Aangezien mooie vrouwen alles in een gouden schaaltje aangereikt krijgen en daarom op sociaal/creatief/ intellectueel gebied achterlopen;quote:Op zondag 11 maart 2012 21:31 schreef Blocko het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt eigenlijk.![]()
Dan is die Japans/Koreaanse optie wellicht wel beter ja.
Als ze slim waren hadden ze samen met mijn oom ons huis gekocht van mijn opaquote:Op zondag 11 maart 2012 21:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je een grapje maakte.
[..]
Net voor je puberteit verhuizen, slim van je ouders.
Ninja editquote:Op zondag 11 maart 2012 22:14 schreef Arcadia het volgende:
Nu met zijn allen vragen: wat is er, waarop zij antwoordt: wat.
KORSAKOV
Oh?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:24 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik hoef namelijk geen kilootjes kwijt
Ik maak me niet zo zorgen over mn gewicht, is altijd al stabiel geweest en gewoon gemiddeldquote:
Dat mag je vragenquote:
Meer meisjes mogen zo denken.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik maak me niet zo zorgen over mn gewicht, is altijd al stabiel geweest en gewoon gemiddeld
Aha, aangezien je het niet wilt beantwoorden neem ik aan dat het iets genant is? Curling wellicht of jeux-de-boules?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar waarom wil je het weten?
quote:Op zondag 11 maart 2012 22:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha, aangezien je het niet wilt beantwoorden neem ik aan dat het iets genant is? Curling wellicht of jeux-de-boules?
Mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Beter teveel zelfvertrouwen dan te weinig
Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahaid, maar is wel een beetje onnodig he?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?
Ik kan best nog wat gemene dingen zeggen.
Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahead, maar is wel een beetje laag he?
Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoonquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.
Nee grapje, ik zou je niet bewust pijn aandoen.
Heb net op fb ergere foto's gezien van een broer van mequote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Lekker laten zuigen door vacuüms. Ja tog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hijama
Eh.
Stop the presses!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bij deze: niet alle mannen zijn klootzakken
Wat heeft die klootzak dan gedaan dat wij werden afgeschildert als de duivel in jouw ogen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoonbij deze: niet alle mannen zijn klootzakken
Is dat het goedpraten van arrogantie?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben alles behalve arrogant hoor..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat het goedpraten van arrogantie?
Ik zeg ook niet dat jij het bent, maar ik denk wel dat het ruimte biedt om arrogantie goed te praten?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve arrogant hoor..
Jawel.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
Sowieso, te veel zelfvertrouwen hebben staat niet meteen gelijk aan arrogantie.
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
Sowieso, te veel zelfvertrouwen hebben staat niet meteen gelijk aan arrogantie.
Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk hongerquote:
Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euroquote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
10 cent?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
Ah ja. Eet ehm... kavunquote:Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk honger
Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is op, ik eet die dingen altijd gelijk helemaal op.
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijn![]()
You dont say...quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.
Jij weet het.quote:
Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes etenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.
Weet je wat eigenlijk verschrikkelijk is? Ik kom van zwarte zee en heb eigenlijk heel weinig vissoorten gegeten.
Je neus is scheef.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zo'n scheve smaak heeft het...
Kavun of watermeloen, kies, nu!quote:
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes eten
Watermeloen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kavun of watermeloen, kies, nu!
[..]
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
Ik 4 denk, en die ene vis in blik met die rode vet of water of wat dan ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kavun of watermeloen, kies, nu!
[..]
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Goed dat je dat kan zien zonder foto
Jij dus ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.
Deze is aanwijzend voornaamwoordquote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Leuke stem, maar kan je ook typen wat je zei? Ik hoorde er namelijk niks van.
1,- van mijquote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euroEn bedankt trouwens
Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?quote:
Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
1,- van mijik meld me ook aan effe, heb dringend geld nodig
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0pmOiQxBX7P Deze is leuker van Julis.
Oke dus?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0pmOiQxBX7P Deze is leuker van Julis.
[..]
Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?
Dat was grappend bedoelt, alsof ik een vrouw ga beoordelen op haar keuze tussen kavun of watermeloenquote:
Heb meteen al 2 bezoekers, eentje ben ik maar wie is de andere?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te wordenMaar gaat redelijk snel, 1 klik is 15 punten ong,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |