Jij weet het.quote:
Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes etenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind van niet, lekkerste stuk fruit, vooral van Samsun gebied.
Weet je wat eigenlijk verschrikkelijk is? Ik kom van zwarte zee en heb eigenlijk heel weinig vissoorten gegeten.
Je neus is scheef.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zo'n scheve smaak heeft het...
Kavun of watermeloen, kies, nu!quote:
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:22 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Echt waar? Ik zou iedere dag sardientjes eten
Watermeloen.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kavun of watermeloen, kies, nu!
[..]
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
Ik 4 denk, en die ene vis in blik met die rode vet of water of wat dan ook.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kavun of watermeloen, kies, nu!
[..]
Ja man altijd sardientjes, maar heb eigenlijk heel weinig soorten vis gegeten. Denk misschien 3 soorten ofzo?
Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:24 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Goed dat je dat kan zien zonder foto
Jij dus ook?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aangezien je een Turk bent was die kans vrij groot, goed gokje dus.
Deze is aanwijzend voornaamwoordquote:Op zondag 11 maart 2012 23:26 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Leuke stem, maar kan je ook typen wat je zei? Ik hoorde er namelijk niks van.
1,- van mijquote:Op zondag 11 maart 2012 23:17 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan ja. En het is niet per see altijd 1 cent soms 4 euroEn bedankt trouwens
Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?quote:
Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te wordenquote:Op zondag 11 maart 2012 23:27 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
1,- van mijik meld me ook aan effe, heb dringend geld nodig
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0pmOiQxBX7P Deze is leuker van Julis.
Oke dus?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef Arcadia het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0pmOiQxBX7P Deze is leuker van Julis.
[..]
Jij bent totaal niet mijn type, weet je dat?
Dat was grappend bedoelt, alsof ik een vrouw ga beoordelen op haar keuze tussen kavun of watermeloenquote:
Heb meteen al 2 bezoekers, eentje ben ik maar wie is de andere?quote:Op zondag 11 maart 2012 23:28 schreef menszonderwens het volgende:
[..]
Gaat eerste 2 dagen heel snel en dan gaat het wat minder. Je moet ook 5000 punten hebben om uitbetaalt te wordenMaar gaat redelijk snel, 1 klik is 15 punten ong,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |