Klikken op eigen risico.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zijn inderdaad hele wrede manieren. Ik kan niet kiezen!
[..]
Deze is ook niet echt aangenaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De druppeltechniek?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Brrrr, ik herinner me Tarkan films waarbij Chinese marteltechnieken op hem toegepast werden![]()
Trouwens, Tarkan![]()
[ afbeelding ]
Niet verwarren met een andere Tarkan
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Klikken op eigen risico.Ah gadverdamme man waarom posten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Eigen risicoquote:Op zondag 11 maart 2012 00:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ah gadverdamme man waarom posten ?
Als ik koning of rechter was ... zou ik ze allebei tegelijk toepassen. Eerst villen, dan zout strooien en dan klieven.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:01 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg wat is lauwer klieven of villen ?
Wel bij de lul/kut beginnen he ! Als je bij het hoofd begint dan gaatie tesnel dood.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik koning of rechter was ... zou ik ze allebei tegelijk toepassen. Eerst villen, dan zout strooien en dan klieven.
İk zou eerst villen en zout strooien, daarna een paar dagen de boten en daarna klieven.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik koning of rechter was ... zou ik ze allebei tegelijk toepassen. Eerst villen, dan zout strooien en dan klieven.
Waterboarding, toch?quote:Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
De ergste martelmethode zou denk ik de vallende drup zijn geweest. Men zou door de continue drup die valt eerst krankzinnig worden voordat de hersens 'doorboord' worden. De van 'regen tot in de drup' spreekwoord komt hier vandaan dacht ik.
Man, wat is erger, dat of je huid erafsnijden wanneer je nog leeft, daarna in je eigen diarree drijven en daarna doormidden geklieft worden door een zaag die begint bij je lul/kutquote:Op zondag 11 maart 2012 01:06 schreef AryaMehr het volgende:
De ergste martelmethode zou denk ik de vallende drup zijn geweest. Men zou door de continue drup die valt eerst krankzinnig worden voordat de hersens 'doorboord' worden. De van 'regen tot in de drup' spreekwoord komt hier vandaan dacht ik.
Die techniek komt uit een boek van Cengiz Aytmatov en gaat over meer assimilatie van turken door Russen (dacht ik). Ik wilde dat boek vroeger lezen, maar mijn Turks was destijds onvoldoende.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mankurt
O nee, dat was een andere techniek![]()
Correctie , doodstrafquote:Op zondag 11 maart 2012 01:11 schreef killfrenzy het volgende:
Als ik het goed heb zitten er hier dus Turken, Koerden, Arabieren en Perzen hun lievelingsmartelmethode te bespreken.
Even wat nummers bellen.
Watquote:Op zondag 11 maart 2012 01:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ok mannen zijn officieel klootzakken!
quote:Op zondag 11 maart 2012 00:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ik al zei; die verantwoording leg ik niet aan jou af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |