Je leest mijn zin fout, als een atheïst een gelovige een "gelovige" noemt, dat is niet beledigend, daarom is "kuffar" opvatten als belediging ook gewoon absurd.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je een atheïst, een gelovige noemt veroordeel je hem er wel mee. Of zijn jouw woorden gewoon loos?
Nee maar het is wel een veroordeling. Door iemand kuffar te noemen zeg je dat hij niet gelovig is.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je leest mijn zin fout, als een atheïst een gelovige een "gelovige" noemt, dat is niet beledigend, daarom is "kuffar" opvatten als belediging ook gewoon absurd.
Ik volg je niet meer, wat is je punt?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee maar het is wel een veroordeling. Door iemand kuffar te noemen zeg je dat hij niet gelovig is.
Dat is fijn voor jou, dat heeft niks te maken met wat ik ermee bedoel. Jouw kijk op gelovigen heeft dat beeld gevormd, dat maakt jouw beeld fout, niet mijn intentie met het woord.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sowieso het woord "kuffar" gebruiken vind ik gewoon uiterst denigrerend.
Jij veroordeelt mij op mijn moslim zijn. Die veroordeling van jou kan je in je zak stoppen want de enige die mij mag veroordelen op het moslim zijn is Allah.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik volg je niet meer, wat is je punt?
Onzin, waarom zou je in een discussie op dit forum het woord kuffar gebruiken. Zeg dan gewoon ongelovige. Je spreekt gewoon alsof je jezelf boven de rest verheven voelt.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is fijn voor jou, dat heeft niks te maken met wat ik ermee bedoel. Jouw kijk op gelovigen heeft dat beeld gevormd, dat maakt jouw beeld fout, niet mijn intentie met het woord.
Volgens mij heb ik vaak genoeg gehaat op religie van jouw kant gezien, jij ziet jezelf wel als een moslim?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij veroordeelt mij op mijn moslim zijn. Die veroordeling van jou kan je in je zak stoppen want de enige die mij mag veroordelen op het moslim zijn is Allah.
Nee dat doe ik niet, homo's zijn homo, omdat het door een groep wordt gekaapt en toegepast in negatieve context ontneemt dat niet mijn recht om het woord te gebruiken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin, waarom zou je in een discussie op dit forum het woord kuffar gebruiken. Zeg dan gewoon ongelovige. Je spreekt gewoon alsof je jezelf boven de rest verheven voelt.
Ja ik zie mezelf als moslim. En welke gehaat op religie?quote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vaak genoeg gehaat op religie van jouw kant gezien, jij ziet jezelf wel als een moslim?
1.quote:[..]
Nee dat doe ik niet, homo's zijn homo, omdat het door een groep wordt gekaapt en toegepast in negatieve context ontneemt dat niet mijn recht om het woord te gebruiken.
Uhh, de koerden kwamen ongv 2000 jaar geleden naar turkije, de turken veel laterquote:Op zondag 11 maart 2012 00:18 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je je wat meer in je eigen geschiedenis verdiepen. Oost- en Zuid Oost Anatolië waren al lang voor de Ottomanen al door Turken veroverd. Zoek eens Akkoyunlu, Karakoyunlu, Selçuklu op.
Dan heb ik je verward met een andere user - en bied bij deze daarvoor ook mijn excuses aan. Maar met zo'n mening profileer jij jezelf écht niet, echt niet als een moslim. Nu zijn jouw posts ook ineens "duidelijk", ik veroordeelde jou niet tot kuffar zijn, want ik dacht dat jij het dus ook daadwerkelijk was.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja ik zie mezelf als moslim. En welke gehaat op religie?
[..]
1.
Ja voor homo's gebruik je het woord homo's, maar niet een arabisch woord daarvoor. Je laat met het woord kuffar lijken alsof je neerkijkt op anderen.
2.
Je zegt homo's zijn homo's, dus ik neem aan dat je ook zegt kuffars zijn kuffars? En zeg je dus dat ik GEEN moslim ben?
Nice.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:34 schreef Bilge het volgende:
Voor degenen die niet weten wat vierendelen is: elke hand en voet wordt vastgebonden aan een paard. Daarna krijgen alle paarden tegelijk zweepslagen tegen de kont. 4 paarden die een andere kant optrekken: het resultaat moge duidelijk zijn.
Zoals ik al zei; die verantwoording leg ik niet aan jou af.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dan heb ik je verward met een andere user - en bied bij deze daarvoor ook mijn excuses aan. Maar met zo'n mening profileer jij jezelf écht niet, echt niet als een moslim. Nu zijn jouw posts ook ineens "duidelijk", ik veroordeelde jou niet tot kuffar zijn, want ik dacht dat jij het dus ook daadwerkelijk was.
Wat lees jij allemaalquote:Op zondag 11 maart 2012 00:38 schreef Bilge het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_van_de_doodstraf
Hier staan heel wat leuke methoden.
Daar heb ik het niet over. Het lijkt trouwens een spelletje van jou kant gezien: "wij waren eerst" nee, wij waren eerst"quote:Op zondag 11 maart 2012 00:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhh, de koerden kwamen ongv 2000 jaar geleden naar turkije, de turken veel later
Ik kan geen keuze maken. De ene methode is nog wreder dan de andere.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Wat lees jij allemaal.
Wel interessant leesvoer, bedankt. Wat is jouw lievelingsmanier?
Zijn inderdaad hele wrede manieren. Ik kan niet kiezenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik kan geen keuze maken. De ene methode is nog wreder dan de andere.Heb jij wel een favo?
Deze is ook niet echt aangenaam.quote:Lingchi, ook wel bekend als de dood door 1000 sneden: een in China toegepaste variant waarbij de beul de veroordeelde telkens kleinere verwondingen toebracht gedurende een periode van enkele uren, totdat de veroordeelde dood was.
Inderdaad, zie "klieven" nu ook:quote:Op zondag 11 maart 2012 00:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Die perzische met honing. Of klieven.
Brrrr, ik herinner me Tarkan films waarbij Chinese marteltechnieken op hem toegepast werdenquote:Op zondag 11 maart 2012 00:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zijn inderdaad hele wrede manieren. Ik kan niet kiezen!
[..]
Deze is ook niet echt aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |