Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat moet je leren eten, moet je soberseau kunnen na je opleiding, tijdens een beetje diner of borrel komt er naar mijn ervaring een Japanse vis langs
Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer Görgüsüz?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, weer zo een verkaasde, aangenaam.
Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeftquote:Op zondag 11 maart 2012 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, weer zo een verkaasde, aangenaam.
Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef Bilge het volgende:
[..]
Aangezien de etiquette van het voorstellen je vreemd is, spreek ik met ene meneer ?
Ja dus.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is etiquette, ik begrijp je niet? Gorgusuz, waarover moet ik een visie hebben dan?
Moeilijk om niet te verkazen in mijn geval.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Aldus de persoon die op zondag een rustdag heeft.
Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?quote:Op zondag 11 maart 2012 19:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ja dus.Nogmaals aangenaam kennis gemaakt te hebben.
Voedsel weigeren is soms niet bijster constructief...quote:Op zondag 11 maart 2012 19:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Het kan langskomen, maar je hoeft het niet te eten.
Oftewel vis
Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen willen een gevecht hiero en jij doet nu al vriendelijk?
quote:Op zondag 11 maart 2012 19:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
Triggershot, uw verzoek is ingewilligd
Gezien, goed initiatief, volgens mij is de doelgroep van dit soort mensen toch degelijk NEETs.quote:
Gerizekaliquote:Op zondag 11 maart 2012 19:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jouw bevattingsvermogen is ontoereikend om mijn subtiele messteken te doorgronden.Gevechten tussen ongelijken zijn saai en kort, tenzij ... de zwakkere wonderbaarlijk genoeg aan de winnende hand is!
Ik wil de verhoudingen best rechtzetten. Zullen we afspreken dat ik maar een deel van mijn toetstenbord mag gebruiken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |