gedaan, de Marokkaanse vriend in kwestie wel.
Ik snap jou niet. De ene keer ben je héél conservatief, de andere keer vrijzinniger dan Gordon. :P
pi_108988475
pi_108988738
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik snap jou niet. De ene keer ben je héél conservatief, de andere keer vrijzinniger dan Gordon. :P
Ik was 16, ben officieel bekeerd op 17. Dus dat.
pi_108988817
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik was 16, ben officieel bekeerd op 17. Dus dat.
Bekeerd tot het Pinokkio-dom?
pi_108988840
Ik ben maar 1 keer in mijn leven door de Wallen heen gelopen, puur uit nieuwsgierigheid. Alleen was het 7 uur in de ochtend(kwam uit de nachtdienst zondag ochtend en er was geen bus naar mijn woonplaats tot 8 uur, dus maar even rondkijken :D). Heb dus bijna niets gezien, een paar dikke snollen en voor de deur wachtende hoerenlopers. Wel kwamen groepjes mooie meisjes mijn kant op toen ik terug naar bushalte ging ging _O-
pi_108988986
En ik woonde in de Pijp tot mijn 10de en wist tot mijn 19de niet dat aan het einde van onze straat een tippelzone was :')
pi_108988990
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:

[..]

Bekeerd tot het Pinokkio-dom?
Moslim dient ten alle tijde een andere moslim te geloven, als je mij niet geloofd, dat is jouw tekortkoming.
pi_108989364
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Moslim dient ten alle tijde een andere moslim te geloven, als je mij niet geloofd, dat is jouw tekortkoming.
Oh sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. :@
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Eagle_99 het volgende:
En ik woonde in de Pijp tot mijn 10de en wist tot mijn 19de niet dat aan het einde van onze straat een tippelzone was :')
Net voor je puberteit verhuizen, slim van je ouders.
pi_108989720
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Blocko het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt eigenlijk. ^O^

Dan is die Japans/Koreaanse optie wellicht wel beter ja.
Aangezien mooie vrouwen alles in een gouden schaaltje aangereikt krijgen en daarom op sociaal/creatief/ intellectueel gebied achterlopen;
en aangezien alle vrouwen (ook mooie) vanaf hun 35e lelijk worden;
en en aangezien de gemiddelde vrouw ~80 jaar oud wordt
ben je beter af met een oerlelijke vrouw dan een mooie.
pi_108989855
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Bilge het volgende:

[..]

Oh sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. :@

[..]

Net voor je puberteit verhuizen, slim van je ouders.
Als ze slim waren hadden ze samen met mijn oom ons huis gekocht van mijn opa :') Het huis waarin ik 10 jaar heb geleefd is nog steeds te koop(van zijn nieuwe eigenaar), 500.000 euro wordt er gevraagd ;(
  zondag 11 maart 2012 @ 22:12:14 #203
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108990228
Tsss
pi_108990252
Here it comes
pi_108990384
Nu met zijn allen vragen: wat is er, waarop zij antwoordt: wat.

KORSAKOV
  zondag 11 maart 2012 @ 22:14:56 #206
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108990438
Ik heb honger :P
  zondag 11 maart 2012 @ 22:15:19 #207
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108990461
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef Arcadia het volgende:
Nu met zijn allen vragen: wat is er, waarop zij antwoordt: wat.

KORSAKOV
Ninja edit ;)
pi_108990635
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:15 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ninja edit ;)
Moest wel, anders klopte het niet :P.

Was gehe du essen.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:17:50 #209
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108990658
Macdonaaaaaaaalds!
pi_108991182
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Macdonaaaaaaaalds!
Jij maakt je geen zorgen over kilootjes die je kwijt moet?
  zondag 11 maart 2012 @ 22:23:48 #211
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991193
Nope :)
  zondag 11 maart 2012 @ 22:24:03 #212
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991224
Ik hoef namelijk geen kilootjes kwijt :D
pi_108991355
Doe je aan sport?
pi_108991385
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoef namelijk geen kilootjes kwijt :D
Oh?
  zondag 11 maart 2012 @ 22:26:27 #215
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991436
Ik doe aan sport ja :)
pi_108991485
Mag ik ook vragen welke sport?
  zondag 11 maart 2012 @ 22:27:21 #217
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991521
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh?
Ik maak me niet zo zorgen over mn gewicht, is altijd al stabiel geweest en gewoon gemiddeld :)
  zondag 11 maart 2012 @ 22:28:03 #218
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991594
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:26 schreef Arcadia het volgende:
Mag ik ook vragen welke sport?
Dat mag je vragen :P, maar waarom wil je het weten? :D
pi_108991623
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik maak me niet zo zorgen over mn gewicht, is altijd al stabiel geweest en gewoon gemiddeld :)
Meer meisjes mogen zo denken.
pi_108991649
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:28 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Dat mag je vragen :P, maar waarom wil je het weten? :D
Aha, aangezien je het niet wilt beantwoorden neem ik aan dat het iets genant is? Curling wellicht of jeux-de-boules?
pi_108991680
Ik wil het weten omdat ik je ga stalken bij je club, vrij logisch toch.

Oh niks, gewoon sociaal doen en vragen.
pi_108991736
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:29 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Aha, aangezien je het niet wilt beantwoorden neem ik aan dat het iets genant is? Curling wellicht of jeux-de-boules?
:')
  zondag 11 maart 2012 @ 22:30:52 #223
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991788
Hahaha ik schaam me er niet voor, want heb het voor een hele lange tijd op hoog niveau gedaan... het is wel een 'grappige' sport

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tafeltennis :D
  zondag 11 maart 2012 @ 22:32:14 #224
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_108991884
Wat.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:32:37 #225
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108991904
Waaaaaat!
pi_108991956
Trek jij dan ook zo'n heel klein shortje aan, waarbij de helft van het broekje samenspant tussen je billen terwijl je een curveball probeert te slaan? Of is dat alweer niet meer zo.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:34:40 #227
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992044
Een curvebal? Dat bestaat niet bij tafeltennis :P
  zondag 11 maart 2012 @ 22:34:55 #228
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992065
En nee, om terug te komen op je vraag :P
pi_108992236
De sport past wel bij je brilletje. :D
  zondag 11 maart 2012 @ 22:37:59 #230
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992263
Hahahahahaa toen ik er 13 jaar geleden mee begon had ik nog geen briiiil!
pi_108992315
Ah, je ogen pasten zich aan de omgeving aan. Schattig hoor :D
  zondag 11 maart 2012 @ 22:40:45 #232
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992417
Ik ben zo schattig!
pi_108992570
Is tafeltennis eigenlijk wel een sport..?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:43:48 #234
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992585
Yep ;) zelfs een olympische sport :P
pi_108992589
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:40 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben zo schattig!
Narcist.

Ik had het over je bril overduidelijk.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:44:30 #236
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108992616
Beter teveel zelfvertrouwen dan te weinig :D
pi_108992833
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mee eens.
pi_108993008
Weer wat geleerd; Hacamat :{
pi_108993029
quote:
Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?

Ik kan best nog wat gemene dingen zeggen.
pi_108993144
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Eagle_99 het volgende:
Weer wat geleerd; Hacamat :{
Lekker laten zuigen door vacuüms. Ja tog.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hijama

Eh.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:55:35 #241
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108993241
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?

Ik kan best nog wat gemene dingen zeggen.
Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahaid, maar is wel een beetje onnodig he?
pi_108993317
Oh dear, that time again?
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_108993478
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahead, maar is wel een beetje laag he?
Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.

Nee grapje, ik zou je niet bewust pijn aandoen.
  zondag 11 maart 2012 @ 22:59:33 #244
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108993486
Niks aan de hand hoor!
  zondag 11 maart 2012 @ 23:00:49 #245
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108993558
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.

Nee grapje, ik zou je niet bewust pijn aandoen.
Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoon :) bij deze: niet alle mannen zijn klootzakken O+
pi_108993576
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Julis het volgende:

[..]

Lekker laten zuigen door vacuüms. Ja tog.

http://en.wikipedia.org/wiki/Hijama

Eh.
Heb net op fb ergere foto's gezien van een broer van me :'(
pi_108993665
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

bij deze: niet alle mannen zijn klootzakken O+
Stop the presses! :D
Quote van Tjabbo:
pi_108993735
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoon :) bij deze: niet alle mannen zijn klootzakken O+
Wat heeft die klootzak dan gedaan dat wij werden afgeschildert als de duivel in jouw ogen?
pi_108993741
quote:
Is dat het goedpraten van arrogantie?
  zondag 11 maart 2012 @ 23:06:07 #250
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108993878
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is dat het goedpraten van arrogantie?
Ik ben alles behalve arrogant hoor..
pi_108993916
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ik ben alles behalve arrogant hoor..
Ik zeg ook niet dat jij het bent, maar ik denk wel dat het ruimte biedt om arrogantie goed te praten?
  zondag 11 maart 2012 @ 23:09:56 #252
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108994065
Ehhh, ja zou best kunnen.. :P als je het zo bekijkt :D
pi_108994242
Begin weer honger te krijgen :')
pi_108994248
Sowieso, te veel zelfvertrouwen hebben staat niet meteen gelijk aan arrogantie.
pi_108994280
quote:
19s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
Jawel.
pi_108994305
quote:
19s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkd
pi_108994306
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Arcadia het volgende:
Begin weer honger te krijgen :')
Ben je nog aan het vasten :P?
  zondag 11 maart 2012 @ 23:15:49 #258
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994350
slm
pi_108994355
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:14 schreef Julis het volgende:

[..]

Ben je nog aan het vasten :P?
Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk honger :P
  zondag 11 maart 2012 @ 23:16:31 #260
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994403
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef menszonderwens het volgende:
slm
Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
pi_108994428
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef menszonderwens het volgende:
slm
nbr
  zondag 11 maart 2012 @ 23:17:33 #263
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994438
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:

[..]

Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euro :P En bedankt trouwens
pi_108994460
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:

[..]

10 cent?
  zondag 11 maart 2012 @ 23:18:31 #265
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994475
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef Arcadia het volgende:

[..]

10 cent?
Eigenlijk 1 cent.
pi_108994489
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk honger :P
Ah ja. Eet ehm... kavun :9!
pi_108994497
0,1 is toch echt 10 cent hoor..
Quote van Tjabbo:
pi_108994503
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

nbr
Ga je gelijk weer op de hossel.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:19:12 #269
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994508
quote:
2s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
0,1 is toch echt 10 cent hoor..
Ze bedoelde 1 cent.
pi_108994517
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:18 schreef Julis het volgende:

[..]

Ah ja. Eet ehm... kavun :9!
Is op, ik eet die dingen altijd gelijk helemaal op.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:20:07 #271
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994550
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Is op, ik eet die dingen altijd gelijk helemaal op.
Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijn :9~
pi_108994588
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijn :9~
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.

Weet je wat eigenlijk verschrikkelijk is? Ik kom van zwarte zee en heb eigenlijk heel weinig vissoorten gegeten.
pi_108994594
Ga weg man, kavun is :9~ evenals watermeloen
pi_108994603
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Ze bedoelde 1 cent.
You dont say...
Quote van Tjabbo:
pi_108994615
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:

[..]

_O_.
pi_108994623
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Ayca het volgende:
Jij weet het. :7
Quote van Tjabbo:
  zondag 11 maart 2012 @ 23:22:10 #277
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994639
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Weet je wat eigenlijk verschrikkelijk is? Ik kom van zwarte zee en heb eigenlijk heel weinig vissoorten gegeten.
Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes eten :9~
  zondag 11 maart 2012 @ 23:22:35 #278
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994670
quote:
Ik vind van niet. Zo'n scheve smaak heeft het...
pi_108994702
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Zo'n scheve smaak heeft het...
Je neus is scheef.
pi_108994706
quote:
Kavun of watermeloen, kies, nu!

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes eten :9~
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
  zondag 11 maart 2012 @ 23:24:09 #281
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994742
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je neus is scheef.
Goed dat je dat kan zien zonder foto :7
pi_108994778
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[..]

Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
Watermeloen.
pi_108994785
  zondag 11 maart 2012 @ 23:25:37 #285
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994820
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:

[..]

[..]

Ik 4 denk, en die ene vis in blik met die rode vet of water of wat dan ook.
pi_108994853
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Goed dat je dat kan zien zonder foto :7
Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:26:32 #287
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994863
quote:
Leuke stem, maar kan je ook typen wat je zei? Ik hoorde er namelijk niks van.
pi_108994881
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Eagle_99 het volgende:

*O*
Hamsiii :9~.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:26:52 #289
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994883
quote:
6s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef Ayca het volgende:

[..]

Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.
Jij dus ook? :o
pi_108994892
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Leuke stem, maar kan je ook typen wat je zei? Ik hoorde er namelijk niks van.
Deze is aanwijzend voornaamwoord
pi_108994924
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euro :P En bedankt trouwens

1,- van mij :P ik meld me ook aan effe, heb dringend geld nodig :9 >:)
pi_108994931
http://vocaroo.com/i/s0pmOiQxBX7P Deze is leuker van Julis.

quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef Ayca het volgende:

[..]

Watermeloen.
Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?
pi_108994966
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Jij dus ook? :o
Nee, ik heb een rechte neus.
  zondag 11 maart 2012 @ 23:28:55 #294
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994968
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

1,- van mij :P ik meld me ook aan effe, heb dringend geld nodig :9 >:)
Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te worden :') Maar gaat redelijk snel, 1 klik is 15 punten ong,
pi_108994972
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:
_O-. Oh ja. Die had ik ook nog opgenomen. :').
  zondag 11 maart 2012 @ 23:29:09 #296
334966 menszonderwens
medeleven voor het leven
pi_108994977
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nee, ik heb een rechte neus.
;(
pi_108994986
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?
Oke dus? :')
pi_108995004
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Oke dus? :')
Dat was grappend bedoelt, alsof ik een vrouw ga beoordelen op haar keuze tussen kavun of watermeloen ;(
pi_108995056
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef menszonderwens het volgende:

[..]

Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te worden :') Maar gaat redelijk snel, 1 klik is 15 punten ong,
Heb meteen al 2 bezoekers, eentje ben ik maar wie is de andere? :9

http://www.zakelijkthuis.nl/promo/index.php?x=7243
pi_108995057
Waarom kavun wel in het Turks maar niet karpuz?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')