abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108980056
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Bilge het volgende:

[..]

Woksu-shit-owalk!
Wie ben jij nou weer?
pi_108980108
quote:
1s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat moet je leren eten, moet je soberseau kunnen na je opleiding, tijdens een beetje diner of borrel komt er naar mijn ervaring een Japanse vis langs :7
Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.

Oftewel vis :r
pi_108980213
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer?
De nieuwe Najib Amhali, aangenaam.
pi_108980243
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Bilge het volgende:

[..]

De nieuwe Najib Amhali, aangenaam.
Ah, weer zo een verkaasde, aangenaam.
pi_108980354
Wordt een episch gevecht dit, ik maak even koffie.
pi_108980372
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer Görgüsüz?
pi_108980406
quote:
14s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeft :D .
pi_108980442
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef Bilge het volgende:

[..]

Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer ?
Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?
pi_108980445

Wie herkent zich hierin? Eerlijk zeggen!
pi_108980479
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?
Ja dus. :P Nogmaals aangenaam kennis gemaakt te hebben.
pi_108980536
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeft :D .
Moeilijk om niet te verkazen in mijn geval. :')
pi_108980555
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ja dus. :P Nogmaals aangenaam kennis gemaakt te hebben.
Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?
pi_108980620
quote:
4s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.

Oftewel vis :r
Voedsel weigeren is soms niet bijster constructief...
  zondag 11 maart 2012 @ 19:27:13 #164
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_108980784
Triggershot, uw verzoek is ingewilligd
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_108980829
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?
Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden. :) Gevechten tussen ongelijken zijn saai en kort, tenzij ... de zwakkere wonderbaarlijk genoeg aan de winnende hand is!

Ik wil de verhoudingen best rechtzetten. Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
pi_108980838
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Triggershot, uw verzoek is ingewilligd
O+
pi_108980920
Waarom vind ik die foto zo onflatteus?

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Bilge het volgende:

Gezien, goed initiatief, volgens mij is de doelgroep van dit soort mensen toch degelijk NEETs.
pi_108981014
quote:
99s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden. :) Gevechten tussen ongelijken zijn saai en kort, tenzij ... de zwakkere wonderbaarlijk genoeg aan de winnende hand is!

Ik wil de verhoudingen best rechtzetten. Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
Gerizekali
pi_108981042
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:31 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gerizekali
Hij heeft je wel gedist.
pi_108981060
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hij heeft je wel gedist.
Hij :')?
pi_108981072
Nu heb ik jou gedist.
pi_108981099
En als het echt een man is, dan is de username 'Bilge' een een diss opzich.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2012 19:33:43 ]
pi_108981238
I am not a rapper.
pi_108981308
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:37 schreef Bilge het volgende:
I am not a rapper.
daar snap ik geen kont van.

wtf is hier ook grappig aan dan :').
pi_108981344
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:38 schreef Blocko het volgende:

[..]

daar snap ik geen kont van.

wtf is hier ook grappig aan dan :').
Dat is ook de grap, het slaat helemaal nergens op. Het duurde ook even voordat ik het door had. :'(
pi_108982165
quote:
9s.gif Op zondag 11 maart 2012 14:20 schreef Ayca het volgende:
Het Nederlandse landschap is zo saai, zit al een uur in de auto en zie alleen maar hetzelfde, verveel me dood.
Wat had jij verwacht dan :')
Je moeder
pi_108982200
quote:
99s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
Dit doet me trouwens denken aan een scene in Bloodsport: Tong Po staat tegenover Van Damme, en tikt zijn knieën aan om aan te geven dat hij alleen die lichaamsdelen zal gebruiken:

Wisten jullie trouwens dat Tong Po eigenlijk een Marokkaan is?
pi_108982646
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga weg man, das je zus ofzo :o
:D.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Bilge het volgende:

Ooit een film gezien met als thema hikikomori. Indrukwekkend hoe zo'n persoon dan vastberaden in één kamer blijft. Ik werd wel droevig van die film ;(. Helaas weet ik de titel niet meer.
pi_108982657
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:57 schreef Bilge het volgende:

[..]

Dit doet me trouwens denken aan een scene in Bloodsport: Tong Po staat tegenover Van Damme, en tikt zijn knieën aan om aan te geven dat hij alleen die lichaamsdelen zal gebruiken:

Wisten jullie trouwens dat Tong Po eigenlijk een Marokkaan is?
De Mongoolse vechter in The Quest was ook een Marokkaan:
http://www.imdb.com/name/nm0702678/

En ik denk dat de Turk ook daar ergens vandaan komt, maar veel info is er niet.
http://www.imdb.com/name/nm0636691/

Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108983237
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 19:04 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Het tweede, zal wel een tijdje duren voordat ze van de himalaya afkomen, dan is je eten alweer koud.
Was er in een kwartiertje.

Ik dacht dat ze met pittig een nederlands pittig bedoelde, maar was toch wel behoorlijk pittig. :') Voel het nog. Wel lekker.
pi_108983383
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Julis het volgende:

[..]

:D.

[..]

Ooit een film gezien met als thema hikikomori. Indrukwekkend hoe zo'n persoon dan vastberaden in één kamer blijft. Ik werd wel droevig van die film ;(. Helaas weet ik de titel niet meer.
Het kan heel fout aflopen: Ruzie over internet: familiedrama

Ouders en omgeving zouden realististische verwachtingen moeten koesteren, en eervolle alternatieven bedenken voor de minder bedeelden...
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:06 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

De Mongoolse vechter in The Quest was ook een Marokkaan:
http://www.imdb.com/name/nm0702678/

[ afbeelding ]

En ik denk dat de Turk ook daar ergens vandaan komt, maar veel info is er niet.
http://www.imdb.com/name/nm0636691/

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_108983546
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ouders en omgeving zouden realististische verwachtingen moeten koesteren, en eervolle alternatieven bedenken voor de minder bedeelden...

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nekt het liefdeshuwelijk Japan?

SPOILER
pi_108984051
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:24 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Nekt het liefdeshuwelijk Japan?

SPOILER
Lijkt me dat je met een baan à la Hitch daar grof geld kunt verdienen.
pi_108984717
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:32 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Lijkt me dat je met een baan à la Hitch daar grof geld kunt verdienen.
Ik denk dat ze een paar programma's van Turkije moeten importeren :D

Een Japanse Semra Kaynana _O- :')
pi_108985025
Ik liep laatst door de wallen in Amsterdam (ik kon niet anders, de ME barriceerde allerlei wegen om rellen met Engelse supporters te voorkomen). Achter een raam zag ik een mooie volle Aziatische dame (Japans ofzo) waar mijn oog op bleef hangen, zonder verder enige bedoelingen, ik houd gewoon van Aziatische dames. Of het nou een Chinees, Mongool of Azeri is.

De dame van lichte zeden draaide met een lichte walging/ dédain haar hoofd toen ze mij zag. Toen voelde ik mij wel gedisst. Afgewezen worden door een hoer die je alleen maar wilde bekijken. :P

Ik zou graag in Japan werken, maar gigolo gaat waarschijnlijk niet lukken.
pi_108985333
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Bilge het volgende:
Ik liep laatst door de wallen in Amsterdam (ik kon niet anders, de ME barriceerde allerlei wegen om rellen met Engelse supporters te voorkomen). Achter een raam zag ik een mooie volle Aziatische dame (Japans ofzo) waar mijn oog op bleef hangen, zonder verder enige bedoelingen, ik houd gewoon van Aziatische dames. Of het nou een Chinees, Mongool of Azeri is.

De dame van lichte zeden draaide met een lichte walging/ dédain haar hoofd toen ze mij zag. Toen voelde ik mij wel gedisst. Afgewezen worden door een hoer die je alleen maar wilde bekijken. :P

Hoe is je dat gelukt? Normaal neuken hoeren mannen in de 50+, dus hun standaard is echt niet zo hoog, je keek zeker heel vies naar haar? Ik kreeg korting toen ik een keer ging, hier aan het station van Essen, staat er in de straat van een club genaamd Rex een hoerenhuis van achter in de straat verstopt. Was daar uit interesse binnengelopen, had je daar zo 4 vrouwen, dus ook 4 kamers met bij elke deur een mannetje die je tijd vertelt. Ik ging naar een van de deuren toe met een vriend, maar de man ontbrak daar en de hoer stond aan de deur van de kamer en ze verteld dit tegen ons "jullie zijn knappe jongens, voor jullie is het maar 50 euro". Ik heb uiteraard haar niet gedaan, de Marokkaanse vriend in kwestie wel.
pi_108985461
quote:
10s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Was er in een kwartiertje.

Ik dacht dat ze met pittig een nederlands pittig bedoelde, maar was toch wel behoorlijk pittig. :') Voel het nog. Wel lekker.
Klinkt goed :9. Pittig.

quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
:{.

Zeker! Te hoge verwachtingen hebben van een kind kan gevaarlijk zijn. Uiteindelijk bestaat de kans dat het kind zich dan helemaal terugtrekt van alles dat-ie doet, omdat hij of zij zich dan niet meer prettig voelt door die verwachtingen (o.a. geen zelfvertrouwen meer hebben). Stimuleren van waar een persoon goed in is, is inderdaad beter :9.
pi_108985510
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:49 schreef Bilge het volgende:

Prachtige dames zijn het O+
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia

Ik zou best wel met een Japanse of Koreaanse willen trouwen, zuidelijker hoeft niet :9
pi_108986895
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:59 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Prachtige dames zijn het O+
[ASIAN] [Deel 11] Tribute to the Beauty of Asia

Ik zou best wel met een Japanse of Koreaanse willen trouwen, zuidelijker hoeft niet :9
pi_108987181
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:21 schreef Blocko het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Turkse vrouwen veranderen meestal meteen na de huwelijk naar de "60-70" :P
Ze denken vast "we hebben ze toch te pakken, dieet en al hoeft niet, laat het maar komen." :')
pi_108987626
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:25 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Turkse vrouwen veranderen meestal meteen na de huwelijk naar de "60-70" :P
Ze denken vast "we hebben ze toch te pakken, dieet en al hoeft niet, laat het maar komen." :')
Daar heb je wel een punt eigenlijk. ^O^

Dan is die Japans/Koreaanse optie wellicht wel beter ja.
pi_108988232
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Hoe is je dat gelukt? Normaal neuken hoeren mannen in de 50+, dus hun standaard is echt niet zo hoog, je keek zeker heel vies naar haar?
Het was een vrij drukke zijstraat, en een toerist halfachter/ naast me dacht ook dat juist hij afgewezen werd. Hij zei nog tegen zijn vrienden zoiets als why did you became a hooker if you are so picky. :|W
Ik liep gewoon door het straatje, half dromerig, toen ik in mijn ooghoeken iets zag, opkeek, bewonderde, (misschien) afgewezen werd, en zonder stil te hebben gestaan doorliep.

De volgende keer bel ik aan, kijken hoe ze reageert. Als ze gewillig is weiger ik haar. :W Als ze onwillig is kom ik later terug als Jack the Ripper. })
quote:
Ik kreeg korting toen ik een keer ging, hier aan het station van Essen, staat er in de straat van een club genaamd Rex een hoerenhuis van achter in de straat verstopt. Was daar uit interesse binnengelopen, had je daar zo 4 vrouwen, dus ook 4 kamers met bij elke deur een mannetje die je tijd vertelt. Ik ging naar een van de deuren toe met een vriend, maar de man ontbrak daar en de hoer stond aan de deur van de kamer en ze verteld dit tegen ons "jullie zijn knappe jongens, voor jullie is het maar 50 euro". Ik heb uiteraard haar niet gedaan, de Marokkaanse vriend in kwestie wel.
Ik snap jou niet. De ene keer ben je héél conservatief, de andere keer vrijzinniger dan Gordon. :P
pi_108988475
pi_108988738
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:40 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik snap jou niet. De ene keer ben je héél conservatief, de andere keer vrijzinniger dan Gordon. :P
Ik was 16, ben officieel bekeerd op 17. Dus dat.
pi_108988817
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:49 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ik was 16, ben officieel bekeerd op 17. Dus dat.
Bekeerd tot het Pinokkio-dom?
pi_108988840
Ik ben maar 1 keer in mijn leven door de Wallen heen gelopen, puur uit nieuwsgierigheid. Alleen was het 7 uur in de ochtend(kwam uit de nachtdienst zondag ochtend en er was geen bus naar mijn woonplaats tot 8 uur, dus maar even rondkijken :D). Heb dus bijna niets gezien, een paar dikke snollen en voor de deur wachtende hoerenlopers. Wel kwamen groepjes mooie meisjes mijn kant op toen ik terug naar bushalte ging ging _O-
pi_108988986
En ik woonde in de Pijp tot mijn 10de en wist tot mijn 19de niet dat aan het einde van onze straat een tippelzone was :')
pi_108988990
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:50 schreef Bilge het volgende:

[..]

Bekeerd tot het Pinokkio-dom?
Moslim dient ten alle tijde een andere moslim te geloven, als je mij niet geloofd, dat is jouw tekortkoming.
pi_108989364
quote:
7s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Moslim dient ten alle tijde een andere moslim te geloven, als je mij niet geloofd, dat is jouw tekortkoming.
Oh sorry, ik dacht dat je een grapje maakte. :@
quote:
0s.gif Op zondag 11 maart 2012 21:53 schreef Eagle_99 het volgende:
En ik woonde in de Pijp tot mijn 10de en wist tot mijn 19de niet dat aan het einde van onze straat een tippelzone was :')
Net voor je puberteit verhuizen, slim van je ouders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')