Mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Beter teveel zelfvertrouwen dan te weinig
Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahaid, maar is wel een beetje onnodig he?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wil je dat ik iets doe aan dat teveel?
Ik kan best nog wat gemene dingen zeggen.
Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als je je echt genoodzaakt voelt om gemene dingen te zeggen... Go ahead, maar is wel een beetje laag he?
Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoonquote:Op zondag 11 maart 2012 22:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wij mannen zijn toch officieel klootzakken, ik wil alleen aan die eisen voldoen.
Nee grapje, ik zou je niet bewust pijn aandoen.
Heb net op fb ergere foto's gezien van een broer van mequote:Op zondag 11 maart 2012 22:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Lekker laten zuigen door vacuüms. Ja tog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hijama
Eh.
Stop the presses!quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
bij deze: niet alle mannen zijn klootzakken
Wat heeft die klootzak dan gedaan dat wij werden afgeschildert als de duivel in jouw ogen?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Oke je hebt gelijk, die opmerking was onnodig, op dat moment was ik alleen net onwijs gekwetst door een bepaald persoonbij deze: niet alle mannen zijn klootzakken
Is dat het goedpraten van arrogantie?quote:Op zondag 11 maart 2012 22:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ben alles behalve arrogant hoor..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat het goedpraten van arrogantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |