Valt mee toch, immers nood breekt wet. wat gebeurt er daarna?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
In de categorie martelmethoden:
Het slachtoffer dwingen iets te doen dat tegen zijn of haar geloof ingaat, bijvoorbeeld een jood of moslim dwingen varkensvlees te eten.
Ik wil die straf wel; seks voor het huwelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef Bilge het volgende:
In de categorie martelmethoden:
Het slachtoffer dwingen iets te doen dat tegen zijn of haar geloof ingaat, bijvoorbeeld een jood of moslim dwingen varkensvlees te eten.
Alleen maar omdat ze te dom zijn om zulke ingenieuze methoden te bedenken, niet omdat ze humaner zijn ofzo.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, van alle diersoorten zijn wij als mens, de zogenaamd meest ontwikkelde versie ervan, de enige die dit soort barbaarse martelmethoden kent. De andere diersoorten leven wat dat betreft veel vrediger.
Dat is de hele martelmethode.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Valt mee toch, immers nood breekt wet. wat gebeurt er daarna?
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:32 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens, van alle diersoorten zijn wij als mens, de zogenaamd meest ontwikkelde versie ervan, de enige die dit soort barbaarse martelmethoden kent. De andere diersoorten leven wat dat betreft veel vrediger.
Oh, je wilt dood. Welke methode ? Ik zeg klievenquote:Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef Weissman het volgende:
Ik dacht laat ik eens kijken of er nog wat gebeurd in het TurkjesTopique en las de laatste 10-15 posts:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 maart 2012 01:44 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Oh, je wilt dood. Welke methode ? Ik zeg klieven
Neeeeeeee!quote:Op zondag 11 maart 2012 01:42 schreef Weissman het volgende:
Ik dacht laat ik eens kijken of er nog wat gebeurd in het TurkjesTopique en las de laatste 10-15 posts:
[ afbeelding ]
Als er vriendelijk wordt gevraagd wat er aan de hand is geef je geen antwoord. Stop met janken of leg uit wat je dwars zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 maart 2012 02:09 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als er vriendelijk wordt gevraagd wat er aan de hand is geef je geen antwoord. Stop met janken of leg uit wat je dwars zit.Huh wie heeft dat gevraagd? Heb ik schijnbaar over het hoofd gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Korsakov?quote:Op zondag 11 maart 2012 02:13 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Huh wie heeft dat gevraagd? Heb ik schijnbaar over het hoofd gezien!
Peter R. de Vries onderzocht een poosje terug ook zoiets: de Marokkaanse vrouw van een Nederlandse man was verdwenen, terwijl haar man een grote voorliefde voor de serie Dexter had, allerlei tegenstrijdige verklaringen gaf en recentelijk het matras had vernieuwd. Maar de rechter heeft hem nooit schuldig bevonden, als ik het mij goed herinner... Vrouwen kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen, zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 11 maart 2012 02:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Net Kanit gekeken, Turkse CSI-achtige film maar ik kreeg kippenvel. Hoe kan je je broer in stukjes hakken. Maar oke, hij had het wel verdiend, ik rouw er niet om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |