SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik vertrouw op de smaak van Xminator.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Xmin vind mij schijnbaar een typische fokker met mijn nerdo bril
Hoezo voel jij je daardoor aangesprokenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Xmin vind mij schijnbaar een typische fokker met mijn nerdo bril
Niet terugkrabbelen, ik dacht dat we Jaleesa aan het groepspesten waren.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja jij bent een nerdje hihahiho, met je Urkel-bril en je tijgerprintje van de V&D
Ohh thank god, mn image is weer opgeschoond!quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo voel jij je daardoor aangesproken![]()
Ik had het over mensen die ogen alsof ze na tijden weer vanuit hun zolder kwamen. Jij had gewoon een hipster bril op
Moment, edit je bericht met mijn quote erin snelquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, ik dacht dat we Jaleesa aan het groepspesten waren.
Hadi slaap lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:27 schreef xminator het volgende:
Oke dus dit ben ik:
[ afbeelding ]
Voortaan niet meer vragen over pics, gezien end of story. Misschien moeten we met zn allen een keer echt meeten.
Maar ik ga slapen nu iyi geceler millet!
Vandaag weer om 07.00 op
Volgende meet zal ik het weer aantrekken, dan kan je het zienquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zo zeker, bewijs het maar
Dan gaan we je pesten:"Heb je soms geen andere kleren??".quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Volgende meet zal ik het weer aantrekken, dan kan je het zien
Vandaag en gister was ik ook wakker om 07.00quote:
Koerden die Turks konden?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Vandaag en gister was ik ook wakker om 07.00. Straks verslaap ik mij morgen
.
Maar de hamvraag is WIE WAREN DE TURKEN VOOR ONS![]()
![]()
Over dat gesproken, in de Fok Userfoto's zei je dat je niemand een mooie man vond van Fok!, vind je dat nog steeds?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Geen idee, ze waren toch lelijk, dus boeieuhh
Dat komt omdat ze mij nog niet heeft gezien.quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Over dat gesproken, in de Fok Userfoto's zei je dat je niemand een mooie man vond van Fok!, vind je dat nog steeds?
En eerlijk hè.
Ik weet niet, mijn introduce zei dat hij een Turkse vlag oid. zag.quote:
Eh? Dat topic is nog actief en dat was iets van 10x gequote, ik kom daar af en toe kijkje nemen, is dat zo vreemd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tering, waarom volg je mijn post in andere topics?? Freaky:
Post een foto en help jezelf uit die droomquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze mij nog niet heeft gezien.
Dude, just kiddingquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Eh? Dat topic is nog actief en dat was iets van 10x gequote, ik kom daar af en toe kijkje nemen, is dat zo vreemd?
[..]
Post een foto en help jezelf uit die droom
Politiek correcte antwoord, alhoewel jij en turq vrij close waren tijdens de filmquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
En om terug te komen op je vraag: mooi vind ik iets anders dan goed eruit zienik heb nog steeds geen MOOIE mannen gezien, maar mijn gezelschap zag er wel redelijk goed uit
Ik begrijp het niet meer? Metroseksuele mannen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
En om terug te komen op je vraag: mooi vind ik iets anders dan goed eruit zienik heb nog steeds geen MOOIE mannen gezien, maar mijn gezelschap zag er wel redelijk goed uit
Excuse me? Ik zat naast hem, dat was wel redelijk close jaquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Politiek correcte antwoord, alhoewel jij en turq vrij close waren tijdens de film
Dat zeg ik, zo gezellig tegen mekaar aan in het donkerquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:39 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Excuse me? Ik zat naast hem, dat was wel redelijk close ja
Ieuwquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat zeg ik, zo gezellig tegen mekaar aan in het donker
Wat girl, mijn adonis-lichaam straalt mannelijkheid zo sterk af dat ik zonder kleren radio-actief ben.quote:
Gatsie,quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat girl, mijn adonis-lichaam straalt mannelijkheid zo sterk af dat ik zonder kleren radio-actief ben.
Hoe weet jij dat ik naakt benquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Iemand die naakt loopt. Meestal over een voetbalveld/tennisveld.. In dit geval een forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
muizen zijn over het algemeen klein?quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:57 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben ook altijd sprakeloos van hoe groot het is
ik had je wat gezegd lann :pquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
muizen zijn over het algemeen klein?
Moest jij niet slapenquote:Op woensdag 7 maart 2012 02:00 schreef xminator het volgende:
[..]
ik had je wat gezegd lann :p
Ekte bekakte accenten hebben jullie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 01:14 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Turken op FOK!?. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?
Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.. En af en toe ook dialogen tussen deze users,
. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,
.
[ afbeelding ]
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
[ afbeelding ]Leuke dynamische boel dus!.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]- De vorige delen van deze reeks. -
[ afbeelding ]Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers..
[ afbeelding ]Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
[ afbeelding ]Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,.
[ afbeelding ]- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom verplicht?SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bang dat er dan niemand is?^O^
waar heb jij het over?quote:Op woensdag 7 maart 2012 06:36 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Waarom verplicht?
Bang dat er dan niemand is?
nee, nep.quote:
Waarom heeft het merendeel van de bezoekers zijn eigen filmprojector meegenomen? :S.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:42 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Spot de Turken.
Zit nu pas @ kantoor, denk dat ik vrijdag ook een dagdeel aan de slag zal gaan.
Neen, zo werkt Imax. Zorgt voor betere kwaliteit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heeft het merendeel van de bezoekers zijn eigen filmprojector meegenomen? :S.
Speciaal geregistreerd om dit te zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef DrOz het volgende:
Die bazige halve knipoog naar de cameraBaaaaaz
Hi examinator, funny you should mention that, I just came across this website and wanted to practice my Dutch!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd om dit te zeggen
dan bin ik, naast me jaleesa en achter met de.muts een maat van me...quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
Jullie staan op de frontpage:
[ afbeelding ]
'Ja, mam, voor boven m'n bed'.
Aaaaah nooooooo!quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Turq jij bent toch niet die dikke?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
dan bin ik, naast me jaleesa en achter met de.muts een maat van me...![]()
Klopt, achter jongen met muts zie je een beetje haar dat ben ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Turq jij bent toch niet die dikke?
En dat meisje naast die jongen met die lange haren is Jaleesa?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:10 schreef DrOz het volgende:
[..]
Hi examinator, funny you should mention that, I just came across this website and wanted to practice my Dutch!
Did you know that the best whores in Turkey back in the day were Circassian?
Sure now they have all those Russians running around dressed all slutty but they were late to the game!
Well gotta go, putting in a new heart in some fatty with a passion for Mexican food.
God bless Circassia!
Ik ben die jongen met de lange haren langs die dame (jaleesa)..quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Turq jij bent toch niet die dikke?
En dat meisje naast die jongen met die lange haren is Jaleesa?
quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:15 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat spelletje toevallig vandaag nog gespeeld voor het eerst met het mobieltje van een vriend. Hij kwam er maar niet uit bij een tekening, dus vroeg hij het aan mij omdat ik volgens hem een levendige fantasie hebquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:20 schreef Ayca het volgende:
Wie draw something speelt voeg Aaitsj toe![]()
Tekenen op touchscreen is wel lastig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahhaa heeft net de maat van me gestuurd..
(wel een brakke kwaliteit..)Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Much lovequote:Op woensdag 7 maart 2012 17:41 schreef Turquaz52 het volgende:
Xminator wou niet dat ik foto's nam van hem, dus tja.. Daarom ook niet gedaan..
(en ik heb je foto's al verwijderd)
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben die jongen met de lange haren langs die dame (jaleesa)..
Much Love 2 youquote:
Ik had kort haar, maar nou dus wat langer, en Jaleesa is geen turk..quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]Ik had uit andere foto's incl. Bimmer vernomen dat je kort haar had.
Jaleesa lijkt niet eens zo op een Turk.
Kofferbak. Jweet.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Tering wat een lelijke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahhaa heeft net de maat van me gestuurd..
(wel een brakke kwaliteit..)
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
daarom spoiler.. :pquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahahahhaa heeft net de maat van me gestuurd..
(wel een brakke kwaliteit..)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat net zijn favoriete film heeft gezien, dit tot haar irritatiequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef xminator het volgende:
En jullie lijken daar op een stel dat al 10 jaar samen is
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat net zijn favoriete film heeft gezien, dit tot haar irritatie
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Op die foto lijk je wel op een nerd
En jullie lijken daar op een stel dat al 10 jaar samen is
quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat net zijn favoriete film heeft gezien, dit tot haar irritatie
Jaaaa!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]C'mon...
Ik wil wel een foto plaatsen van een Nerd..?
MET OVERSIZED IMAX 3D BRIL..??![]()
![]()
![]()
Hij neemt het op voor zijn vrouwke, i feel the lovequote:Op woensdag 7 maart 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]C'mon...
Ik wil wel een foto plaatsen van een Nerd..?
MET OVERSIZED IMAX 3D BRIL..??![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij neemt het op voor zijn vrouwke, i feel the love
Jij en jou maatje liet me denken aan:quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij en je russische maatje liet mij aan hun denken:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij en jou maatje liet me denken aan:
[ afbeelding ]
Jaa nu je het zegt, valt me ook op..quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Was ie er zowiezo wel gister vraag ik me af...
Ekber, wat is dat nu weer?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ekber jonge, wat voor nep turk ben jij?
Maar Allahu Akbar is toch ook goed?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ekber jonge, wat voor nep turk ben jij?
quote:
Nou vooruit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar Allahu Akbar is toch ook goed?. Niet? niet? niet?
[..]
الله أكب
quote:
Who cares!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Je hebt er zolang over gedaan om zo'n on-originele grap te maken?
Ja, laat Triggershot haten, hij denkt dat het Turkse verwesterde islam zal prevaleren met zijn "ekber".quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar Allahu Akbar is toch ook goed?. Niet? niet? niet?
[..]
Had ik niet verwacht van jou Ayca. Dit soort gedrag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahmed's handkar!quote:
Aleykum hello..quote:
Om vervolgens cultureel geownd te worden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Triggershot het volgende:
Perzen
bijna 1000 jaar overheerst door Turken
Perzisch cultuur. literatuur en poezie is dan ook meesterlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om vervolgens cultureel geownd te worden.
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijnquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:51 schreef Triggershot het volgende:
Perzen
bijna 1000 jaar overheerst door Turken
Prachtige terugkomst en 100% waarheid!quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Om vervolgens cultureel geownd te worden.
Nu? How about 1400 jaar lang.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijn
Als er een streepje op zit als een E, als er niks op zit als een A.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trigger, lees jij de elif als een e (eventueel iets tussen de a en e) of als een a?
De Iraanse variant van de islam is natuurlijk wel een tikkeltje anders. Maar goed, enigszins tegenstrijdig is het wel.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En nu leven ze voor een Arabische religie terwijl zij hun identiteit ontlenen aan, het niet Arabisch zijn
Behalve De Koran en de Profeet is er weinig Arabisch aan de Islam in Iran overigens, Iran heeft een van de meest vrije, tolerante en unieke Islamitische regeringen, vergeleken met anderen.quote:
Ik kan Turksquote:
Ja de uitroepteken wou niet de andere kant opquote:Op woensdag 7 maart 2012 23:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik las het als Alif met Hamza er onder, dacht wtf staat daar nou
iiyi geceler.. xxxquote:
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:58 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik kan Turks
[..]
Ja de uitroepteken wou niet de andere kant op.
Geschreven vanaf een iPhone. Ik snap al wat er verkeerd ging; het was een 'Engels' uitroepteken geworden.quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?quote:Op woensdag 7 maart 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alles Backspace-n en dan beginnen met uitroepteken.
wat een noob ben jij ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Geschreven vanaf een iPhone. Ik snap al wat er verkeerd ging; het was een 'Engels' uitroepteken geworden.
! لوزر
Ik heb zelfs een Koreaans toetsenbord..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?
Had, ging cola overheen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een toetsenbord met Arabische tekentjes?
Serieus? Wat doe je ermeequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een Koreaans toetsenbord..
Met een klik op KOR staat ie op TUR of ENG.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Zijn de komma en puntkomma nou horizontaal gespiegeld of zie ik dat verkeerd? En het vraagteken is verticaal gespiegeld. Hmm.quote:
Cola nog welquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had, ging cola overheen.
Nu heb ik http://www.arabic-keyboard.org/
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met een klik op KOR staat ie op TUR of ENG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ach, waarom ook niet
. Je kunt wel blindtypen. Of staan de Latijnse letters er ook op?
Geloof me, Arabisch typen op een hardware toetsenbord is ook niet echt tof als je qwerty bent gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Cola nog wel! Ah, zo typ je dan. Lijkt me wel minder fijn.
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geloof me, Arabisch typen op een hardware toetsenbord is ook niet echt tof als je qwerty bent gewend.
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet ik even herhalen wat ik in het vorige topic over jou zei? Tovbe Estagfirullaaaaah!
Wat is je afkomst eigenlijkquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef killfrenzy het volgende:
lukt best makkelijk hoor. is alleen wennen even
Wanneer ben je jarig? Ik kom niet, trouwens. Ik vind Bush stom.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:10 schreef Arcadia het volgende:
Wie komt er bij mijn 21ste verjaardagsfeestje? Ik heb drank, drugs en vrouwen. En Bush gaat wat stand-up doen.
Wat zeggen Turken eik vaker, ramazan of seker bayrami?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Je kunt nog altijd voor je verjaardag een toetsenbord met Arabische letters vragen. Als je je verjaardag viert, natuurlijk.
Zijn 2 verschillende feesten..quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat zeggen Turken eik vaker, ramazan of seker bayrami?
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.. Zo iemand zou ik ook nog scheef aankijken.
quote:
Ramazan bayrami was na een vastenmaand, naam van de maand even vergeten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende feesten..
Of was Kuraban bayrami een ander feest..? :/
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)
Toen ik Seker zei, werd ik bijna gelynched omdat het een manipulatie van Ataturk ofzo was om banden met de Islam te verbrekenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb IRL nog nooit şeker bayramı gehoord.. Zo iemand zou ik ook nog scheef aankijken.
Jij dacht "snoepquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Vroeger, als kind, zei ik vaker seker bayrami, omdat het leuker klonk. Tegenwoordig zeg ik voornamelijk Ramazan bayrami. Hm, allebei wordt wel ongeveer even vaak gebruikt, denk ik. (Mijn ervaring dan)
Ook van volwassen mensen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja? Waarom hoor ik dat dan nog wel vaak? Hm, ligt dus echt aan mijn omgeving.
Komt dat van Atatürk ja? Ik vond het al vreemd dat er twee benamingen ervoor waren. Dat kan verwarrend zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik Seker zei, werd ik bijna gelynched omdat het een manipulatie van Ataturk ofzo was om banden met de Islam te verbreken
doe maar zoquote:
Jij hebt nooit dikke turken ontmoet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook van volwassen mensen?. Kinderen tel ik niet mee. Dan is het ook letterlijk een suikerfeest.
Arabische woorden vervangen met niet-bestaande Turkse alternatieven wel, of het met dit ook het geval is heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Komt dat van Atatürk ja? Ik vond het al vreemd dat er twee benamingen ervoor waren. Dat kan verwarrend zijn.
Loop ik met een boog van 500 meter omheen. Anders laat ik ze struikelen, want dikke mensen die vallen zijn grappig.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij hebt nooit dikke turken ontmoet?
Niet alleen zijquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Tja, nja, kinderen houden toch wel van snoep.
Zooooooooooooooo foutquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loop ik met een boog van 500 meter omheen. Anders laat ik ze struikelen, want dikke mensen die vallen zijn grappig..
Sadaka Bayrami, dus.quote:Ramazan Bayramı'nın hadislerde geçen asıl adı, "İydü'I-fıtr" yani “Fıtır bayramı”dır.
Fıtr, oruç açmak, iftar etmek, yemeğe dönmek demektir. Bizde “Fıtır bayramı” yerine “Ramazan bayramı” denilmesinin sebebi bu bayramın Ramazan ayının sonunda olmasındandır.
Fıtır kelimesi “yaratılış” anlamına da gelmektedir.
Bu anlamda, Ramazan ayı bitimindeki bu bayrama “Fıtır bayramı” denmesinin sebebi baş ve bedenin zekâtı sayılan fıtır sadakasının (fitrenin) Ramazan ayı sürecinde verilmesidir. Bu bakış açısıyla Ramazan bayramı aslında ne Ramazan bayramı ne de şeker bayramı değil Sadaka Bayramı'dır.
http://www.sorusorcevapbu(...)-mi-seker-bayrami-mi
Waar was dat?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen ik Seker zei, werd ik bijna gelynched omdat het een manipulatie van Ataturk ofzo was om banden met de Islam te verbreken
Jij bent ook niet bepaald dun hè.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loop ik met een boog van 500 meter omheen. Anders laat ik ze struikelen, want dikke mensen die vallen zijn grappig..
Een Mili Gorus moskee in Dordtquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar was dat?.
Ik vind şeker zo... zo simpel klinken. Alsof het daarom draait. Noem het gewoon bij z'n naam.
Klopt hetgeen Jülide hierboven heeft gequoot? Hoor het voor het eerst.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Mili Gorus moskee in Dordt
Idd, niks mis met echte naam.
Jup, eid elfitr heet het in het Arabisch, eid al ramadan of eid al hoeloewa (zoet) worden niet gebruiktquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt hetgeen Jülide hierboven heeft gequoot? Hoor het voor het eerst..
Fi Haqhat moet je luisteren van haar.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Dont care of het een Turken topic is of niet, maar ik vind dit nummer zo geweldig, ik luister het steeds keer op keer.
Als je het een naam zou moeten geven dan is sadaka bayrami gepaster.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt hetgeen Jülide hierboven heeft gequoot? Hoor het voor het eerst..
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fi Haqhat moet je luisteren van haar.
Wejoo, al die jaren verkeerd bezig geweest. Aan de ene kant mooi natuurlijk, kan ik iedereen gaan verbeteren!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, eid elfitr heet het in het Arabisch, eid al ramadan of eid al hoeloewa (zoet) worden niet gebruikt
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, al die jaren verkeerd bezig geweest. Aan de ene kant mooi natuurlijk, kan ik iedereen gaan verbeteren!.
.
Ik zeg ook altijd eid al fitr, tegen mijn ouders/familieleden zeg ik gewoon ramazan bayrami.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, eid elfitr heet het in het Arabisch, eid al ramadan of eid al hoeloewa (zoet) worden niet gebruikt
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Dont care of het een Turken topic is of niet, maar ik vind dit nummer zo geweldig, ik luister het steeds keer op keer.
Wat ik me afvraag is waarom de Nederlandse term afgeleid is van de Turkse şeker bayramı. Noem het dan Snoepfeest.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Als je het een naam zou moeten geven dan is sadaka bayrami gepaster.
Ik heb niets over Atatürk gelezen, maar het is duidelijk dat de term seker bayrami voor kinderen is bedoeld.
"Türkiye'de bu bayramda çocuklara şeker hediye edilmesinin gelenek haline gelmiş olmasına istinaden Şeker Bayramı da denmeye başlanmıştır."
Vergeet de Tovbe estagfirullaaaaaaah niet!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wejoo, al die jaren verkeerd bezig geweest. Aan de ene kant mooi natuurlijk, kan ik iedereen gaan verbeteren!.
.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd eid al fitr, tegen mijn ouders/familieleden zeg ik gewoon ramazan bayrami.
Hoeveel tijd kost het om jouw humor te begrijpen. En er om te kunnen lachen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vergeet de Tovbe estagfirullaaaaaaah niet!
Ik denk hierom: In Turkije noemen ze het seker bayrami! Ja, kinderen krijgen inderdaad veel snoep. Maar er is ook baklava, dat valt niet onder snoep. Een term gebruiken die ze allebei omvat, en dat is suiker. We moeten wel origineel blijven. En zo ontstond suikerfeest!1!1!1!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is waarom de Nederlandse term afgeleid is van de Turkse şeker bayramı. Noem het dan Snoepfeest..
Die gekke Paki's ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat de, hoe komt zo'n video aan 23 miljoen views
Echt ook een zak met suikerquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]. Vanaf dit moment niet meer! Het is namelijk "Sadaka Bayramı". Braaf zijn! Anders ben je stout en krijg je geen suiker meer.
Anders kun je ook nog 5 humor bij mij kopen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost het om jouw humor te begrijpen. En er om te kunnen lachen.
De humor die jij altijd verkoopt is niet van kwaliteit.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anders kun je ook nog 5 humor bij mij kopen?
Ik vond dit wel geniaal. In Het Ottomaanse rijk heette een volksvertegenwoordiger mebus, toen met de taalrevolutie wilden ze Turkse woorden van maken: Millet Vekili = Arabischquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:
[..]. Vanaf dit moment niet meer! Het is.namelijk "Sadaka Bayramı". Braaf zijn! Anders ben je stout en krijg je geen suiker meer.
Uff, iemand met littekens van zweepslagen op zijn rug rond 8 seconden.quote:
Elke 30 februari.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoeveel tijd kost het om jouw humor te begrijpen. En er om te kunnen lachen.
Die houd ik voor mezelf. En het zakje met suiker ook!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De humor die jij altijd verkoopt is niet van kwaliteit.
Wat een skinny mannetje, ik zou hem slaan.quote:
Druk op F13 en je begrijpt mijn humor. Geen grap.quote:
Zakje met suiker? Heb jij soms een hele kamelenkaravaan achter je zitten.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die houd ik voor mezelf. En het zakje met suiker ook!
quote:
LOLOL MUZIEK, KUFFAR.quote:
Wel een mooi meisje.quote:
wat niet?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja ik zou het ook niet meer doen als ik jou was.
Syrie hequote:Op donderdag 8 maart 2012 00:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Wel een mooi meisje.
'varmı böyle güzellik'
Arabieren, Turken.quote:
Arya, je weet dat ik van je hou, maar je moet echt eerst mensen als afknallen voor je anderen gaat haten.quote:
Bijna goed!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zakje met suiker? Heb jij soms een hele kamelenkaravaan achter je zitten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 00:47:42 ]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africaquote:
Vandaar! Noem me Jale, aangenaamquote:
Oh, absoluut. Iraniers.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya, je weet dat ik van je hou, maar je moet echt eerst mensen als afknallen voor je anderen gaat haten.
Wat ben jij dan?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africa!!!!!!!
Eik moet ik mij introduceren, ik ben nieuw, noem mij nieuwquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vandaar! Noem me Jale, aangenaam
Juist.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Perzen, Arabieren, Turken, Koerden en alles in het Midden Oosten en Noord Africa!!!!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bijna goed!Hopelijk heeft er iemand van jullie tufek, kunnen jullie mij neerschieten als ik ooit lach om ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geregistreerd 2003, wat is er nieuw aan jouquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eik moet ik mij introduceren, ik ben nieuw, noem mij nieuw
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat mijn repliek.
HIER! Niet op FOK, in dit topic.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Geregistreerd 2003, wat is er nieuw aan jou
Ik niet, half 9 beginnen.. Mwehhhquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Allemaal toevallig vrij morgen van werk/school?
Waarom dat zo? als ik vragen mag.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.
Allochtonentopic hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Cirkelredenering!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Serieus, mag ze niet. Bijna geen Iraniers in mijn vriendenkring.
Kan niet.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
HIER! Niet op FOK, in dit topic.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik niet, half 9 beginnen.. Mwehhh
Ik wou net zeggenquote:
Allemaal nachtbrakers?quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Spreek voor jezelfquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Het zijn een stel huichelaars. De ergste zijn nog van die pseudo-intellectuelen zoals Jami.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dat zo? als ik vragen mag.
Paar topics maar, sinds 2012.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik zie turken op fok idd al vaker in zijn lijst voorbij komen.. You liar!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelfPatato - Patata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#eerstewereldproblemenquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
Ik was om 10 uur bijna in slaap gevallen maar ik dacht 'neh het is te vroeg, even wat anders doen'en nu kan ik niet meer slapen
Bij Jami heb ik nog wel zoiets van aaaaah, koetchi, koetchi!quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het zijn een stel huichelaars. De ergste zijn nog van die pseudo-intellectuelen zoals Jami.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haha, wtf, gebruik je nou het plaatje dat ik telkens gebruik
Zeldzaam.quote:Op donderdag 8 maart 2012 00:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Jami heb ik nog wel zoiets van aaaaah, koetchi, koetchi!
Maar ik ken persoonlijk wel een paar toffe Iraniers eerlijk gezegd.
sleeping is overratedquote:Op donderdag 8 maart 2012 00:55 schreef Ayca het volgende:
Ik was om 10 uur bijna in slaap gevallen maar ik dacht 'neh het is te vroeg, even wat anders doen'en nu kan ik niet meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |