Ik zeg ook niet dat jij het bent, maar ik denk wel dat het ruimte biedt om arrogantie goed te praten?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve arrogant hoor..
Jawel.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
Sowieso, te veel zelfvertrouwen hebben staat niet meteen gelijk aan arrogantie.
http://vocaroo.com/i/s0glT5XwVKkdquote:Op zondag 11 maart 2012 23:13 schreef Julis het volgende:
Sowieso, te veel zelfvertrouwen hebben staat niet meteen gelijk aan arrogantie.
Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk hongerquote:
Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euroquote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
10 cent?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Slm. Kom jij uit Konya? En ik heb op die link eronder gedrukt. Nu ben jij 0,1 euro rijker.
Ah ja. Eet ehm... kavunquote:Op zondag 11 maart 2012 23:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is maar 3 dagen hè, dat is al voorbij. Heb al 4 keer gegeten maar nog steeds ongelooflijk honger
Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 23:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is op, ik eet die dingen altijd gelijk helemaal op.
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:20 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Kavun is goor man, net als watermeloen behalve als die helemaal rood zijn![]()
You dont say...quote:
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |